امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ابن قاسم:اسکوچیچ به استقلال نمیرود

#1
ابن قاسم:اسکوچیچ به استقلال نمیرود 1

وبسایت رسمی برنامه نود -  سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت‌هایی که درباره رفتن او به استقلال مطرح می‌شود، درست نیست.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا ، حسین ابنقاسم اظهار کرد: اسکوچیچ ۲۶ خرداد به ایران برمی‌گردد و تمرینات تیم از ۲۷ خردادماه در اهواز آغاز میشود. احتمالا پنجم یا ششم تیرماه نیز برای برگزاری اردو به کرج میرویم و تا پیش از آغاز مسابقات هم هفت دیدار تدارکاتی در برنامه اسکوچیچ وجود دارد.

وی با بیان این‌که اسکوچیچ برنامهاش را برای باشگاه ایمیل کرده، گفت: برنامه اسکوچیچ را داریم و او لیست بازیکنان مورد نظرش را هم داده و منتظر هستیم تا وضعیت باشگاه و مدیرعامل جدید مشخص شود تا پس از آن برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی، وارد مذاکره شویم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مشخص شدن مدیرعامل باشگاه، گفت: چیزی مشخص نیست؛ ممکن است یک ربع، یا یک ساعت بعد یا فردا وضعیت مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که فصل نقل و انتقالات آغاز شده، فکر نمیکنید عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه باعث شده بازیکنان برای همکاری با این تیم دچار تردید شوند؟ عنوان کرد: خیر، به این صورت نیست، چرا که در حال حاضر هیچ بازیکنی جذب هیچ باشگاهی نشده و بازیکنان حرفهای هستند و کمی سبک و سنگین میکنند تا ببینند کدام تیم برای حضورشان بهتر است.

ابن قاسم افزود: در حال حاضر مدیرعامل بیشتر تیمها به ویژه استقلال و پرسپولیس که بزرگهای لیگ هستند، مشخص نیست و این مشکل برای خیلی از تیمها نیز وجود دارد. انشاءالله وضعیت فولاد هر چه زودتر مشخص میشود.

وی درباره این‌که در خیلی از رسانهها از استقلال تهران به عنوان باشگاهی که خواهان اسکوچیچ است، یاد می‌شود، گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبتهایی که درباره رفتن او به استقلال تهران مطرح شده، درست نیست. حتی آقای افشارزاده هم در یکی از مصاحبههایش گفته که اسکوچیچ با فولاد قرارداد دارد ولی با این وجود هنوز هم برخیها دوست دارند در این رابطه مطالبی را عنوان کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت سروش رفیعی هم خاطرنشان‌کرد: تا آن‌جا که می‌دانم او در اردوی تیم‌ملی است و قرار است با توجه به شرایطی که دارد، رایزنی کنند تا ببینند که میتواند در خارج از کشور تیم‌ملی را همراهی کند یا خیر. او در حال حاضر بازیکن فولادخوزستان است.
ابن قاسم:اسکوچیچ به استقلال نمیرود 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان