امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپوليس پاسوز استقلال

#1
اول:خبر ريز بود و معني دار، پرسپوليس چون هزار و پانصد دلار نداشته که سالن هتل را بگيرد و البته که با کارشکني و عدم حضور نماينده الهلال هم مواجه بوده ، در راهروهاي هتل تمرين کرده است. تصور کنيد بازيکنان پرسپوليس را که در راهروهاي هتلي درجه يک در رياض تمرين کرده است. اينکه پرسپوليس هزار و پانصد دلار نداشته که سالن اجاره کند، قطعا از درايت آنهايي است که اجازه نمي دهند اين تيم مردمي رديف بودجه داشته باشد و يا کارخانه اي پشت سرش باشد و مثل سپاهان، ذوب‌آهن‌، سايپا، پيکان و ... زندگي کند اما شاهکار ماجرا اينجا نيست، بلکه آنجاست که نژاد‌فلاح و برخي ديگر از مسئولان باشگاه پرسپوليس تيم را رها کرده اند و به مکه رفته اند يعني در فاصله هزار و خرده اي کيلومتري رياض بوده اند!
خبر عجيبي بود. کاملا عجيب، قائم مقام مديرعامل وجود نداشته پرسپوليس به عنوان مسئول اول اين تيم ، رياض را به مقصد جده ترک کرده و رفته به همين راحتي...
واقعا جاي تعجب دارد، حتي اگر و تنها اگرآقاي نژاد‌فلاح با پول شخصي خود هم به عربستان رفته بود باز هم نبايد تيم را رها مي‌کرد و به جده مي‌رفت چون ايشان قبل از اينکه نژاد‌فلاح باشد،قائم مقام مديرعامل نداشته يک باشگاه ميليوني است! اين کار نژاد‌فلاح مسبوق به سابقه توسط هيچکدام از مسئولين ورزش کشور نيست .
پرسپوليس زير رگبار کارشکني‌هاي عربستان قرار دارد و مدير به مکه رفته است؟ با اجازه چه کسي؟ چرا؟ چگونه توانسته چنين کند و تيمش را به حال خود رها کند؟

پرسپوليس پاسوز استقلال
دوم:شايد بايد گفت که پرسپوليس هم به پاي استقلال مي‌سوزد. البته نه از اين ديد که اين مشتري بيشتر دارد و آن کمتر نه از اين ديد که هيات مديره استقلال هميشه سياسي تر از هيات مديره پرسپوليس بوده اند و به ويژه در مجلس بسيار با نفوذ بوده اند. الان هم به نظر مي‌رسد اين هيات مديره استقلال است که مي‌خواهد مزايده را هوا کند و پرسپوليسي‌ها اصلا کاري با مزايده ندارند که ندارند. اين اتفاق به ويژه پس از ورود خودروسازان بيشتر اوج گرفت چرا که برخي از اعضاي بلند مرتبه باشگاه پرسپوليس مي‌توانند با دو خريدار ديگر لابي کنند کمااينکه چنين هم کردند و پروين به يک سمت رفت و عابديني به سمتي ديگر اما در استقلال نمي‌شد با خودروسازان همکاري کرد و يا جاي اينها بود و يا جاي آنها.
اينگونه است که پرسپوليس چوب استقلال را مي‌خورد. به هر حال هر دو مجموعه منتظر مانده اند و نمي دانند بايد چه کنند. با تمامي تصميم‌هاي خلق الساعه اي که هر روز نسخه‌اي برايشان مي‌پيچند و هر روز زمانشان را قورت مي‌دهند. اين دو تيم همين حالا هم از رقباي خود عقب افتاده‌اند و اين اصلا عجيب و بعيد نيست که هر سال با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم کنند

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپوليس پاسوز استقلال 1
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان