امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10دروغ بزرگ رسانه‌ای درباره اسرائیل غاصب

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
10دروغ بزرگ رسانه‌ای درباره اسرائیل غاصب







«میشل کولون» خبرنگار و نویسنده بلژیکی در کتابی با عنوان «اسرائیل، بیائید درباره آن صحبت کنیم» با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین چندین دهه دروغ رسانه‌های آمریکا و اروپایی را در حمایت از این رژیم، نشانه ای از دموکراسی نوین عصر جدید خطاب می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پرس تی‌وی، کولون در کتابش به 10 دروغ بزرگ رسانه‌های غربی برای توجیه موجودیت و جنایات صهیونیست‌ها اشاره می کند و به بحث و ارائه اسناد تاریخی درباره آنها می‌پردازد که در اینجا به طور خلاصه ذکر می شود:

1. اولین دروغ این است که رژیم اسرائیل در واکنش به کشتار دسته جمعی یهودیان در جنگ جهانی دوم ایجاد شد که بر اساس اسناد تاریخی نمی تواند حقیقت داشته باشد. حقیقت این است که اسرائیل زائیده پروژه ای از سوی گروهی اندک از یهودیان در بازل سوئیس در سال 1897 بود که در این میان در ابتدا از یهودیان افراطی بهره گرفته شد و بعد به دیگر یهودیان جهان تعمیم داده شد.

2. داستان برگشت یهودیان به سرزمین اجدادی خود که از سال 70 پس از میلاد مسیح آغاز شده است داستانی بدون سند است چرا که در هیچ سند تاریخی بنی اسرائیل هیچ گاه از مصر به کنعان مهاجرت نکرده اند و مردمی که در فلسطین کنونی زندگی می‌کنند هیچ گاه در عصر باستان سرزمین خود را ترک نکرده‌اند. یهودیان ساکن فلسطین همان‌هایی هستند که هم اکنون نیز در این سرزمین زندگی می‌کنند. به گفته مورخان بزرگ تاریخ مثل «ساند» یهودیان هیچ زمان در تاریخ، ملتی نداشته اند و تنها وجه مشترک بین آنها دین یهود بوده است که نمی تواند عامل تشکیل یک دولت باشد.

3. دروغ سوم این است که مهاجران یهودی وقتی سرزمین فلسطین را اشغال کردند با هیچ مانع و مقاومتی روبرو نشدند و با کشوری خالی از سکنه مواجه بودند که البته این مسئله در سالهای ابتدای اشغال فلسطین از سوی رسانه‌های غربی مطرح شده بود. بر اساس اسناد تاریخی ثابت شده است که در قرن 19 میلادی محصولات کشاورزی فلسطین به کشورهای مختلف از جمله فرانسه صادر می شده است.

4.  بعضی از رسانه‌ها در ابتدا این موضوع را می‌خواستند جا بیاندازند که فلسطینی‌ها کشورشان را با اراده شخصی خود ترک کردند ولی حتی خود مورخان اسرائیلی مثل «بنی موریس» و «ایان پاپی» نیز به توسل زور و ترور اسرائیل علیه مردم فلسطین اعتراف کرده اند.

5. گفته می شد که امروز اسرائیل تنها منطقه ای است که دموکراسی را در خاورمیانه اجرا می کند و باید در مقابل گروههای دیگر محافظت شود چرا که دولتی قانونی است. ولی باید گفت که این رژیم نه تنها دولت قانونی نیست بلکه تنها رژیمی است که بر هیچ قانونی پایبند نیست و برای کشتن، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و اگر قانونی را هم قبول داشته باشد قوانین نژادپرستی و توسعه طلبی است که بر اساس این قانون اسرائیل کشوری برای یهودیان است و هر غیر یهودی جزء انسان‌ها محسوب نمی‌شود.

6. آمریکا سعی می کند دموکراسی را در خاورمیانه اجرا کند و در این پروژه تنها از اسرائیل حمایت می کند و در این مسیر هر سال 3 میلیارد دلار هزینه می کند ولی بیشتر این مبلغ در خرید بمب و سلاح‌های سبک و سنگین در مقابل کشورهای همسایه هزینه می‌شود. حقیقت این است که دموکراسی از نوع آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه برای به دست آوردن منابع نفتی این منطقه هزینه می‌شود.

7. آنها وانمود می کنند که آمریکا به دنبال راه حل صلح بین اسرائیل و فلسطین است ولی باید گفت که این مسئله یک دروغ بزرگ دیگر است. خاویر سولانا، رئیس سابق اتحادیه اروپا، اسرائیل را کشور قرن 21 اتحادیه اروپا خطاب کرد و اعتراف کرد که شرکت های اروپایی به طور مالی و نظامی از این رژیم حمایت می‌کنند ولی وقتی فلسطینی‌ها دولت خود را به طور قانونی انتخاب می کنند اسرائیل را به حمله به نوار غزه تشویق می‌کنند.

8. وقتی کسی بخواهد درباره این حقایق و تاریخ اسرائیل و فلسطین صحبت کند و زمانی که کسی بخواهد حقایق و منافع آمریکا در منطقه را فاش کند آنها او را ضد یهودی خطاب می‌کنند که با دین یهود مشکل دارد و او را نژادپرست دینی معرفی می‌کنند ولی خود یهودی ها از اولین اشخاصی هستند که به تساوی انسان ها از هر دین اعتقادی ندارند و خود را قوم برتر خداوند به حساب می آورند.

9. رسانه‌های غول پیکر دنیا می گویند که فلسطینی‌ها عامل اصلی تروریسم و خشونت هستند ولی امروز دیگر همه جهانیان می‌دانند اشغال سرزمین مادری فلسطینی ها و آواره کردن آنها خشونت محسوب می‌شود.

10. مسئله‌ای که هر روز بیشتر به آن دامن زده می‌شود این است که هیچ راه حلی برای موقعیت فعلی در سرزمین های اشغالی وجود ندارد و هیچ راهی برای کاهش کینه و اقدامات تروریستی به دلیل حضور اسرائیل وجود ندارد و تنها باید از راه نظامی با آن برخورد کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
 سپاس شده توسط bakhi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیا درباره غیرت بحث کنیم
  بیانات امامان معصوم (ع) درباره مسخره کردن دیگران
Star نکاتی مهم که باید درباره قرآن بدانید
Brick نشانه های بزرگ ترین فتنه آخرالزمان
Star __کتابی جنجالی درباره واپسین روزهای زندگی پیامبر اسلام
  سخنان گهر بار زئوس درباره حجاب.
  بی سوادی اهل رسانه یا غرض ورزی؟!
Heart یک داستان کوتاه درباره امام زمانم(قشنگه)
  همه چیز درباره ی شیطان!!!
  حدیث روز/ سخن امام جواد(ع) درباره رضایت دادن به کار ناپسند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان