امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۱۰ گوشی هوشمند ایده‌آلی که انتظار رونمایی داریم

#1
۱۰ گوشی هوشمند ایده‌آلی که انتظار رونمایی داریم

خبرگزاری تسنیم: در سال جاری همچنان می‌توان منتظر معرفی دستگاه‌های هوشمند از سوی نام‌های مطرح و البته شرکت‌های چینی کمترمطرح مانند شیائومی، هوآوی، لنوو، Meizu و Oppo باشیم.

در سال جاری میلادی شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند جدید از برندهای مختلف بوده‌ایم. سامسونگ گلکسی ‌اس6، اچ‌تی‌سی وان‌ام 9، هوآوی‌ پی8، ال‌جی جی4 و اکسپریا‌زد 4 نمونه‌هایی از برترین گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده به بازار هستند. بااین‌اوصاف، در سال جاری همچنان می‌توان منتظر معرفی دستگاه‌های هوشمند از سوی نام‌های مطرح و البته شرکت‌های چینی کمترمطرح مانند شیائومی، هوآوی، لنوو، Meizu و Oppo باشیم. این شرکت‌های چینی با عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمند با قیمت خوب نه‌تنها در چین بلکه در اقصی‌نقاط جهان توانسته‌اند طرفدارانی برای خود دست‌وپا کنند. از سوی دیگر با توجه به افزایش رقابت بین شرکت‌های مهم انتظار می‌رود حتی شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ نیز دستگاه‌های جدیدی را روانه بازار کنند.
 گلکسی‌نوت 5
با وجود ابهام در بهره‌گیری از صفحه‌نمایش K٤ در این محصول جدید سامسونگ، همچنان می‌توان اطمینان داشت نوت 5 به بهترین‌های بازار در زمینه پردازنده، صفحه‌نمایش، حافظه و تکنولوژی‌های دوربین تجهیز خواهد شد. به گزارش فارنت، از سوی دیگر با توجه به عرضه دو نسخه معمولی و H برای گلکسی‌اس6 این احتمال وجود دارد که در مورد این گوشی هوشمند نیز شاهد عرضه نسخه‌هایی مستقل با طراحی‌های متفاوت باشیم.
آیفون ٦s و Plus٦
آیفون اس‌6 ، یا آیفون7 و یا هرچه که نام دستگاه جدید اپل باشد، این احتمال وجود دارد که این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایشی با فناوری Force Touch، دوربینی با رزولوشن بالاتر (10 یا حتی 12 مگاپیکسل) و رنگ‌بندی جدید و البته به‌روزرسانی در پردازنده و درنهایت دوبرابرشدن میزان رم بهره ببرد.
اکسپریا زد 5
با وجود عرضه دستگاه جدید اکسپریا زد3 سونی، مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و البته معرفی اکسپریا زد4 در ژاپن نمی‌توان ادعا کرد که خبری از نسخه بهینه‌شده گوشی هوشمند جدید سونی با بهره‌گیری از طراحی زیبای فلزی، اسکنر تشخیص اثرانگشت ادغام‌شده در کلید روشن و خاموش و لرزش‌گیر اپتیکال برای دوربین نخواهد بود.
Mi٥ شیائومی
این احتمال وجود دارد که Mi٥ شیائومی در تعطیلات سال جدید و یا هم‌زمان با اعلام آمادگی کوالکام به‌منظور تولید تراشه‌های اسنپ‌دراگون 820 معرفی و روانه بازار شود. شایعات منتشره حاکی از بهره‌گیری شیائومی از صفحه‌نمایش Quad HD ٥,٢ اینچی و دوربین 20 مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند جدید است.
Mate P٨ هوآوی
آن‌طور که از شواهد پیداست Mate٨ به صفحه نمایش شش اینچی با رزولوشن 1440 در2560 پیکسل مجهز است و بنابر اعلام هوآوی از تراشه 64 بیتی Kirin ٩٣٠ مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای در این دستگاه بهره‌ گرفته خواهد شد. دوربین اصلی ٢٠,٧ مگاپیکسلی این دستگاه به احتمال زیاد از سنسور IMX٢٢٠ سونی بهره خواهد گرفت.
 D٨ هوآوی
این دستگاه هوشمند به پردازنده 64 بیتی Kirin٩٥٠، چهارگیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی تجهیز خواهد شد. با توجه به احتمال معرفی Kirin ٩٥٠ در سه‌ماهه آخر سال جاری میلادی، به‌نظر می‌رسد شاهد عرضه D٨ در زمانی مناسب به‌منظور رقابت با دستگاه‌های قدرتمندی مانند آیفون اس6 پلاس و نوت 5 باشیم.
 لومیا ٩٤٠ و ٩٤٠  Xl
به‌نظر می‌رسد دو دستگاه هوشمند با کدهای Cityman و Talkman با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش‌های ٥,٧ و ٥.٢ اینچی با رزولوشن Quad HD به بازار عرضه خواهند شد. فبلت مایکروسافت که احتمالا Lumia ٩٤٠ XL نام خواهد داشت از پردازنده اسنپ‌دراگون، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و شکاف بهره‌گیری از مموری‌کارت بهره خواهد برد و لومیا 940 (Talkman) نیز از پردازنده شش هسته‌ای به‌همراه مشخصات حافظه‌ای مشابه بهره‌مند خواهدشد.
نکسوس گوگل ساخته‌شده توسط هوآوی
شواهد منتشره حاکی از بهره‌گیری از چهارگیگابایت رم، اندروید ٦,٠ و البته کانکتور جدید یو‌اس‌بی نوع C در دستگاه جدید هوآوی و البته گل‌سرسبد اندرویدی‌های گوگل است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان