امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معینی: "نفت" پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد

#1
معینی: "نفت" پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد 1
وبسایت رسمی برنامه نود -   عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با اشاره به پتانسیل بالای نفت، گفت: این تیم با کادر فنی و بازیکنان فعلی توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا ، فریدون معینی درباره موفقیت نفت تهران در سه جام مختلف، اظهار کرد: نفت تیم سازمان یافته ای است که تماشاگران هم از بازی های این تیم لذت می برند. آن ها ساختار یک باشگاه را به تمام معنی دارند و با استفاده از بازیکنان جوان و مستعد از آبروی فوتبال ایران دفاع می کنند.

وی ادامه داد: نفت می تواند از مرحله یک چهارم نهایی هم بالاتر برود چرا که توانایی و پتانسیل این کار را در این تیم می بینم. بازیکنان نفت با تجربه تر از گذشته شده اند و نشان داند که می توانند بازی های مهم را کنترل کنند. نفت اگر با همین کادر و بازیکنان ادامه دهد بدون شک قهرمان هم می شود.

عضو کیمته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با اشاره به دانش فنی منصوریان، افزود: او مربی جوانی است که در این فصل قابلیت هایش را نشان داده است. منصوریان به دلیلی جوانی ارتباط خوبی هم با بازیکنانش برقرار کرده و اگر بازی با ترکتورسازی را کنار بگذاریم، این تیم شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را هم داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های تیم هایی که در چند جبهه مختلف حضور دارند آماده نگه داشتن بازیکنان است که در این زمینه نفت تهران را می توانیم با رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و ... مقایسه کنیم چرا که منصوریان با استفاده از بازیکنان متنوع و مختلف در بازی های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آنها را آماده نگه داشت.

معینی با اشاره به مدیریت خوب منصور قنبرزاده در چند فصل گذشته، تاکید کرد: نمی توان نقش قنبرزاده را در موفقیت های نفت کتمان کنیم. علاوه بر کادر فنی خوب در این سال ها، قنبرزاده نشان داده است که با انتخاب های خوب و به جا و به دور از حاشیه کارش را به درستی انجام می دهد. نفت تهران می تواند مانند تیم های آژاکس و آرسنال با فروش بازیکنان مستعد خود درآمدزایی هم کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، با بیان اینکه ایمان مبعلی نقش یک رهبر را در این تیم دارد، گفت: منصوریان نقش به سزایی در بازگشت ایمان به روزهای اوجش داشته است. نفت در تعداد زیادی از بازی ها با پاس های دقیق ایمان به گل رسیده است. از طرفی غلامرضا رضایی هم در این تیم مجددا اوج گرفته است. این دو بازیکن در کنار عزتی بار تجربی نفت را بالا برده اند.
معینی: "نفت" پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Black_Man
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  دیاباته قید جشن قهرمانی را هم زد
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  این دانمارک به فکر قهرمانی است (عکس)
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  مرگ هوادار نوجوان اتلتیکو در جشن قهرمانی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان