امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش تند زيباکلام به اظهارات سعيد جليلي :شما معلم اخلاق دولت يازدهم نيستيد!

#1
واکنش تند زيباکلام به اظهارات سعيد جليلي :شما معلم اخلاق دولت يازدهم نيستيد! 1
دولت بنا ندارد چيزي را از ملت و مردم مخفي کتند.
صادق زيباکلام،استاد دانشگاه تهران در گفتگو با خبرگزاري آريا در واکنش به اظهارات روز گذشته سعيد جليلي در انتقاد از تيم مذاکره کننده،گفت:مي خواهم از سعيد جليلي و همفکران ايشان اين سوال را بپرسم اينها که الان صداي رسايي پيدا کرده اند و نطق و بيانشان باز شده است چرا در شش سالي که مذاکره مي کردند و مي توانستند يک ميليمتر در مذاکراتشان پيشرفت به دست آوردند ، هيچ توضيحي به ملت ندادند که در اين شش سال چه مي کردند چه اتفاقي افتاده که الان نطق و بيانتان باز شده و به تيم مذاکره کننده و دولت يازدهم اينگونه حمله مي کنند البته بنده به اينها مي گويم اين حق شماست که از آزادي استفاده کنيد و به دولت و تيم مذاکره کنده حمله کنيد اما يادتان باشد درشش سالي که شما يازده بار مذاکره کرديد حتي کوچکترين اجازه انتقاد به مذاکرات شما و اينکه شما چه مي کنيد ،ندادند .
وي  ادامه داد:آقاي جليلي !شما معلم اخلاق دولت يازدهم نيستيد دولت يازدهم با کمال ميل پذيراي انتقادات و حملات شماست  چراکه اين دولت برعکس شما بنا ندارد چيزي را از ملت و مردم مخفي کتند.
زيباکلام افزود:نکته دوم اينکه آقاي جليلي شما و همفکرانتان که اين چنين به دولت يازدهم حمله مي کنيد و حتي رييس تيم مذاکره کننده را در مجلس خائن خطاب مي کنيد اي کاش شما براي يک بار هم که شده براي ملت صادقانه توضيح مي داديد و به ملت مي مي گفتيد ما مشکلمان هسته اي نيست مشکل ما اين نيست که تيم مذاکره کننده چه چيزي را قبول کردند و چه چيزي را قبول نکردند .
 
مشکل ما آمريکا ستيزي است. اي کاش شما به مردم توضيح مي داديد که اي مردم اگر در لوزان شش دانگ سوييس را به نام ما سند مي زدند بازهم ما به محمد جواد ظريف مي گفتيم خائن !چون مشکل ما هسته اي نيست مشکل ما آمريکا ستيزي است و توافق هسته اي فرش آمريکا ستيزي را از زير پاي ما خارج مي کند براي همين براي ما مهم نيست که شما چه توافقي انجام داده ايد و توافق لوزان دربر گيرنده چه چيزي است .
وي اظهار داشت:مخالفان مذاکرات نگرانند آنها اين دغدغه را دارند که اگر آمريکا ستيزي از بين برود منافع اقتصادي و کسب و کار ما چه مي شود درحالي که وجود ما و زندگي ما به آمريکا ستيزي بستگي دارد.آقاي دکتر ظريف و آقاي روحاني شما آمريکا ستيزي را تعطيل مي کنيد .به هرحال اينها بايد اين مسائل را صادقانه به ملت توضيح بدهند و بگويند درد ما آمريکا ستيزي است .

زيباکلام در پايان تاکيد کرد:ما به تدريج به نقطه اي مي رسيم که بر سر آمريکا ستيزي بايد يک رفراندوم و نظر سنجي ساده انجام دهيم تا راي و نظر مردم دراين رابطه مشخص شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
  |مسابقه قیمت‌ها و ستادهای بی‌خاصیت/ چرا تصمیمات دولت در بازار کارساز نیست؟
Heart دولت ترامپ ۱.۴ میلیارد دلار برای اموات چک کشید
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart کشته شدن فرمانده نیروهای دولت منصور هادی در "مأرب"
Heart توافق موساد و مصر برای کاهش شدت واکنش کشورهای عربی به طرح الحاق
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  دولت مداخله ای در انتخاب رییس مجلس یازدهم ندارد
  ماجرای پیاده کردن یک دکتر از هواپیما به بهانه کرونا+پاسخ ایرلاین و اظهارات مسافر
  ترکیب احتمالی دولت جدید اسرائیل مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان