امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخذ عوارض عبور از برخي تونل‌ها و بزرگراه‌ها ي تهران

#1
اخذ عوارض عبور از برخي تونل‌ها و بزرگراه‌ها ي تهران 1
رئيس کميته عمران شوراي شهر تهران با اشاره به موافقت اوليه كميسيون‌هاي شورا با طرح اخذ عوارض عبور از برخي تونل‌ها و بزرگراه‌ها، از ارائه پيشنهاد 300 توماني در اين باره خبر داد.
 اقبال شاکري در جمع خبرنگاران گفت: طرح اخذ عوارض عبور خودروها از برخي تونل‌ها و بزرگراه‌هاي تهران مورد موافقت اوليه كمسيون‌هاي شورا قرار گرفته است كه در آينده در قالب طرحي در جلسه شورا مطرح خواهد شد‌.

وي افزود: معاونت حمل و نقل مبلغ 300 تومان را براي اخذ عوارض در نظر گرفته وحتي نام تعدادي بزرگراه و تونل را هم اعلام کرده است؛ اما شورا اعتقااد دارد بايد مبلغ عوارض متناسب با مسير و نوع تونل باشد.

شاکري در ادامه درباره آخرين وضع پرونده ساختمان علاءالدين گفت: اين ساختمان پايان کار ندارد و حق کسبه را هم رعايت نکرده و در حقيقت فاقد استحکام و مجوزهاي ايمني است و در ديوان عدالت اداري هم پرونده رادردست بررسي دارد.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران درباره طولاني شدن برخي پروژه‌ها تاكيد كرد: بايد برنامه‌اي پيش‌بيني شود که ساخت‌و‌سازها طبق برنامه‌ريزي انجام شود و پروژه‌ها طبق زمانبندي مدنظر به پايان برسد که براي رسيدن به اين امر مهم نيازبه برنامه دقيق و مدون داريم. بر اساس ‌آمار، اين موضوع ثابت شده است که چنانچه يک درصد در ساخت ‌و ساز پيشرفت داشته باشيم به همان اندازه در توسعه کشور مؤثر خواهيم بود و از سوي ديگر تأخير در اتمام پروژه‌ها سبب افزايش نرخ بيکاري، کاهش رفاه اجتماعي و در نهايت افزايش تورم در کشور مي‌شود.

رئيس کميته عمران شوراي شهر تهران در ادامه به برخي از پروژه‌هاي شهرداري تهران اشاره کرد و گفت: ادامه پروژه حکيم و اتصال آن به تونل شهداي غزه در شهريور 94، پروژه‌ امام علي و اتصال آن به فياض‌شيرازي تا شهريور 95، پروژه دولت‌آباد (شهيد رستگاري مقدم) و اتصال آن به بزرگراه امام رضا(ع)، تقاطع امام علي و جانبازان تا سال 94، پروژه دسترسي شهر آفتاب تا اسفند 94، پروژه ساخت کانال سرخه حصار و همچنين مقاوم‌سازي 8 پل توسط معاونت فني و عمراني در سال 94 از جمله پروژه‌هايي هستند که در دستور کار شهرداري قرار گرفته‌اند.

شاکري همچنين همچنين آمار سالانه بررسي پرونده در كميسيون ماده 100 را يك هزار فقره اعلام كرد و افزود: شهرداري تهران در اين زمينه بنايي براي کسب درآمد ندارد.

وي در ادامه به طرح جديد شهرداري تهران در زمينه ساخت پارکينگ‌هاي تعهدي در محلات اشاره کرد و گفت: اين پارکينگ‌ها با همکاري معاونت شهرسازي و شرکت نوسازي براي حل معضل پارکينگ ساخته خواهد شد.

رئيس کميته عمران شوراي شهر تهران همچنين درباره ساماندهي برج آزادي يادآور شد: عمليات آب‌بندي طبقات همکف و زيرزمين در دستور كار قرار گرفته است تا از وارد شدن هرگونه آسيبي به برج جلوگيري شود.
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیج بچه پولدارا های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها
  قیمت لحظه ای سهام امروزشرکت ها دربازار بورس تهران
  واقعا شما جرأت دارید که از اینجا عبور کنید!! (تصویری)
  زالی: وضعیت تهران نگران کننده است/ خودداری از دورهمی شب یلدا
  آموزش رقص و حرکات موزون در شمال شهر تهران +عکس
  دعا کنید در تهران زلزله نیاید/ برای زلزله بالای ۷ ریشتری مشکل قبر هم داریم
  فرود پلیکان غول پیکر در منزل مسکونی در تهران
Heart وقتی فیلم انفجار «فیلادلیفا» با شرق تهران جابجا می شود
Heart اولین سفرم به تهران و ریاض خواهد بود
  کاهش فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در تهران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان