امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کفاشیان با خنده های مسخره اش، فوتبال ما را به نابودی کشاند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کفاشیان با خنده های مسخره اش، فوتبال ما را به نابودی کشاند 1

فریاد شیران؛
آقای دادکان! اگر جرات داری و ادعا داری بچه فلان محل هستی؛ اسم ببر / کفاشیان با خنده های مسخره اش، فوتبال ما را به نابودی کشاند
مربی سابق فوتبال کشورمان گفت: «آقای دادکان، مهم ترین افتخارت این است که از رئیس جمهور اصلاحات نشان افتخار دریافت کردید ولی آیا به یاد نداری که بعد از آن با برادر محمود احمدی نژاد نشست و برخاست می کردی.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، ناصر فریاد شیران یکی از حاضران در جلسه پیشکسوتان با وزیر ورزش نسبت به اظهارات محمد دادکان در برنامه تلویزیونی دیشب واکنش نشان داد.
 
وی ابتدا درباره جلسه ای که برگزار شد، صحبت کرد: «من به عنوان یک فرد کوچک در آن جلسه حضور داشتم. تا به حال در این سال ها ندیده بودم متولی ورزش با اهالی فوتبال و خانواده بزرگ آن و پیشکسوتان این رشته جلسه ای دوستانه ترتیب دهد و به درد و دل های آنان گوش دهد. البته به دلیل ضیق وقت همه حضار موفق نشدند صحبت کنند و نظرات خود را ارائه دهند. بنده هم صحبت هایی را در مورد آقای کفاشیان انجام دادم و بقیه حضار هم انتقادات و درد و دل های خود را به گوش وزیر رساندند. باز هم لازم می دانم از دکتر گودرزی، دکتر سجادی و آقای ناصری بابت مهیا کردن این فرصت تشکر کنم.»
 
فریادشیران نسبت به صحبت های تند دادکان در مورد پیشکسوتان حاضر در جلسه با وزیر ورزش گفت: «آقای دادکان را به عنوان یک فوتبالیست دوست داشتم ولی ایشان در این چند سال اخیر با مصاحبه هایی که علیه فوتبالی ها از مدیر تا مربی و بازیکن انجام داده اند؛ نظر من و جامعه فوتبال را نسبت به خودش تغییر داده است. آقای دادکان فوتبال به امثال شما احتیاج ندارد. شما مهم ترین افتخارت این است که از رئیس جمهور اصلاحات نشان افتخار دریافت کردید ولی آیا شما به یاد نداری که با برادر محمود احمدی نژاد نشست و برخاست می کردی؟ شما دنبال پست و مقام هستی ولی باید بدانی که جزو گزینه دولت نبودی و نخواهی بود.»
 
مربی باسابقه فوتبال کشورمان در ادامه تاکید کرد: «آقای دادکان مطمئن باشد از این تهمت هایی که به جامعه فوتبال روا داشته است؛ پشیمان خواهد شد. ایشان به همه توهین کرد ولی اجازه این کار را نداشت. ایشان اگر ادعای دانشگاهی و باسواد بودن دارد چرا باید به همه ارکان ورزش و وزیر آن هتاکی کند و از واژه های لمپنیزم و فاسد در قبالشان استفاده کند. من می خواهم به او بگویم اگر جرات داری و ادعا داری بچه فلان محل هستی؛ اسم ببر. البته می دانم شهامت انجام دادن این کار را نداری. ولی بدان که من پیگیر این موضوع خواهم بود. مطمئن باشید از طرف کانون مربیان، اتحادیه باشگاه ها نسبت به این عمل شنیع بیانیه صادر خواهیم کرد.»
 
فریادشیران این گونه صحبت های خود را ادامه داد: «آقای دادکان شما خودتان را سالم می دانید؟ شما به خاطر لابی های سیاسی رئیس فدراسیون شدی و بعد بابت نتایج ضعیف از سمتت اخراج شدی. بعد از آن یک آدم ناشی به نام محمد علی آبادی متولی ورزش شد و به دلیل دخالت هایی که در کار فوتبال انجام می داد؛ باعث تعلیق شدن ما شد. بعد از آن یک فرد ناشی دیگر به نام علی کفاشیان رئیس فدراسیون شد و با خنده های مسخره اش، فوتبال ما را به نابودی کشاند. علی کفاشیان کسی است که صبح مصاحبه می کند و ظهر آن را با خنده تکذیب می کند و دوباره شب کلیه حرف هایش را از پایه تکذیب می کند.»
 
وی با انتقاد از کفاشیان گفت: «ما همواره باید آموزه های دینی بزرگان دینی خود را سرمشق راهمان قرار دهیم. امام صادق (ع) می فرمایند: "از نگاه من تفاوتی نمی کند کاری را به خائنی بسپاریم یا آن را به یک فرد ناشی و ناوارد واگذار کنیم." ناشی یعنی علی کفاشیان دوومیدانی کار. او وقتی رئیس فدراسیون بود، یک زمین را به جای شرقی غربی، شمالی جنوبی ساخت و باعث خجالت زدگی اهالی ورزش شد. کفاشیان زیر پای کسانی که کمکش کردند را خالی کرد و آن ها را از کار برکنار کرد و حالا مقابل وزیر ورزش قرار گرفته است. تمام حرف های دکتر گودرزی در مورد کفاشیان و کی روش، حرف دل تمام فوتبالی های کشورمان است.»
 
فریادشیران صحبت های خود درباره رئیس فدراسیون فوتبال را این گونه ادامه داد: «ژاپنی ها معمولا زمانی که کاری از دستشان برنمی آید هاراگیری می کنند و خودشان را می کشند. حالا از کفاشیان نمی خواهم خودش را بکشد؛ از او می خواهم استعفا بدهد و برود. او باید بداند اهالی فوتبال خواهان ماندنش نیستند.»
 
وی این گونه صحبت هایش را به اتمام رساند: «از تمام کسانی که در آن جلسه حضور داشتند عذرخواهی می کنم و مطمئن باشند این موضوع را پیگیری می کنیم. آقای دادکان هم باید بداند دو راه بیش تر ندارد. یا باید در رسانه ملی از همه کسانی که بهشان توهین شد عذرخواهی کند یا باید تاوان کارش را پرداخت کند.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  شرم آور؛ تکرار یک اتفاق تلخ در فوتبال انگلیس
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان