امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تفنگی که هر تازه‌کاری را تک‌تیرانداز می‌کند

#1
[*]
آیا اولین باری است که تفنگی را شلیک می‌کنید؟ این یکی به دردتان می‌خورد: نوعی تفنگ هدف‌زن خودکار جدید که حتی به یک تازه ‌کار هم کمک می‌کند تا در اولین شلیک بتواند یک هدف دوردست را بزند.

تفنگی که هر تازه‌کاری را تک‌تیرانداز می‌کند 1


[*]
نوعی تفنگ هدف‌زن خودکار جدید که می‌تواند حتی به یک تازه ‌کار هم کمک کند که در اولین شلیک یک هدف دوردست را بزند. اما این فناوری جدید، منتقدین خودش را دارد، کسانی که آن را تهدیدی جدی برای امنیت عمومی می‌دانند.
به گزارش نیوساینتیست، این سلاح جدید 22 هزار دلاری توسط یک شرکت نوپا در آستین تگزاس به نام Tracking Point تولید شده، PGF-XS1 نام گرفته و از نوع سلاح گرم به دقت هدایت شده است. به عقیده جیسون اسکابل، رئیس شرکت، این اسلحه از گونه‌ای از فناوری «قفل و پرتاپ» استفاده می‌کند، که به خلبان‌های هواپیماهای جنگنده جت امکان می‌دهد که بدون هدف‌گیری دقیق، موشک‌های هوا به هوای خود را به سوی هواپیمای دشمن شلیک کنند.
تفنگ PGF به کاربر خود امکان می‌دهد که یک هدف را در تیررس اسلحه انتخاب کند، و پس از آن خود سلاح بهترین زمان را برای شلیک کردن تعیین می‌کند؛ البته با در نظر گرفتن عواملی از قبیل سرعت باد، لرزش دست، پس زدن، دمای هوا، رطوبت و پایین آمدن گلوله در اثر گرانش زمین، که همه آنها چیزهایی هستند که بر روی دقت کار تاثیر می‌گذارند.
برای انجام این کار، سیستم رهگیری PGF شامل کامپیوتری مبتنی بر سیستم عامل منبع باز لینوکس، یک فاصله‌سنج لیزری، یک دوربین و یک نمایشگر رنگی با قدرت تفکیک بالا است که همگی در یک مجموعه یکپارچه در بالای تفنگ نصب شده‌اند. کاربر فقط هدف را مشخص می‌کند و هنگامی که یک نقطه لیزری هدف را روشن کرد، دکمه‌ای را نزدیک ماشه فشار می‌دهد.
پس از آن کامپیوتر با استفاده از پردازش تصاویر، الگوریتمی را اجرا می‌کند که خط سیر هدف را رهگیری کند و نقطه لیزری نقش شده را بر روی همان نقطه نگه دارد. به طور همزمان، این الگوریتم فشار مورد نیاز برای چکاندن ماشه را افزایش می‌دهد و تنها زمانی آن را کاهش می‌دهد که خطوط عبوری از مرکز دید لنز تفنگ درست بالای نقطه لیزری قرار بگیرند، و در آن زمان است که گلوله شلیک می‌شود.
این تفنگ یک امکان عجیب و غریب دیگر نیز دارد: وای فای. به این ترتیب تفنگ می‌تواند تصویری از هدف خود را به یک تلفن هوشمند یا تبلت بفرستد، تا کاربر بتواند چیزی را که خود می بیند با دیگران به اشتراک بگذارد. به علاوه این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر یک پین کد را در تلفن هوشمند خود شماره گیری کرده و هدف گیری هدایت شده را فعال کند.
در آزمایش‌ها برای تیراندازی به اهدافی در فاصله 500 تا 900 متری، این سیستم دقت خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته و حتی تیراندازهای مبتدی نیز هیچ هدفی را از دست نداده‌اند.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هند تفنگ تک تیرانداز فنلاندی می خرد+عکس
  دروغ‌پردازی‌های تازه شاه بحرین درباره آزادی مطبوعات

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان