امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاج:در رابطه با اینکه اینترپل دنبال پولادی است، چیزی نشنیده‌ام

#1
تاج:در رابطه با اینکه اینترپل دنبال پولادی است، چیزی نشنیده‌ام 1

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تمام پرونده‌هایی که در اداره مالیات مفتوح است مربوط به باشگاه استقلال و پرسپولیس است.
به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، مهدی تاج در پایان تمرین تیم ملی در رابطه با مشکل مالیاتی سیدجلال حسینی گفت: حرف حسینی درست است ولی اداره مالیات قوانین خودش را دارد. امروز با مسئول اداره مالیات شمیرانات جلسه داشتم و او قول داد مشکل بازیکنان حل شود. مشکل خسرو حیدری امروز حل شد و قرار است فردا کار سیدجلال هم حل شود. مسئله مالیات موضوع سنگینی است که همچنان پابرجاست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان لیگ مالیات سیدجلال را می‌دهد، عنوان کرد: سازمان لیگ نباید مالیات بازیکنی را بدهد. در قرارداد حسینی با پرسپولیس به صراحت این موضوع ذکر شده که مالیات بر عهده باشگاه پرسپولیس است. طبق قانونی که به تصویب رسیده از این پس هیچ باشگاهی نمی‌تواند مالیات بازیکنی را تعهد کند و این کار غیرقانونی است. مثل این کار که یک نفر از چراغ قرمز رد شود و بگوید این مسئله بر عهده من است. البته بحث مربی خارجی یک موضوع دیگر است ولی راجع به بازیکنان و مربیان خارجی نباید این کار صورت بگیرد. موضوع مالیات حسینی هم مربوط به گذشته است.

رئیس سازمان لیگ در رابطه با اینکه آیا این مالیات از مطالبات باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت می‌شود، عنوان کرد: خیر ما به دنبال حل این مسئله هستیم تا مجوز خروج حسینی را بگیریم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ پولی ندارد و حتی برای عمل جراحی احمد نوراللهی پول قرض شد، خاطرنشان کرد: در مورد پرسپولیس و استقلال فقط بروید دعا کنید تا وضعیت خوب شود. این دو تیم هواداران زیادی دارند و امیدوارم با تلاش‌هایی که نصرالله سجادی انجام می‌دهد آنها بتوانند فصل آینده موفق شوند. واقعا این دو تیم شرایط بسیار سختی دارند. امروز به اداره مالیات رفتم یک پرونده از نفت تهران آنجا ندیدم. یک پرونده از تراکتورسازی و ذوب‌آهن در اداره مالیات مفتوح نبود همه پرونده‌ها مربوط به استقلال و پرسپولیس است. باید به شکلی این مسئله حل شود. فکر می‌کنم ۷ و نیم میلیارد بدهی مالیاتی برای استقلال و ۶ و نیم میلیارد بدهی مالیاتی مربوط به پرسپولیس بود.

تاج در مورد اینکه آیا پلیس اینترپل به دنبال مهرداد پولادی است، گفت:‌ این مسئله را تائید نمی‌کنم و این خبر را نشنیده‌ام. علیرغم اینکه پولادی علیه سازمان لیگ مصاحبه کرده اعتقاد دارم باید به او کمک کرد تا مشکلش حل شود.

وی در رابطه با وضعیت سروش رفیعی گفت: تلاش می‌کنیم تا مشکلی رفیعی حل شود و فکر می‌کنم این اتفاق از مسابقات بعدی بیفتد. بعید می‌دانم مشکل رفیعی در سفر به ازبکستان و ترکمنستان در این دوره حل شود و او بتواند تیم را همراهی کند.

تاج در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای عدم تداخل برنامه‌های تیم ملی با سازمان لیگ دارند، گفت: جلسات خوبی در این رابطه برگزار می‌کنیم تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.
تاج:در رابطه با اینکه اینترپل دنبال پولادی است، چیزی نشنیده‌ام 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید
  اینتر با این زوج مخوف به دنبال قهرمانی (عکس)
  شایعه جدید پیرامون ازمون. لیورپول به دنبال جذب مهاجم ایرانی زنیت.
  تیم‌های ایتالیایی به دنبال خرید مجید حسینی
  آنتورپ به دنبال جذب دروازبان جدید. اینده بیرانوند در تاریکی!
  تراکتور به دنبال فسخ توافقی قرارداد حمزاویی!
  رئال در آستانه قهرمانی، مسی به دنبال هفتمین جایزه!
  PSG به دنبال غلبه بر یک طلسم عجیب
  افشاگری جالب از رابطه گریزمان و لیونل مسی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان