امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مکالمه در گوشی هنرپیشه استقلالی با رضا قوچان نژاد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکالمه در گوشی هنرپیشه استقلالی با رضا قوچان نژاد 1
کاش همه فوتبالیست های ما مثل تو بودند؛
مکالمه در گوشی هنرپیشه استقلالی با رضا قوچان نژاد
هنرپیشه نقش مالک اشتر به مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: «كاش فوتبالیست ها اقلا چند ساعتی در روز را برای کاری که زندگی شان را تامین می کند، وقت بگذارند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رضا قوچان نژاد یکی از با اخلاق ترین فوتبالیست های نسل نوی فوتبال ایران است. او که هفته قبل در زادگاهش توانست به عنوان ورزشکار سال خراسان انتخاب شود، در این مراسم از فوتبالی ها دفاع کرد.
 
قوچان نژاد که با درخشش در تیم ملی توانسته ایران را هم به جام جهانی ببرد و هم خودش را در گوشه قلب فوتبال دوستان جا کند. او نه حاشیه دارد نه خیلی اهل رفتارهای فوتبالیست های جوان لیگ خودمان است.
 
قوچان نژاد که به تازگی خداداد عزیزی، درباره اش گفته بود: «وقتی بازی کردنش را می بینی نمی توانی بگویی یک مهاجم فوق العاده است اما این قدر باهوش و خوب بازی می کند که تاثیزی فوق العاده در تیم می گذارد.»
 
هفته قبل 3 روز مرخصی گرفت و از قطر به مشهد آمد جایی که خانواده او یکی از ورزشی ترین خانواده های استان است. رضا آمد و در جشن باشکوه برترین های ورزش استان به عنوان برترین رسید.
 
پیش از اهدای جایزه به رضا، داریوش ارجمند هنرمند قدیمی خراسانی که با بازی در نقش مالک اشتر در تاریخ تلویزیون ایران ماندگار شده، به دلیل علاقه ذاتی به فوتبال و البته استقلال، در این مراسم چند کلمه ای درباره فوتبال سخن گفت.
 
ارجمند که مشاور فرهنگی ورزش زورخانه ای بوده و ارتباطی تنگاتنگ با محمد طالقانی دارد، در گفته هایش گلایه داشت از بازیکنان جوان فوتبالیست.
 
آنهایی که فوکول موهای شان را روی هوا می دهند و همه فکر و ذکرشان کمیت است. یعنی فقط به پول فوتبال فکر می کنند و غرق در حاشیه هایش هستند نه متن آن. قدمی برای پیشرفت بر نمی دارند و مدام درجا می زنند. او از این قشر فوتبالیست ها گلایه کرد و نوبت به اهدای جوایز رسید.
 
قوچان نژاد در لحظه گرفتن تندیس به آرامی به سمت ارجمند  رفت و زیر لب به او گفت: «استاد ببخشید اما به نظرم نگاه تان درباره فوتبالیست ها خیلی بی رحمانه است. همه ما این طوری نیستیم.»
 
بعد هم که نوبت ماچ و بوسه اهدای جایزه رسید و البته ارجمند هم به او گفت: «یک نگاهی به خودت بیاندازی می بینی هیچ شباهتی با آنهایی که گفتم نداری. کاش همه فوتبالیست های ما یاد می گرفتند این طور باشند. نه اینکه جوانی نکنند، نه. هر کاری که به سن شان می خورد انجام بدهند اما اقلا چند ساعتی در روز را برای کاری که زندگی شان را تامین می کند، وقت بگذارند.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  فوری : انتقال قاسمی‌نژاد ملغی شد!
  رسمی: قاسمی‌نژاد به استقلال پیوست
  امین قاسمی‌نژاد 48 ساعت تا پیراهن آبی
  درخشش دوباره قوچان نژاد و واکنش سرمربی زوله!
  موزیک فیلم استقلال بدویید استقلالی های عزیز
  استقلالی ها به پول رسیدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان