امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حسین ابراهیمی: حقمان گرفتن دو جام است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حسین ابراهیمی: حقمان گرفتن دو جام است 1
حسین ابراهیمی:
حقمان گرفتن دو جام است/ سرنوشت قهرمانی دست نفت است
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما دو بازی در لیگ پیش رو داریم که اگر با هوش عمل کنیم می توانیم قهرمان لیگ شویم و سرنوشت قهرمانی دست ماست.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حسین ابراهیمی در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران گفت:خداراشکر شرایط تیم خوب است و خوشبختانه توانستیم بازی با پدیده را با برد پشت سر بگذاریم و شانس خوبی که آوردیم این بود تراکتور نتوانست پیروز شود.امیدوارم بتوانیم صبا را شکست دهیم و دوباره به صدر جدول برگردیم و بتوانیم قهرمان لیگ شویم چون حق بچه های نفت حداقل دو قهرمانی است.

ابراهیمی درباره ی رویارویی با تیم پدیده افزود: بازی با پدیده را خوب آغاز کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم،تیم مقابل هم چند تعویض فنی انجام داد و توانست از اشتباه فردی بازیکن ما استفاده کند و به گل برسد،گل بدی خوردیم اما خداراشکر در پایان بازی توانستیم دوباره برگردیم و سه امتیاز را بدست آوریم.

وی درخصوص بازی با صبا در هفته ی بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با تیم هایی که در لیگ ماندنی شده اند مانند پدیده وصبا خیلی سخت است چون این تیم ها هیچ استرسی ندارند و می شود گفت انگیزه ای هم ندارند و همین عامل بازی با این تیم ها را سخت می کند چون این تیم ها انتحاری بازی می کنند و کار را برای ما سخت می کنند.ما بعد از بازی با العین تمام تمرکزمان روی بازی  با صبا است تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. باور کنید چه بازی های داخل خانه و چه خارج از خانه برای تیم ما فرقی نمی کند و ما فقط برای سه امتیاز به زمین می رویم.


مهاجم تیم فوتبال  نفت تهران در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد؟ یادآور شد: سرنوشت قهرمانی دست ما است و اگر بتوانیم باهوش عمل کنیم و دو بازی را با برد پشت سر بگذاریم شک نکنید قهرمان می شویم، اگر هر تیمی هم بخواهد ببرد نمی تواند قهرمان شود. چون دو بازی آینده ما با صبا و تراکتوری است که خودش مدعی است.به نظر من شانس نفت بیشتر از تیم های دیگر است چون شرایط خیلی خوبی دارد و هفته آخر با تراکتور که مدعی است بازی داریم.


وی در پایان در خصوص اینکه نفت در سه  جام مدعی است آیا می تواند امسال را حداقل با یک جام به پایان برساند؟یاد آور شد: حداقل حق ما دو جام است. فینال جام حذفی را کنار گذاشته ایم چون جداگانه است،در لیگ هم تمام توانمان را گذاشته ایم که قهرمان شویم و حق ما حداقل دو قهرمانی است. ما با این نفرات،کادرفنی و همدلی که در تیممان است می توانیم به هرچیزی برسیم،هیچ تیمی مانند تیم ما همدلی ندارد و در تیم ما خیلی سخت مشکل ایجاد می شود.امیدوارم دعای مردم شامل حال ما شود تا بتوانیم العین را ببریم و با دست پر برگردیم./پانا/110
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  الاهلی با جانشین ابراهیمی به توافق نرسید
  مجیدی روی ابرها با گرفتن انتقام از الاهلی(عکس)
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  حسین توکلی: وزنه برداری در المپیک سنت شکنی نکند
  بهانه‌های تمام نشدنی حسین رسولی برای ماندن در بلاروس!
  حسین کیهانی: قول داده‌ام قوی‌تر برگردم/ برای کاهش محرومیت باید وکیل بگیریم
  محمد جواد ابراهیمی: با دبیر موافقم که وظیفه سرمربی انتخاب ملی‌پوش نیست
  ابراهیمی: مردم را گول نزنیم، هیچ تیمی به پرسپولیس نمی‌رسد
  حسین عبدی: شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی داریم
  مجتبی ابراهیمی: فدراسیون سابق توجهی به مربیان کشتی نداشت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان