امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

میثم مجیدی: خوشحالم که توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم

#1
وبسایت رسمی برنامه نود -  مدافع تیم فوتبال استقلال خورستان با بیان این‌که مس کرمان در دیدار روز گذشته بسیار ضدفوتبال بازی می‌کرد، گفت: ما در این مسابقه صبورانه بازی کردیم و با در اختیار گرفتن بازی، به پیروزی رسیدیم.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا ، میثم مجیدی اظهار کرد: بازی با مس خوب بود و ما میخواستیم که در اهواز نتیجه را تمام کنیم. متاسفانه در این دیدار مس کرمان خیلی ضدفوتبال بازی می‌کرد و با تاخیر انداختن در بازی، در روند بازی تاثیر گذاشت.

وی بیان کرد: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم ولی با صحبتهایی که ویسی و کادرفنی در بین دو نیمه با ما داشتند، توانستیم در نیمه دوم تمام بازی را در اختیار بگیریم و میتوان گفت ما در این مسابقه صبورانه بازی کردیم و با در اختیار گرفتن بازی، به پیروزی رسیدیم. خدا کمکمان کرد و توانستیم در دقیقه ۹۴ بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این دیدار تا میخواستیم حمله کنیم و بازی را در اختیار بگیریم، متاسفانه تیم حریف بازی را میخواباند و مانع هیجان و تپش بازی میشد. به هر حال شاید هم این حکمت خدا بود که بازی به این صورت پیش برود تا مهدی مومنی در دقیقه ۹۴ آن گل زیبا را به ثمر برساند.

وی در ادامه درباره عدم نتیجهگیری استقلال خوزستان در لیگ برتر، عنوان کرد: طبق گفته کارشناسان و خیلی از کسانی که فوتبال را تحلیل میکنند، تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی میکند و موقعیتهای بسیاری هم ایجاد میکند ولی متاسفانه ساختار دفاعی ما از نیمفصل دوم دچار مشکل شد و نتوانستیم نقطه ضعفمان را برطرف کنیم و کل تیم ما در دفاع مشکل داشت و متاسفانه کارمان به اینجا کشیده شد. امیدوارم در بازی برگشت با مس کرمان نتیجه خوبی به دست آوریم و تیم در لیگ برتر حفظ شود و مسئولان برای سال آینده این نقطه ضعف را برطرف کنند و تیم خوبی را روانه مسابقات کنند تا بتواند از آبرو و شرف مردم خوزستان دفاع کند.

مجیدی افزود: گلی که ما در بازی رفت به مس زدیم در بازی برگشت خیلی به ما کمک میکند و مس کرمان نمیتواند مانند دیدار روز گذشته دفاعی بازی کند و میآید که گل بزند و تیم ما هم معمولا خارج از خانه و مقابل تیمهایی که حمله می‌کنند خیلی خوب بازی میکند. در هر صورت فوتبال است و نمیتوان چیزی را پیشبینی کرد و ما تلاشمان را میکنیم که دست پر برگردیم.

وی درباره دعوتش به اردوی تیم‌ملی، گفت: خدا را شکر میکنم که من و مهدی مومنی از تیمی به اردوی تیم ملی دعوت شدیم که فکر میکنم هیچ کس از آن توقع نداشت و این نشان میدهد که تیم ما پتانسیل خوبی دارد و ویسی هم بازیکنان خوبی جذب کرده بود. در هر صورت خیلی خوشحالم که توانستم به صورتی بازی کنم که نظر آقای کیروش را جذب کنم. من با توجه به مسابقات مرحله پلیآف نمیتوانم در اردو شرکت کنم و امیدوارم اگر به اردوی بعدی دعوت شدم، لیاقت پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را داشته باشم. باتوجه به پستی که در آن کار می‌کنم و کمبود بازیکنی که در این پست در ایران داریم، خیلی امیدوارم که بتوانم در تیم‌ملی حضور پیدا کنم و اگر هم اکنون به این مهم نرسیدم، برای سالهای آینده تلاش میکنم که این اتفاق بیفتد. از کی‌روش نیز تشکر میکنم.

مدافع تیم استقلال خوزستان درباره ادامه همکاری با استقلال خوزستان، عنوان کرد: من یک سال دیگر با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد دارم و در حال حاضر تمام تمرکزم این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود. نیم‌فصل دوم هم که از پرسپولیس پیشنهاد داشتم به خاطر باشگاه و شخص آقای ویسی نرفتم و ماندم، چرا که نسبت به این باشگاه تعهد داشتم. در هر صورت امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و بعد با خیال راحتتر بتوانم درباره آینده تصمیم خوبی بگیرم که موجب پیشرفت فوتبالم شود.

 
میثم مجیدی: خوشحالم که توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید
  مجیدی دیدار برگشت با ادحیل را از دست داد
  مجیدی: من و بازیکنانم فقط امشب خوشحالیم
  مجیدی روی ابرها با گرفتن انتقام از الاهلی(عکس)
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو
  مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!
  رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
  استوری کنایه‌آمیز فرهاد مجیدی (عکس)
  شوخی مجیدی با آقای خاص؛ کتاب را ببند!(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان