امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند پیشنهاد جدید از قطر دارم اما دلم می‌خواهد به پرسپولیس برگردم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند پیشنهاد جدید از قطر دارم اما دلم می‌خواهد به پرسپولیس برگردم 1
عده‌ای نمی‌خواهند من به پرسپولیس نزدیک شوم؛
چند پیشنهاد جدید از قطر دارم اما دلم می‌خواهد به پرسپولیس برگردم
مدافع تیم فوتبال الاهلی قطر گفت: یکسری از دوستان نمی‌خواستند من در پرسپولیس بمانم و الان هم با کارهایی که می‌کنند می‌خواهند من را از این تیم دور کنند و دلیل کارشان را نمی‌دانم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، سیدجلال حسینی در خصوص اظهاراتی که در چند وقت اخیر پیرامون وی در رسانه‌ها مطرح شده بود، گفت: در جواب دوستانی که عنوان کردند من سال گذشته و قبل از اینکه لیگ تمام شود با تیم‌های عربی صحبت کرده بودم باید بگویم این طور نیست و تا آخرین لحظه پای پرسپولیس ایستادم و منتظر پیشنهاد این باشگاه بودم تا در تیم بمانم و علی دایی وعلیرضا رحیمی سرمربی و مدیرعامل وقت باشگاه می‌توانند در این باره شهادت دهند که من حتی بعد از جام جهانی با مسئولان باشگاه مذاکره کردم یا نه. من تا آخرین لحظه پای پرسپولیس ایستادم و منتظر پیشنهاد این تیم بودم اما دوستانی در آن مقطع باعث شدند که من از پرسپولیس جدا شوم و الان هم با این کارها می‌خواهند کاری کنند که من در پرسپولیس نباشم و نمی‌دانم چرا این کارها را انجام می‌دهند.
 
وی درباره اینکه گفته می‌شود او بیشتر از مبلغ قراردادش از پرسپولیس پول گرفته، افزود: آیا فوتبال ایران و باشگاه‌ها آن آنقدر بی‌صاحب شده‌اند که من بیشتر از قراردادم پول بگیرم؟! من همین حالا حدود 40 درصد از مبلغ قراردادم با پرسپولیس باقی مانده و به من پرداخت نشده که به احترام هواداران و نام بزرگ پرسپولیس لب باز نکردم چون می‌خواهم آنها در آرامش باشند اما مگر می‌شود به بازیکنی بیشتر از قراردادش پول داد؟ مگر پرسپولیس مشکل مالی ندارد پس چطور این باشگاه می‌تواند بیشتر از قراردادم به من پول بدهد؟ پول خودم را کامل ندادند آنوقت این حرف‌ها برای من درست می‌شود. امیدوارم افرادی که می‌خواهند خبرها را به بیرون درز بدهند واقعیت‌ها را به مردم بگویند چون من به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم و هیچ گاه از هیچ تیمی بیشتر از قراردادم پول نخواستم و همیشه به حقم قانع بودم و خیلی‌ها می‌توانند در این باره شهادت دهند که من هنوز از پرسپولیس طلب دارم.
 
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: چرا می‌گویند من پای پرسپولیس ایستادگی نکردم؟ سال دومی که من در پرسپولیس بودم توانستیم یکی از بهترین عملکردها را در خط دفاعی داشته باشیم و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم قهرمان شویم. من همیشه با جان و دل برای پرسپولیس کار کردم و حتی سرم را برای پرسپولیس می‌دادم و با بی‌پولی و نداری این باشگاه ساختم و حق من نیست این حرف‌ها پشت سرم گفته شود.
 
وی در ادامه افزود: از قول یکی از دوستان بعد از جام جهانی و همان مقطعی که تیم‌ها در تکاپوی جذب بازیکن بودند و هنوز شرایط من مشخص نشده بود مصاحبه‌ای منتشر شده بود که اگر سیدجلال حسینی در خارج از ایران فوتبال بازی کند، این به نفع فوتبال ماست. خب این حرف‌ها یعنی چه؟ یعنی اینکه من در پرسپولیس نباشم! مگر نه اینکه همیشه و در پایان فصل در ابتدا با بازیکنان اصلی و سابق تیم مذاکره می‌کنند سپس به سراغ بازیکنان جدید می‌روند؟ پس این حرف‌ها یعنی چه؟ دایی، رحیمی و برادرم که وکیل من است چند بار برای باقی ماندنم در پرسپولیس مذاکره کردند حتی برادرم پیش‌قدم شد و برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس آمد و با افتخار هم این کار را انجام داد چرا که پرسپولیس از همه ما بزرگتر است و نباید برای حضور در این تیم کلاس بگذاریم. برادرم به عنوان وکیل من به صورت حضوری و تلفنی برای باقی ماندنم در پرسپولیس صحبت کرد و هستند آقایانی که می‌توانند در این باره شهادت دهند. پس اگر من نمی‌خواستم در پرسپولیس بمانم این پیشقدم‌ شدن‌ها چه بود؟
 
حسینی خاطرنشان کرد: مذاکره اول وکیلم و رحیمی به نقطه مثبتی نرسیدند چرا که او گفت فعلا نمی‌توانیم در این باره تصمیم بگیریم. به هر حال رحیمی هم مقصر نبود و اگر اجازه می‌دادند او می‌توانست کارهای بزرگی را در پرسپولیس انجام دهد اما شرایط طوری شد که رحیمی هم دوام نیاورد و تبعات آن را همه در برنامه 90 دیدند و حرف‌های رحیمی را هم شنیدند و همین صحبت‌ها نشان داد که چه اتفاقاتی افتاد که من و دو بازیکن دیگر در پرسپولیس نمانیم. هر چند که عده‌ای می‌گویند من مبلغ زیادی گرفتم اما شما قرارداد من را با سایر بازیکنان مقایسه کنید تا متوجه شوید که من پول بیشتری گرفتم یا آنها؟
 
مدافع تیم فوتبال الاهلی قطر در ادامه خاطرنشان کرد: حرف من این است که باشگاه‌ها در پایان فصل ابتدا با داشته‌های خودشان توافق می‌کنند و سپس در صورت عدم توافق به سراغ بازیکنان دیگر می‌روند. اما با این همه من برای حضور در پرسپولیس خودم پیشقدم شدم که این برای من یک افتخار است چون پرسپولیس و هوادارانش آنقدر بزرگ هستند که حضور در این تیم افتخاری است. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و بازیکنانی در این تیم همیشه حضور داشتند که با جان و دل بازی می‌کنند و هیچ بازیکنی نمی‌تواند سر پرسپولیس منت بگذارد. خود من همیشه با همه وجود برای پرسپولیس بازی کردم تا دل هواداران شاد شود. سال اول به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما در سال دوم با درایت علی دایی نائب قهرمان شدیم و اگر مقداری از حواشی اجازه می‌داد می‌توانستیم قهرمان شویم هر چند که با این شرایط پرسپولیس آسیایی شد.
 
حسینی در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده به پرسپولیس می‌آید یا نه، گفت: قرارداد من با الاهلی قطر به اتمام رسیده اما الاهلی می‌خواهد یک سال دیگر با من قراردادش را تمدید کند هر چند که برای اولین بار می‌گویم که 4 تیم قطری دیگر خواهان جذب من هستند اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و همه چیز را موکول کرده‌ام به زمانی که به ایران بیایم تا در کمال آرامش تیم جدیدم را انتخاب کنم. اگر هم پیشنهادی از پرسپولیس به من برسد برای من حضور در این تیم افتخاری است. هر چند اگر دوستان بگذارند و حاشیه‌ها اجازه دهند تا همه چیز در آرامش باشد چرا که پرسپولیس خانه من است و می‌خواهم به خانه‌ام برگردم و هیچ گاه هم با پرسپولیس و هوادارانش مشکلی نداشتم و همیشه هواداران در هر کجا که من را دیده‌اند برایم سنگ تمام گذاشتند و مطمئن باشید اگر به پرسپولیس برگردم باز هم همان سیدجلالی می‌شوم که هواداران می‌خواهند. البته امسال شرایط خوبی در پرسپولیس حاکم نبود و تیم نتایج خوبی نگرفت اما امیدوارم در لیگ برتر جدید پرسپولیس تیم قدرتمندی بسته شود و بازیکنان بتوانند مقابل الهلال با حضور 100 هزار هوادار کار را در تهران یکسره کنند و به دور بعد راه پیدا کنند. من برای پرسپولیس دعا می‌کنم و امیدوارم این تیم موفق باشد.
 
وی در پایان در خصوص اینکه چه زمانی به کشورمان برمی‌گردد، گفت: در تاریخ 26 اردیبهشت جشن پایان سال تیم‌های حاضر در لیگ قطر است و فکر می‌کنم 27 یا 28 اردیبهشت به ایران برگردم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت!
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  هری کین تا یورو استراحت خواهد کرد
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان