امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نرخ تکمیل سه پروژه بیمارستانی در خوزستان

#1
نرخ تکمیل سه پروژه بیمارستانی در خوزستان 1

یک هزار و 700میلیارد ریال برای تکمیل سه پروژه بیمارستانی در خوزستان نیاز است

اهواز- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: یک هزار و 700 میلیارد ریال برای تکمیل سه طرح بیمارستان جایگزین در اهواز و دشت آزادگان لازم است.

 به گزارش ایرنا امید حاجتی چهارشنبه در شورای برنامه ریزی استان خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: پروژه احداث جایگزین سه بیمارستان دشت آزادگان، ابوذر و طالقانی اهواز روند رشد قابل قبولی ندارند و برای تکمیل خود نیاز به اعتبار دارند.

وی گفت: پروژه های بزرگ همچون طرح های دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تامین نشدن اعتبارات مدت طولانی برای تکمیل آن ها نیاز است که همین امر باعث می شود تا نیازمند های آینده در این پروژه ها به درستی اعمال نشود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: برای تکمیل پروژه های بزرگ که زمان طولانی برای تکمیل آن ها نیاز است نظر بهره بردار برای تکمیل پروژه لازم است.

حاجتی عنوان کرد: در این سه بیمارستان ضریب اشغال بیمارستان ها بالا است و با وجود این خدمات به خوبی به بیماران ارائه نمی شود.

وی افزود: دو بیمارستان طالقاین و ابوذر اهواز از بیمارستان های تخصصی جنوب غرب کشور هستند که از کشور عراق نیز بیمار پذیرش می کنند به همین منظور باید هر چه زودتر فضای این دو بیمارستان ایجاد شود.


** میانگین پرداختی اضافه کاری کارکنان دولت در خوزستان تعیین شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان بیان کرد: بر اساس میزان اعتبار و بودجه امسال استان خوزستان برخی پیش بینی های اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام گرفت که یکی از این هزینه ها پرداخت اضافه کاری کارکنان دولت در استان بوده است.


حاجتی افزود: برآورد شده است که به طور متوسط برای پرداختی اضافه کار به کارکنان دولت در استان برای امسال چهارمیلیون ریال تخصیص یابد.

وی گفت: همچنین حقوق کلیه کارکنان دولت در استان توسط این سازمان تا پایان امسال تامین و مشخص شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: پاداش بازنشستگی کارکنان برخی دستگاه های اجرایی استان که به دلیل بالا بودن مبلغ در سال گذشته انجام نگرفت امسال انجام می شود.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از جمله سازمان های دولتی در استان است که بیشترین میزان اعتبار برای پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان خود نیاز دارد و مبلغ آن بالغ بر 180 میلیارد ریال است.

حاجتی اظهار کرد: امسال اعتبارات خوبی برای حوزه های فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است و ارگان های دولتی در استان در صورت نداشتن مجوز هیچگونه نیرویی را جذب نکنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه با اشاره به تکیه کردن به درآمد های پایدار در استان افزود: استفاده از درآمد های پایدار در استان می تواند تکیه بردرآمدهای نفتی را در استان را کاهش دهد.

وی گفت: 90 درصد درآمد استان از دریافتی مالیاتی به عنوان یک درآمد پایدار است و اصناف بالغ بر 4.5 درصد سهم درآمد مالیاتی استان را تشکیل می دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان