امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ادعای جدید مظنون آتش‌سوزی در ساختمان 59

#1
تنها مظنون حادثه آتش‌سوزی مرگبار ساختمان شماره 59 محله مجیدیه در جدیدترین اعتراف‌ خود مدعی شد دو مرد که با صاحب مجتمع مسکونی اختلاف مالی داشتند آنجا را به آتش کشیده‌اند.

ادعای جدید مظنون آتش‌سوزی در ساختمان 59 1
 
به گزارش جام جم، این آتش سوزی شامگاه سوم بهمن سال گذشته در ساختمان 6 طبقه ای در خیابان ابوالحسنی در محله مجیدیه تهران رخ داد و منجر به کشته شدن یک مادربزرگ و نوه اش و دو مرد جوان شد. در شاخه ای از تحقیقات مشخص شد، سرایداری که از سوی مالک ساختمان اخراج شده بود در حال پرسه زدن در حوالی ساختمان بوده و از او شنیده اند که تصمیم دارد از مالک انتقام بگیرد بنابراین وی به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که پس از 112 روز فرار در تهران دستگیر شد . شاه مراد هرگونه ارتباطی با آتش سوزی مرگبار را انکار کرد تا این که روز گذشته در مواجهه حضوری با مردی قرار گرفت که در این حادثه همسرش مگی و نوه 4 ساله اش به نام سروش را از دست داده بود.

این مرد به پلیس گفت: عصر روز حادثه مرد سرایدار را دیدم. او می گفت 300 هزار تومان از مالک ساختمان طلب دارد و هنوز نتوانسته آن ر ا تحویل بگیرد؛ بنابراین می خواهد از او انتقام بگیرد و ابتدا خودرویش را آتش بزند و بعد او را به قتل برساند.

پس از ثبت اظهارات وی، شاه مراد تنها مظنون پرونده دوباره بازجویی شد و این بار در تازه ترین اعترافات خود به پلیس گفت: روز حادثه مالک ساختمان را دیدم و با او دعوا کردم، اما چون قدرت مقابله با وی را نداشتم، تصمیم گرفتم در مغازه ساندویچی روبه روی ساختمان بمانم تا شاید دوباره مالک ساختمان را ببینم و پولم را بگیرم.

وی افزود: 2 مرد که با مالک اختلاف مالی داشتند وارد ساختمان شدند و دقایقی پس از خروج آنها ساختمان آتش گرفت و صدای انفجار آمد. یکی از آنها دستش سوخته بود.

با ثبت اظهارات جدید تنها مظنون پرونده، روند رسیدگی وارد مرحله جدیدی شد و این 2 نفر که متهم مدعی است آنها این حادثه مرگبار را رقم زده اند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Humanfemale ساختمان مسکونی در اتوبان همت آتش گرفت! +تصویر
Clocket آتش‌سوزی در بخش اداری بیمارستان بقیه‌الله! +تصاویر
  آتش سوزی گسترده در کارخانه لنج سازی بوشهر+عکس
  آتش‌سوزی،آخرین میخ بر تابوت رویشگاه‌های زاگرس
  آتش سوزی ساختمان 10 طبقه در تهران + تصاویر
  آتش سوزی انبار بزرگ لوازم خانگی در جنوب تهران
  اتش سوزی برج مسکونی 12 طبقه در غرب تهران
  آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ فرش + تصاویر
  ازدواج باورنکردنی زن آمریکایی با یک ساختمان+تصاویر
  آتش سوزی مرگبار در معبد هندوها + تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان