امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرط بن لادن برای بهشت رفتن همسرش چه بود؟

#1
شرط بن لادن برای بهشت رفتن همسرش چه بود؟ 1
اسامه بن لادن سرکرده سابق تشکیلات تروریستی القاعده از همسرش خواست اگر مایل است در بهشت به او بپیوندد ، ازدواج نکند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بن لادن همسرش را "عزیزم و نورچشمم" خطاب کرد و وی را بین ازدواج بعد از مرگ خود و بازگشت نزد خانواده اش و زندگی با آنها مخیر کرد.

روزنامه لندنی رای الیوم با انتشار بخشی از وصیتنامه بن لادن نوشت: بن لادن به همسرش سفارش می کند که ازدواج نکند تا باردیگر در بهشت به وی بپیوندد و از او می خواهد به فرزندان به ویژه دخترانش و ازدواج آنها با مجاهدان اهمیت بدهد.

سرکرده سابق القاعده در ادامه به همسرش توصیه می کند که پسرش را به میادین جهاد بفرستد.

سرویس اطلاعات آمریکا روز چهارشنبه بسیاری از اسناد و اطلاعات مهم از اسامه بن لادن سرکرده سابق تشکیلات تروریستی القاعده را که تنها در خانه ای در شهر ابیت آباد پاکستان زندگی می کرد، منتشر کرد.

کماندوهای ویژه نیروی دریایی آمریکا با ترور بن لادن در منزلش، به اسناد جدیدی دست یافتند که با ترجمه آن از سوی سرویس اطلاعاتی آمریکا، جوانب جدیدی از تمایلات و وضعیت روحی سرکرده القاعده، ایده های تاکتیکی، ترس و نگرانی وی از سرویس های اطلاعاتی غرب، اهتمام زیادش به تشکیلات تروریستی القاعده و همچنین نامه های بسیاری خطاب به همسرش که در این وصیتنامه، اسمی از وی نمی برد، به دست می آید.

بن لادن چهار همسر به نام های: امل الصداح، خدیجه شریف، خیریه صابر و سهام صابر داشت اما خدیجه نتوانست با زندگی ریاضتی کنار بیاید در نتیجه به عربستان برگشت.

سرکرده القاعده همچنین وصیتی به پسرش اسامه و پدرش داشت.

در بخشی از نامه بن لادن خطاب به همسرش که درپانزدهم آگوست سال 2008 نوشته شده، آمده است: حالت چطور است، حال پسرم اسامه و دخترانم اسماء و ضحی چطور است، امیدوارم همگی خوب باشید، حال خواهرانم ایمان و ام حمزه چطور است، احوال برادران و دیگر خواهرانم چطوراست امیدوارم همگی خوب باشند. امیدوارم که آنها و همه مجاهدان زندانی هرچه زودتر رهایی یابند.

روزنامه رای الیوم که متن نامه بن لادن را منتشر کرده در ادامه افزود:" اگر من کشته شدم و تو خواستی پیش خانواده ات برگردی از نظر من ایرادی ندارد، فقط مراقب فرزندانمان باش و از آنان به خوبی مراقبت کن.همان طور که خودت هم می دانی، تو را مثل "چشم " خود می دانم و با ارزش ترین چیزی هستی که من در این دنیا دارم.

بن لادن در ادامه به همسرش می نویسد: اگر بعد از من خواستی بافرد دیگری ازدواج کنی، از نظر من ایرادی ندارد، اما بدان من واقعا دوست دارم که تو در بهشت هم همسر من باشی. می دانی که زنانی که دو بار ازدواج کرده اند در روز قیامت به آنها حق انتخاب اینکه می خواهند با کدام همسرشان زندگی کنند، داده می شود."

در اول ماه می 2011 میلادی ( 2 می به وقت محلی پاکستان)  باراک اوباما، رییس‌ جمهوری آمریکا، اعلام کرد که یک گروه کوچک از یگان فوق ویژه نیروی دریایی آمریکا در عملیاتی اسامه بن لادن، بنیان‌گذار و رهبر گروه القاعده و عامل حملات یازده سپتامبر را در یک ویلا در پاکستان کشته‌اند.

آمریکایی ها بعدا اعلام کردند که جسد بن لادن را به دریا انداخته اند. یکی از مقام های آمریکا در این زمینه گفت: پیدا کردن کشوری که مایل به پذیرفتن باقی‌ماندهٔ این تروریست تحت تعقیب باشد، کار دشواری بود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  افشاگری جنجالی از طلاق محسن افشانی و همسرش + جزئیات !
  من آن دنیا را دیده‌ام؛ بهشت واقعیت دارد ! (+عکس)
  زمان قربان، صدقه رفتن تمام شده، هزینه سفر رفتن را بالا ببرید
Shocked کارگردان تئاتر و سینما به اتهام قتل همسرش دستگیر شد
  عکس جالب این زن چاق و همسرش سوژه شد
Star جذاب ترین زن فوتبالیست دنیا و همسرش! (عکس)
Sad زن جوان 2 سال بعد مرگش همسرش را سورپرایز کرد !
  این خانم با دیدن عکس کودکی همسرش شوکه شد (عکس)
  اعتراف تازه داماد به قتل همسرش
  دختر 7 ساله ای که لقب فرشته از بهشت گرفت !+ عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان