امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Uncharted Collection در E3 معرفی می شود

#1
Uncharted Collection در E3 معرفی می شود 1
اولین باری که دو کمپانی Naughty Dog و Sony درمورد Uncharted Collection وارد صحبت شدند، توسعه دهندگان اظهار داشتند که احتمال اتفاق افتادن چنین چیزی بسیار پایین است. البته این موضوع مربوط به سال 2014 است و در طی 2 سال، خیلی چیز ها تغییر کرد. به طور مثال، تاخیر Uncharted 4 به سال آینده که می تواند دلیل بسیار خوبی برای عرضه Uncharted Collection در سال جاری باشد. اما کمپانی Naughty Dog همچنان قصد ندارد درمورد چنین چیزی صحبت کند. شاید هم منتظر نمایشگاه E3 2015 هستند...

در هر صورت، سکوت سازندگان به شایعات اجازه می دهند که در این مورد صحبت کنند! به تازگی، آقای Tamaki از وبسایت Unseen64 (سایتی که کار آن، جمع آوری اطلاعات پیرامون بازی های کنسل شده است) در وبسایت توییتر گفت: "و هم اکنون ما فقط منتظریم که خود سونی Uncharted Remastered را به طور رسمی تایید کند. "
در ادامه، یکی از کاربران در رابطه این توییتر آقای Tamaki گفت "ما امیدوار بودیم که رونمایی بزرگ سونی برای E3 2015 عنوان Uncharted Collection نبود!" (یعنی ای کاش یک IP بهتری رونمایی بزرگ سونی بود، نه یک ریمستر) که در این حین آقای Tamaki پاسخ داد Uncharted Collection در واقع تنها یک عذرخواهی بابت تاخیر Uncharted 4 است!

منبع : پردیس گیم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان