امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرد جوان کارمندان بانک را به استهزا گرفت + تصویر

#1
مرد جوان کارمندان بانک را به استهزا گرفت + تصویر



یک دزد باهوش،تنها با یک نوشته دستی توانست از بانک 150 هزار دلار به سرقت ببرد و سپس عکس تمام مدارک و شواهد خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود قرار داد.
مرد جوان کارمندان بانک را به استهزا گرفت + تصویر 1به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، مرد 23 ساله ای به نام " دومینیک آلفونسکا" در حالی در بانک قدم گذاشت ، که نوشته ای با درخواست 150 هزاد دلار وام در دست داشت و آن را به فرد پشت باجه بانک داد.

وی سپس از سرقت خود فیلم  و عکس گرفت و آن را با تکبر و فخر فروشی در اینترنت منتشر کرد.

همانطور که انتظار می رفت ، این دزد شیفته جلب توجه، در عرض 20 دقیقه پس از انتشار عکس سرقت خود در شبکه اینستاگرام ،دستگیر شد.

اما در کمال تعجب ،" آلفونسکا" تمام تقصیر را گردن بانکدار انداخت و گفت "آن زن می توانست درخواست پولش را رد کند. چرا که او خیلی ساده درخواست وام کرد و زنی که پشت باجه بود ، مبلغ درخواستی را به او داد."

وی افزود: بعد از گرفتن پولها به سرعت بانک را ترک کردم.پلیس 3 یا 4 دقیقه بعد از رفتن من به بانک آمد و من از اینکه تنها 1 دقیقه بعد از به صدا درآمدن آژیر خطر توانستم بانک را ترک کنم ، معذرت خواهی می کنم!

این مرد 23 ساله آنقدر زمان داشت که از سرقت خود عکس بگیرد و جلوی دوستانش در شبکه اینستاگرام به خود ببالد. اما چیزی نگذشت که پلیس او را به اتهام سرقت در بانکی واقع در" ویرجینیا بیچ" در ایالت ویرجینیا آمریکا دستگیر کرد.

رفتار هوشمندانه " آلفونسکا" بر این موضوع تاکید دارد که او یک سارق بانک نیست.

"آلفونسکا" به رسانه های تلویزیونی گفت: من واقعا نمی دانم چطور یک دزد هستم. من فقط برای پول از بانک درخواست کردم و زن پشت باجه نیز این پول را به من داد.او می توانست درخواست من را رد کند و بعد من آنجا را ترک می کردم.

" آلفونسکا" افزود : این یک تصمیم دشوار برای آن زن بود. او باید تصمیم می گرفت به درخواست من جواب مثبت بدهد یا منفی، اگر او رد می کرد من بانک را بدون هیچ پولی ترک می کردم.

" آلفونسکا" اقرار کرد در آن لحظه از روی عمد و کاملا سنجیده شده از کلمات مودبانه برای قانع کردن آن زن استفاده کرد ،چرا که اگر او یک دزد حرفه ای بود از نقاب استفاده می کرد.

وی بیان داشت: من مثل همه انسان ها رفتار کرده و اقدام به دزدی نکردم! من تنها با هوش خود جلو رفتم و حالا بدون هیچ دلیلی متهم هستم.

" آلفونسکا" گفت: به این دلیل از سرقت فیلم گرفته که از خود در مقابل مسئولینی که ممکن بود او را به مسلح بودن در این سرقت متهم کنند، دفاع کند.

" آلفونسکا"  که به خاطر جلب توجه و خود ستایی در اینترنت، دست به این اقدام زده،حالا در بازداشتگاه اداره پلیس " ویرجینیا بیچ " است و ماه آینده باید در دادگاه خود حضور یابد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Thumbsdown گرفتاری جوان موتورسوار با ۲۰ کیلو تریاک!
Thumbsdown کتک زدن و شکستن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه +تصویر
Information دستگیری کارمند بانک با اختلاس ۲۴ میلیاردی!
  تصویر زیبای هابل از یک کهکشان کرکی
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
Heart بهم خوردن نامزدی در خانواده بشار اسد رنگ خون گرفت
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  چهره زن جوان چینی بعد از زایمان 40 سال پیر شد (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان