امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کریمی: نفتی ها بگذارند منصوریان برود

#1
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کریمی به دلیل حضور کوتاه مدت در استقلال نامزد حضور مجدد در این باشگاه بوده، عقیده دارد علیرضا منصوریان گزینه مناسبی برای هدایت آبی‌پوشان است.


مذاکرات در حد حرف است
امسال مشخص نیست که هدایت چه تیمی را در دست بگیرم، با یکی، دو تیم مذاکره کرده ام اما همه چیز در حد حرف است و هنوز چیزی جدی نشده.

کار با استقلال فعلا سخت است
راجع به موضوع استقلال که چند وقت پیش به شدت در مطبوعات پیچیده بود، باید بگویم که تقریبا دو هفته پیش بود که با آقای افشارزاده جلسه داشتیم. با توجه به اینکه تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان، ذوب‌آهن، نفت و غیره نسبت به پارسال می‌ خواهند تیم های قوی تری ببندند. کار استقلال سخت است نه برای من بلکه برای هر کسی که می‌ خواهد کارش را با استقلال شروع کند چون خیلی سخت می‌ شود برنامه های دلخواه را با توجه به شرایط حال حاضر استقلال در این تیم پیاده کرد. درست مثل داستانی که سال 86 برای من به وجود آمد و ما نتوانستیم خوب یارگیری کنیم.

بخاطر شخص حجازی به استقلال آمدم
بگذارید به گذشته برگردم یعنی سال 86 که من بخاطر شخص مرحوم حجازی به استقلال آمدم. در حالی که آن موقع تیم خودم استقلال اهواز بهترین شرایط را داشت اما داماد ناصرخان درخواست داد که من به کمک استقلال بیایم. اتفاقا استقلال اهواز نیز رضایتنامه ام را خیلی سخت صادر کرد ولی با تمام شرایط سختی که وجود داشت با این انتقال موافقت شد و آن سال همان سالی بود که استقلال قهرمان جام‌حذفی شد.

منصوریان بهترین یار و یاورم بود
هر آدمی باید شرایطش را خودش بسنجد. با توجه به شرایط خاصی که نفت‌تهران داشت، علی منصوریان توانست عملکرد خوبی داشته در ضمن در زمان مربیگری من در استقلال بهترین یار و یاورم علی منصوریان بود که با وجود مصدومیت ها در تمام بازی ها سنگ تمام گذاشت اما استقلال شرایط خاص خودش را دارد و باز هم می‌ گویم این منصوریان است که تشخیص می‌ دهد چه چیزی الان به نفعش است و چه چیزی به ضررش تمام خواهد شد.

منصوریان تمام جوانب را در نظر می‌ گیرد
منصوریان چندین سال در استقلال بوده و با نسبت به شرایط این تیم آشنایی کامل دارد. مساله دیگر این است که او از محبوبیتی بالا در بین تماشاگران استقلال برخوردار است قطعا اگر او بخواهد سرمربیگری استقلال را قبول کند، تمام جوانب را در نظر می‌ گیرد.

نفتی ها بگذارند منصوریان به حرف دلش گوش کند
هر مربی یا بازیکنی با توجه به علایق شخصی اش در تیمی کارش را پیگیری می‌ کند. اگر دل منصوریان با استقلال باشد، نمی‌ توان جلوی او را گرفت. سال گذشته او با تمام علاقه اش در نفت ایستاد و کار کرد ولی به نظر من مسوولین نفت اگر بدانند منصوریان دلش با استقلال است باید به او اجازه رفتن را بدهند، گرچه این مساله به ضرر نفت‌تهران می‌ شود چون منصوریان برایشان خیلی خوب کار کرد.

سرخابی ها نیازمند گزینه داخلی هستند
به نظر من گزینه داخلی برای هدایت استقلال در حال حاضر مناسب تر است زیرا این تیم شرایط خاصی دارد. قطعا تیم ها بازیکنان موفقشان را حفظ می‌ کنند و یکسری بازیکن خوب خارجی و داخلی هم جذب می‌ کنند. بخصوص تیم هایی که سهمیه آسیایی را کسب کردند و از بودجه ای نیز برخوردار هستند اما با توجه به اینکه استقلال دارد زمان را از دست می‌ دهد و خیلی سخت می‌ تواند بازیکن خوب جذب کند، تا مربی خارجی بیاید و بخواهد با جو آشنایی پیدا کند، کار خیلی دشوار می‌ شود. بنابراین گزینه داخلی هم به استقلال و هم به پرسپولیس کمک بیشتری می‌ تواند بکند.

عدم نتیجه گیری استقلال ربطی به توانایی های قلعه‌نویی ندارد
باز هم می‌ گویم با توجه به شرایطی که در استقلال حاکم است تصمیم گیری به کسی که قرار است هدایت این تیم را در دست بگیرد، برمی گردد اما من فکر می‌ کنم در حال حاضر خود آقای قلعه‌نویی نیز تمایل چندانی ندارد. با توجه به اتفاقاتی که افتاد در استقلال بماند اما این نکته را در نظر بگیرید که هر مربی ای ممکن است در یک تیم تا حدودی موفق باشد و در یک تیم دیگر موفق نباشد. الان هم خودم را مثال می‌ زنم؛ 29 سال است که دارم مربیگری می‌ کنم و کار در تیم های متفاوت را تجربه کرده ام اما این را بگویم استقلال امسال به هر دلیلی که نتیجه نگرفته، این قضیه دلیلی بر عدم توانایی قلعه‌نویی نمی‌ شود.

دینم را به ملوان ادا کرده ام
ما امسال با ملوان قرارداد داشتیم و دینمان را به این تیم ادا و کمک کردیم تیم خوب و دوست داشتنی ملوان در لیگ ماندگار شود. اما شرایط به نوعی پیش رفت که نتوانستم در ادامه راه کنار ملوان باشم من هم مثل شما شنیده ام آقای محجوب کناره گیری کرده اند. ملوان شرایط خوبی ندارد و در بلاتکلیفی به سر می‌ برد، امیدوارم هر چه سریع تر تکلیف مالکیت تیم مشخص شود.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیدار صمیمانه منصوریان و آذری در اراک(عکس)
  رسانه یونانی: مجید حسینی حاضر است با نیم میلیون یورو به آاِک برود
  سردار ازمون باید از زنیت برود
  مکافات اینستاگرامی منصوریان بعد از قرارداد سه ساله!
  رسمی؛ منصوریان سرمربی تراکتور شد
  کریمی به لیگ‌ والیبال بلژیک پیوست
  توصیه جدید علی کریمی؛در زندگی مثل کله‌پاچه باشید/عکس
  پودولسکی: باعث افتخارم است در بایرن کنار کریمی بودم
  محرمی: کریمی جواب تتلو را می‌داد گُنده می‌شد!
  انصاریان: از تتلو خواستم حرمت علی کریمی را نگه دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان