امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بالاخره هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده فاش شد! + تصاویر

#1
اقدام جالب و منحصر به فرد این نماینده ، گرچه باعث افشای دقیق اتفاقات در روز حادثه شد، اما احتمالاً پس از این باعث خواهد شد برخی در شلوغی های مجلس، مواظب زبان و بیان خود باشند، چرا که ممکن است حتی دور از دسترس خبرنگاران، نماینده ای در حال فیلمبرداری از ماجرا باشد

مشاجره ی تند مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست غیر علنی روز یکشنبه ی مجلس جنجال بسیاری در مطبوعات کشور به پا کرد.

به گزارش «انتخاب»، چند ساعت پس از انتشار خبر داد و فریاد کوچک زاده بر سر ظریف، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها روایات مختلفی را از آنچه میان این دو رد و بدل شده نشر دادند.
بالاخره هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده فاش شد! + تصاویر 1
با این حال، عصر آن روز، فیلم ویدیوی این مجادله تند و تیز که در نشست غیرعلنی رخ داده بود، در فضای مجازی پخش شد و روایتی دست اول و غیرقابل انکار در اختیار مردم قرار داد ؛ روایتی که حکایت از آرامش «ظریف» تا لحظه ای داشت که «کوچک زاده» سخنان خود را بیانات رهبر معظم انقلاب دانست. آنگاه بود که ظریف با صدایی بلند پاسخ داد که «بیجا می کنی جای او صحبت می کنی، او خود زبان «برا» ی این نظام است.

این جنجال اما نکته بسیار مهم دیگری نیز داشت و آن اینکه، هویت فیلمبردار این اتفاق جنجالی در مجلس برای بسیاری مجهول بود!  در ابتدا برخی از رسانه ها ادعا کردند که رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اقدام به فیلمبرداری کرده است، اما او در مصاحبه ای این ادعا را تکذیب کرد و گفت که تنها به توصیه دوستانش چند عکس از این این واقعه انداخته است.

وی همچنین در توضیح سخنان خود گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی روبروی من و از زوایه پایین گرفته شده در حالی که عکسی که از بنده در رسانه ها منتشر شده موبایل من از زاویه بالا در حال عکس گرفتن است.

توضیحات وی قانع کننده و صحیح به نظر می رسد، چراکه بررسی تصاویر منتشره از این تنش نشان می دهد که سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس فیلمبردار نبوده است.

بالاخره هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده فاش شد! + تصاویر 1
 
او کیست؟
اما بررسی های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که در فیلم منتشر شده توسط این «نماینده موبایل به دست» (که البته آن را کمی پایین گرفته که از دید دیگر نمایندگان وخبرنگاران مخفی بماند) ،  عبای قهوه ای رنگی در مقابل دوربین مشاهده می شود، که ظاهراً لباس حمید رسایی نماینده مجلس است که خود در کنار کوچک زاده و ظریف، به تماشای صحنه ایستاده است.
بالاخره هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده فاش شد! + تصاویر 1
همچنین، بررسی «نوع نگاه» و «زاویه چشمان» این نماینده در تصاویر مختلف مرتبط با این صحنه، نشان می دهد که فیلمبردار این اتفاق همین فرد بوده است.

اما نتایج بررسی های «انتخاب» حکایت از آن دارد که این نماینده کسی نیست جز «رحمت الله نوروزی» ، نماینده علی آباد کتول و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس .

وی که  فوق لیسانس تاریخ ایران باستان تهران مرکزی دارد، پیش از نمایندگی مجلس ، سوابق اجرایی متعددی در استان گلستان داشته است.
بالاخره هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده فاش شد! + تصاویر 1

اقدام جالب و منحصر به فرد این نماینده ، گرچه باعث افشای دقیق اتفاقات در روز حادثه شد، اما احتمالاً پس از این باعث خواهد شد برخی در شلوغی های مجلس، مواظب زبان و بیان خود باشند، چرا که ممکن است حتی دور از دسترس خبرنگاران، نماینده ای در حال فیلمبرداری از ماجرا باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information اسماعیل خلیل زاده روانه زندان شد!
Subarrow انجام تحقیقات در رابطه با ارائه اطلاعات از سوی کری به ظریف
  رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است
Heart سکه بالاخره به عقب‌نشینی رضایت داد
Heart لاوروف به ظریف نامه نوشت
  واکنش «ظریف» به ادعاهای کشورهای ثالث درباره نقض قطعنامه ۲۲۳۱
  کوچک کردن بینی با موم کریستال بدون جراحی ( عکس )
  شوهر قاتل تصاویر جنازه تکه تکه‌ زن جوان را در فیسبوک گذاشت+تصاویر
  اعطای وام برهنگی در چین/ تصاویر برهنه زنان، وثیقه ای برای دریافت وام!+ تصاویر
Sad این دختر زیبا حتی با وزیدن بادی کوچک میمیرد! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان