امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قتل همخانه به خاطر طــلا

#1
پیرمرد با مشاهده زنی که در آن تاریکی روی زمین افتاده بود، خود را به او رساند. برق منطقه قطع شده بود و مجبور شد خود را به یک قدمی او برساند. صحنه‌ای هولناک بود. زن جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده بود . ناگهان در ساختمانی باز شد و دختر جوانی بیرون آمد و سراسیمه خود را به جسد رساند و موضوع قتل را گزارش داد. دقایقی بعد چراغ گردان پلیس در تاریکی کوچه دیده شد و به محل قتل رسید.

سروان میری آن شب کشیک قتل بود. ترجیح داد در اداره بماند و گزارش قتل در ساختمان نیمه کاره را کامل کند و فردا پرونده را همراه متهم به دادسرا بفرستد. ساعت را نگاه کرد، 8 شب بود. پرونده را بست و داخل کشوی میزش گذاشت تا به خانه برود. مقابل در اداره رسیده بود که صدای زنگ تلفن همراهش بلند شد. گوشی را روی میز جا گذاشته بود. به سمت میز برگشت و گوشی را برداشت. مامور کلانتری 19 تهران بود و از قتل دختر جوانی در غرب تهران خبر داد. سروان نشانی را نوشت و در حالی که خستگی یک روز پر کار را در بدنش احساس می کرد، راهی محل جنایت شد.

حدود ساعت 9 به آنجا رسید. کوچه در تاریکی فرو رفته بود و چراغ های گردان پلیس و آمبولانس پزشکی قانونی محل قتل را نشان می داد. تعدادی از اهالی در محل تجمع کرده بودند و سربازان به آنها اجازه نمی دادند وارد محوطه صحنه جرم شوند.

افسر کلانتری با مشاهده کارآگاه میری خود را به او رساند تا گزارش تحقیقات اولیه را بدهد:

«مقتول دختری 30 ساله به نام میترا است که با 4 ضربه چاقو از پشت سر به قتل رسیده است. البته 3 ضربه سطحی است ولی ضربه چهارم به گردن اصابت کرده و باعث مرگ شده است. میترا اهل یکی از استان های شمالی است و در یک شرکت معتبر کار می کرد. او در این ساختمان همراه یکی از دوستانش زندگی می کرد. دوستش به نام سمیرا قاتل را دیده است.»

کارآگاه سپس خود را به جنازه رساند و مشاهداتش را در برگه تحقیق یادداشت کرد. دختر جوان مانتو و شلوار جین به تن داشت .دمپایی پایش بود و با صورت به سمت خیابان روی زمین افتاده بود. بررسی صحنه نشان می داد، از پشت سر غافلگیر شده و هیچ فرصتی برای دفاع نداشته است.

سروان برای تحقیقات بیشتر وارد آپارتمان مقتول و دوستش شد . وسایل خانه مرتب بود و هیچ آثاری از درگیری مشاهده نمی شد. از مامور کلانتری خواست سمیرا را برای تحقیقات داخل آپارتمان بیاورد. همزمان با ورود دختر جوان، برق منطقه هم وصل شد که کار سروان را در نوشتن اظهارات سمیرا راحت تر می کرد.

- چند وقت است با مقتول دوست هستی؟
- دوستی ما مربوط به دوران دبیرستان است، اما حدود یک سال است که همخانه هستیم. میترا دختر مهربان و آرامی بود و نمی دانم چرا او را کشته اند.

- درباره امشب بگو.
- من همیشه زودتر به خانه می آیم. وقتی رسیدم برق ها قطع بود. چند شمع روشن کردم و مشغول آشپزی شدم. حدود ساعت 8 شب میترا به خانه آمد. خیلی آشفته بود. فکر کردم خسته است و چیزی نپرسیدم. ناگهان زنگ در به صدا درآمد. خواستم در را باز کنم اما میترا گفت با او کار دارند و به مقابل در رفت. چند دقیقه ای گذشت اما خبری از میترا نشد. پشت پنجره رفتم. خودروی گرانقیمتی جلوی ساختمان پارک بود و میترا با راننده آن صحبت می کرد. ناگهان راننده از ماشین پیاده شد و با چاقو چند ضربه به میترا زد و سوار ماشین شد. میترا چند قدم به سمت در برداشت اما روی زمین افتاد. سریع خودم را به او رساندم. پیرمردی بالای سرش بود. نبضش را گرفتم اما مرده بود.

- آن مرد را شناختی؟
- نه. مردی حدود 35 ساله با قدی بلند و لاغر اندام. البته میترا مدتی بود از آشنایی خودش با مردی می گفت که قرار بود با هم ازدواج کنند.

- شماره پلاک خودرو را یادداشت نکردی؟
- نه هوا تاریک بود نتوانستم.

کارآگاه سپس سراغ پیرمرد رفت. مرد سالخورده از دیدن این صحنه شوکه بود و بریده بریده به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: در حال رفتن به خانه بودم که متوجه فردی شدم که روی زمین افتاده بود. به خاطر تاریکی هوا نمی توانستم خوب تشخیص دهم. به یک قدمی آن رسیدم که متوجه شدم دختر جوانی با ضربه های چاقو به قتل رسیده است. دقایقی بعد هم دختر جوانی از ساختمان بیرون آمد و با گرفتن نبض مقتول ادعا کرد او مرده است.

کارآگاه یک بار دیگر صحنه را بررسی کرد . پزشک جنایی هم در گزارش خود اعلام کرد، ضربه ای که به گردن مقتول اصابت کرده علت مرگ او بوده و قتل هم حدود ساعت 8 شب رخ داده است.

سروان بعد از صحبت با بازپرس، سمیرا را به اتهام قتل بازداشت کرد. دختر جوان ابتدا منکر قتل بود اما وقتی با 3 دلیل کارآگاه رو به رو شد لب به اعتراف گشود و گفت: میترا دختر پولداری بود اما من با مشکل مالی روبه رو بودم. چندبار از او خواستم به من پول قرض بدهد اما او به بهانه های مختلف طفره می رفت. همین رفتارش باعث شد از او کینه به دل بگیرم. یک هفته قبل به شمال رفت و در آنجا سرویس طلای گرانقیمتی خرید. وقتی برگشت وسوسه شدم سرویس طلا را سرقت کنم. یک روز صبح سرویس طلا را سرقت کرده و آن را فروختم. با پولی که به دست آورده بودم، توانستم بدهی های خودم را بدهم و با بقیه پول برای خود گوشی تلفن همراه و طلا خریدم.

دختر جوان ادامه داد: شب حادثه او متوجه سرقت شد و قصد داشت با پلیس تماس بگیرد. من هم برای این که او را از تصمیمش منصرف کنم چاقویی برداشته و تهدیدش کردم. میترا به سمت خیابان دوید که ابتدا چند ضربه سطحی به او زدم که در مقابل در توقف کوتاهی کرد و ضربه آخر را به گردنش زدم. پس از اعترافات دختر جوان، بازپرس او را روانه زندان کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودکشی دختر دانش‌آموز به خاطر ترس از تنبیه+دست نوشته‌وصیت‌نامه دختر 12 ساله
  مرگ فجیع ملکه زیبایی و خواهرش به خاطر حسادت
  قتل مرد میانسال به خاطر آزار و اذیت پسر 22 ساله
  شوهرکشی با همدستی فرزند به خاطر ازدواج دومـ
  پدرجنایتکار امریکایی به خاطر قتل 3دخترش ، به اعدام با تزریق سم محکوم شُد
  قـَتل به خاطر تنه زدنـ ..
  دعوای مرگبار به خاطر ازدواج با خلافکارترین زن شوش+عکس
  قتل پسر همسایه به خاطر یک سیلی !
  مردی که به خاطر چند خرمالو همسایه اش را کشته بود ، از قصاص نجات یافت
  زن و مرد جوان 7ماه است به خاطر دعوا بر سرجای پارک،به دادگاه می روند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان