امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دیگر منتظر پیشنهاد استقلال نمی مانم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیگر منتظر پیشنهاد استقلال نمی مانم 1

حاتمی؛
دیگر منتظر پیشنهاد استقلال نمی مانم
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: «قلعه نویی با استقلال چندین مقام قهرمانی آورده و امیدوارم هر تصمیمی که هیات مدیره و مسئولان می گیرند به صلاح این تیم باشد.»

 فرزاد حاتمی در خصوص پایان اردوی اول تیم ملی اظهار داشت: «خدا را شکر اردوی خوبی بود. همه چیز خوب بود و کی روش هم از این اردو راضی بود. ما در این اردو فوتبال بازی کردیم و کی روش بیشتر مسائل فنی بازیکنان را مورد بررسی قرار داد تا به میزان آمادگی آنها پی ببرد. او سعی داشت این را بازیکنان القا کند که مهاجمان باید بیشتر تلاش کنند تا گل بزنند و مدافعان باید تلاش کنند که نگذارند مهاجمان حریف موفق به گلزنی شوند.»

 
وی در خصوص دعوت از بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: «حضور بازیکنان جوان بسیار خوب است و باعث می شود استرس اولیه دعوت بازیکنان به تیم ملی از بین برود. آنها حضور در کمپ تیم ملی و حضور در کنار بزرگان را تجربه می کنند و این موضوع برای بازیکنان بسیار خوب است.»
 
مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه در دور بعدی مهاجمان اصلی هم در تیم ملی حضور دارند، بیان داشت: «برای حضور در ترکیب اصلی کار سخت است و به نظر من کسی در اردو می ماند که از نظر فنی در شرایط بهتری قرار داشته باشد و از نظر فنی مورد تایید کی روش قرار بگیرند.»
 
حاتمی در این باره که آیا فصل بعد در ملوان خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: «من باید با مسئولان ملوان یک جلسه بگذارم تا درباره فصل آینده صحبت کنم. با ملوان قراردادی ندارم. باید ببینم تا چه حدی می توانیم با همدیگر به توافق برسیم. اگر توافق نکنیم منتظر پیشنهادات دیگر هستم.»
 
وی در خصوص اینکه آیا باز هم منتظر پیشنهاد استقلال برای فصل جاری خواهد ماند یا خیر، عنوان کرد: «من یک بار منتظر پیشنهاد استقلال ماندم ولی همین قضیه باعث شد یک نیم فصل خانه نشین شوم. دیگر هیچ وقت این اشتباه را انجام نمی دهم. اگر تیمی به من پیشنهاد بدهد آن را بررسی می کنم.»
 
مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه گفته می شود فیروز کریمی از ملوان جدا خواهد شد تاکید کرد: «فیروز کریمی یکی از فنی ترین مربیان ایران است و هیچ کس به جز ایشان نمی توانست ملوان را از قعر جدول نجات دهد.»
 
حاتمی در این باره که این روزها شایعه جدایی قلعه نویی از استقلال به گوش می رسد، گفت: «من در خصوص استقلال و قلعه نویی صحبتی نمی کنم. فقط این را بگویم قلعه نویی با استقلال چندین مقام قهرمانی آورده و امیدوارم هر تصمیمی که هیات مدیره و مسئولان می گیرند به صلاح این تیم باشد. این را هم بگویم که به خاطر حرف کسی هم خانه نشین نمی شوم.»
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت!
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان