امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حجازی: خدا از کسانی که این بلا را سر استقلال آوردند، نگذرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حجازی: خدا از کسانی که این بلا را سر استقلال آوردند، نگذرد 1
استقلال را پاچه خوارها به این روز انداختند؛
حجازی: خدا از کسانی که این بلا را سر استقلال آوردند، نگذرد
مربی اسبق استقلال گفت: «متاسفم برای کسانی که استقلالی نیستند و بویی از عشق هوادار نبرده اند اما برای تیم 20 میلیونی در این فصل نسخه پیچیدند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، آتیلا حجازی درباره شکست آبی پوشان مقابل تراکتورسازی و شرایط فعلی استقلال صحبت کرده است.
 
متن این مصاحبه در ادامه می آید:
 
* حضور گسترده تماشاگران تبریزی در ورزشگاه آزادی، شما را به یاد چه چیزی انداخت؟ آزادی روز یکشنبه شبیه ورزشگاه یادگار امام تبریز شده بود.
- من دقیقا با دیدن این بازی به سال ها پیش برگشتم. مسابقه ای که در سال 77 داشتیم و با همین تراکتور در تهران بازی کردیم. در آن بازی ما تراکتور را با 4 گل شکست دادیم و با ناصر خان قهرمان لیگ آزادگان شدیم. یادم هست آن روز 70 هزار طرفدار استقلال آمده بودند و تیم را تشویق کردند. متاسفانه کاری کردند که هوادار با استقلال قهر کرد. خدا از کسانی که این کار را کردند و این بلا را سر استقلال آوردند نگذرد.
 
* تصور می کردید استقلال چنین نتیجه ای بگیرد؟
- الان من اگر درباره استقلال حرف بزنم باز می گویند حسودی اش می شد و  چشم دیدن استقلال را ندارد. در حالی که متاسفانه تیم محبوب ما را به بد روزی انداختند. الان باید جای هوادار استقلال باشید و ببینید چه حالی دارد. می خواهم یک واقعیت را بیان کنم. استقلال چوب پاچه خوارانی را خورد که اطراف تیم بودند و به جای اینکه به خاطر هر شکست بنشینند فکر کنند چرا تیم نتیجه نمی گیرد و انتقاد کنند دائما می گفتند عیبی ندارد، هفته بعد جبران می کنیم. همان به به و چه چه ها استقلال را به اینجا کشاند. متاسفم برای کسانی که استقلالی نیستند و بویی از عشق هوادار نبرده اند اما برای تیم 20 میلیونی در این فصل نسخه پیچیدند.
 
* به نظر شما حمایت مدیریت استقلال از کادر فنی تیم در این فصل اشتباه بود؟
- آن حمایتی درست بود که سعید آذری از کادر فنی تیمش کرد. خداوکیلی ذوب آهن در نیم فصل اول هم فوتبال بازی می کرد و نتیجه نمی گرفت اما استقلال چه؟ هر وقت آمدم حرف بزنم گفتند از فضل پدر تو را چه حاصل؟ تو که استقلالی نیستی. حالا کاری ندارم من از بچگی در کنار این تیم بزرگ شدم و تنها انتقاد می کردم این تیم نه گلزن دارد و نه دفاع، چگونه می خواهد این باخت ها را جبران کند. اما مرتب می گفتند این تیم قهرمان می شود.
 
* پس معتقدید یک عده اطراف امیر قلعه نویی را گرفته بودند و نمی گذاشتند حرف های واقعی به گوش او برسد؟
- دقیقا همین است. چون استقلالی واقعی نمی تواند بنشیند و شکست تیمش را هضم کند. آقایان اصلا اجازه نمی دادند استقلالی های واقعی به تیم نزدیک شده و انتقاد کنند. انتقادهایی که در اصل حمایت از تیم بود و اگر به آنها توجه می شد شاید استقلال به این روز نمی افتاد.
 
* به نظرتان اگر خدابیامرز ناصرخان زنده بود و در بازی تراکتورسازی روی نیمکت نشسته بود چه رفتاری با او می شد؟
- چرا بازی تراکتورسازی را می گویید؟ اگر ناصرخان بود 20 هفته قبل برکنار شده بود. نه تنها ناصرخان بلکه علی منصوریان، پرویز مظلومی، فرهاد مجیدی و حتی مورینینو هم بود 20 هفته قبل برکنارش کرده بودند. هیچ وقت یادم نمی رود تیم در آسیا نایب قهرمان شده بود آقایان گریه می کردند که چرا استقلال قهرمان نشده است.
 
* منظورتان بازی با جوبیلیوایواتای ژاپن است؟
- دقیقا. آقایان به جای آنکه به شرایط آن روز توجه کنند گریه می کردند که چرا تیم قهرمان نشده و در فینال آسیا باخته است. بعد هم دیدید بعد از آن چه مسائلی پیش آمد.
 
* ناصر احمدپور خدابیامرز زمانی که مایلی کهن در تیم ملی به قطر باخته بود تیتر زد "نه نگو و برو". دوباره رسانه ها این تیتر را امروز در رسانه ها پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی نوشته اند. در این باره چه نظری دارید؟
- من در جایگاهی نیستم که دنبال زدن آدم ها باشم. امیر قلعه نویی شاید در بدترین شرایط گیر کرده است. پدرم به من یاد داده کسی که در فوتبال فعالیت می کند نباید در چنین شرایطی آدم ها را بزند چون می گفت مطمئن باش این شرایط برای یک بار هم شده برای هر مربی پیش می آید. باز هم می گویم استقلال را آقایانی به این روز انداختند که فقط دنبال پاچه خواری و به به و چه چه کردن بودند.شاید قلعه نویی این وسط به اندازه آنها تقصیر نداشت.
 
* نظرتان درباره دربی چیست؟ آیا استقلال آن بازی را هم واگذار می کند؟
- نه، اتفاقا دربی بازی خوبی می شود چرا که دیگر استقلال و پرسپولیس حساسیتی در جدول ندارند و بدون آنکه نگران قهرمانی یا سهمیه آسیا باشند با خیال راحت رو به روی هم قرار می گیرند. امیدوارم استقلال حداقل آنجا با یک برد خوب این فصل کابوس وار را تمام کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط TurK WolF
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان