امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیمه تکمیلی دانشجویی

#1
بیمه تکمیلی دانشجویی 1
 براساس تفاهم ‌نامه امضا شده میان شرکت بیمه عامل و صندوق رفاه دانشجویان، همه دانشجویان دانشگاه های کشور شامل دانشگاه های سراسری،‌ پیام نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی‌ مشمول این طرح می شوند.
مدیرعامل شرکت بیمه عامل در این طرح با اشاره به این که همه دانشجویان تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار دارند افزود ثبت نام در این بیمه تکمیلی(بیمه دانش) اختیاری است.
 حق بیمه ای که امسال از دانشجویان برای بهره مندی از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ا ین بیمه دریافت می شود، ماهیانه شش هزار تومان است..
دانشجویانی که خواستار استفاده از این بیمه تکمیلی هستند می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه های اینترنتی بیمه دی به نشانی پdayins.com و bimeday.ir صندوق رفاه دانشجویی به نشانی swf.ir یا حضوری به دفاتر صندوق رفاه دانشجویی در دانشگاه ها مراجعه کنند..
این صندوق مبلغ حق بیمه ای را که دانشجو باید پرداخت کند به همه دانشجویان متقاضی وام می دهد و دانشجویان پس ازفراغت از تحصیل آن را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می کنند.
 افراد متاهل نیز می توانند برای خودشان و افراد تحت تکفلشان از این طرح استفاده کنند .سقف خدمات و تعهدات شرکت بیمه گر در این بیمه،‌ برای فوت ناشی از حادثه۱۰میلیون تومان، جراحی های عمومی تا سقف سه میلیون تومان، جراحی های خاص تا سقف ۵ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی۳۰۰ هزار تومان،‌ آزمایشگاه ۲۰۰هزار تومان،‌ دندانپزشکی۲۰۰ هزار تومان و عینک۱۰۰هزار تومان میباشد.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ۵ نکته در رابطه با بازاریابی بیمه
  بیمه تکمیلی چیست ؟
  آشنایی با بیمه اشخاص ( حوادث)
  کوپن‌ها دیگر نقشی در تخفیفات بیمه‌ای ندارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان