امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقایقی تلخ در پشت پرده

#1
حقایقی تلخ در پشت پرده 1
اخباری عجیب درباره سریال مهران مدیری.....

اخباری عجیب درباره سریال مهران مدیری به بیرون درز کرده، سریال خانگی «ابله» هزار تومان بیشتر شده ، «عشق تعطیل نیست» معلق مانده و این وسط کسی به فکر مردم نیست.


1) از سال پیش تا الان از بس درباره «در حاشیه» گفته شده کمتر کسی دل و دماغ شنیدن ماجرایی تازه از دوئل پزشکان و و کلا با مهران مدیری دارد. سریال پیش از موعد تمام شد؛ ما هم درباره حاشیه ها و لزوم بالا بردن جنبه نوشیم ؛ ازنقاط ضعفش هم گفتیم ولی حالا حقایقی تلخ از پشت پرده آن به گوش رسیده که نشان می دهد سریال در شرایطی عجیب به آنتن رسیده. اگر ملاحظات حرفه ای نبود راحت تر می شد این حقایق را نوشت. سر پوشیده اش این که از پیش تولید «در حاشیه» تا روز آخر اعتراض برخی پزشکان باعث شده مدیران تلویزیون دچار نوعی استیصال شوند. هر روز ایده ای جدید بیاورند و نتیجه اش بشود همین شتر گاو پلنگی که دیدیم. 

2)ذهن تحلیلگر با کنار هم قرار دادن یک سری نشانه ها می تواند نتیجه بگیرد پس پرده «در حاشیه» چه خبر بوده. کمی به عقب برگردیم زمانی که اعلام شد مهران مدیری سریالی 90 قسمتی می سازد و شب های ماه مبارک رمضان هم «در حاشیه» روی آنتن است. بعد گفتند سریال در سه فاز سی قسمتی ساخته می شود و در نهایت در26 قسمت تمام شد. نکته بعد این که نام چند بازیگر (سحر ولدبیگی، نیما فلاح و الیکا عبدالرزاقی) در تیتراژ آمد و هرگز خبری از آن ها نبود و کسی نپرسید نقش شان چطور قلع و قمع شده.
همزمان با سر و صدای «در حاشیه» ، اتفاقی دیگر در شبکه نمایش خانگی رخ داد. بالاخره از دو روز پیش و با توزیع سریال «ابله» معلوم شد موسسات ویدئو رسانه بر عزم خود مصصم هستند و از این به بعد هر محصول هزار تومان گران تر از قبل قیمت دارد.

سریال با تایم های مختلفی روی آنتن می رفت از سی تا چهل و پنج دقیقه. گاهی یک دقیقه پشت صحنه داشت و گاهی شش. بعضی وقت ها ارتباط داستان منطقی نبود و چیزی به چیزی نمی خورد. دلیلش چه بود؟ حذف های دقیقه نودی .
3)  بخشی از تحلیل یکی از خبرگزاری ها  را بخوانید تا بعد دیگری از ماجرا روشن شود:« درست در اواسط دو هفته پیش، به‌یک‌باره همه اعتراضات جامعه صنفی پزشکان به سریال «در حاشیه» کاملاً بدو‌ن‌مقدمه متوقف شد. این اعتراضات در هفته‌های پیش تا حدی گسترش یافته بود که زمزمه رسمی اردوکشی خیابانی پزشکان در اعتراض به در حاشیه نیز شنیده شد. اما به‌یک‌باره تمام این اعتراضات متوقف شد.ماجرا چه بود؟ در همان روزها جلسه مشترکی میان مسئولین وزارت بهداشت و جامعه صنفی پزشکان با مدیران ارشد صداوسیما برگزار شده بود، جلسه‌ای که نتیجه آن، با رضایت کامل سازمان نظام پزشکی همراه شده بود. این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.»
 

4)همزمان با سر و صدای «در حاشیه» ، اتفاقی دیگر در شبکه نمایش خانگی رخ داد. بالاخره از دو روز پیش و با توزیع سریال «ابله» معلوم شد موسسات ویدئو رسانه بر عزم خود مصصم هستند و از این به بعد هر محصول هزار تومان گران تر از قبل قیمت دارد. یعنی از حالا به بعد بجای سه هزار تومان باید چهار هزار تومان برای فیلم و سریال بپردازید. این تصمیم در حالی گرفته شده که محصولات شبکه نمایش خانگی نه کیفیت دارند و نه سرانجام شان معلوم است. همین «ابله» از بس ضعیف است تهیه کننده قید ساخت آن در 25 قسمت را زده و راضی شده کار را در 12 قسمت جمع کند. حالا باید برای آن هزار تومان بیشتر پرداخت کنیم.

سرنوشت «عشق تعطیل نیست» هم شده عین «قهوه تلخ» . ادامه آن معلوم نیست و اگر هم ساخته شود مسیر داستان و بازیگرانش جدید خواهد بود. برای این سریال هم باید چهار هزار تومان ناقابل پرداخت کنیم. وضع برای فیلم ها بدتر است؛ در سینما سالی یکی دو فیلم قابل دیدن سراغ نداریم حالا باید هزار تومان بیشتر از گذشته برای دی وی دی شان هزینه شود.
5) این وسط کسی به فکر مخاطب هست؟ کسی می گوید چرا باید مردم سریال قلع و قمع شده و ابتری به نام «در حاشیه» ببینند؟ معترضان بجای نگرانی فکر سلامت روحی مردم هستند؟ کی پاسخ هزینه هنگفتی که صرف دکور «در حاشیه» شده را می دهد؟ مسولان تلویزیون با این وادادگی چطور می توانند از دیگر تولیدات شان حمایت کنند؟ هنرمند تلویزیون می تواند با خیال آسوده اثری قابل دفاع بسازد؟ وزارت فرهنگ و ارشاد چرا به سریال بی کیفیت «ابله» و فیلم های بشدت نازل مجوز می دهد؟ چرا سازندگان «عشق تعطیل نیست» را مواخذه نمی کند که مردم را سر کار گذاشتید؟
مردم، مخاطب ، مردم ...  این اسم فقط یک بهانه است؛ میز و جیب اولی تر است!
حقایقی تلخ در پشت پرده 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✓SHINE AGAIN✓
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم پینوکیو با بازی روبرتو بنینی در کریسمس ۲۰۲۰ روی پرده سینماهای آمریکا خواهد رفت
  تریلر تازه A Discovery of Witches از زمان پخش فصل دوم سریال پرده برمی‌دارد
  «پرس‌تی‌وی» می‌توانند حقایقی را به دست آورند که معمولاً توسط تل‌آویو سانسور می‌شود
  «خط باریک قرمز» روی پرده سینما/ ۷هزار و ۷۴۳ اثر در «کروناروایت»
Heart حقایقی درباره فیلم تایتانیک! =))
  مارول در سال ۲۰۱۸ هفت فیلم را روی پرده سینما خواهد بُرد!
  اين بازيگران عيد روي پرده مي‌روند!
  آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده/ فروش «بارکد» از 1 میلیارد عبور کرد
  جنگ قدرت در سینمای ایران/پشت پرده سینمای ایران در یک گفت و گوی اینترنتی فاش شد
  فیلمی که پس از 18 سال روی پرده می‌رود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان