امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برادر خشمگین دامادشان را كشتند

#1
عصر جمعه 17 تیرماه سال جاری وقتی پزشكان بهداری ورزنه اصفهان خود را در برابر جسد مردی دیدند كه با وارد آوردن ضربه چاقو به سینه‌اش از پای درآمده بود، پلیس را در جریان قرار دادند.

ملت ما: عروس اجباری‌ای كه پدر برای پسرش انتخاب كرده بود، این مرد را در كام جنایتی فامیلی فرو برد.

وقتی مادر خانواده با این ازدواج مخالفت كرد نمی‌دانست برادرانش در هواخواهی از وی شوهرش را خواهند كشت.

عصر جمعه 17 تیرماه سال جاری وقتی پزشكان بهداری ورزنه اصفهان خود را در برابر جسد مردی دیدند كه با وارد آوردن ضربه چاقو به سینه‌اش از پای درآمده بود، پلیس را در جریان قرار دادند.

ماموران كلانتری 45 ورزنه خیلی زود خود را به بهداری رساندند و پی بردند قربانی مرد 45 ساله‌یی به نام «محمدحسین» است كه در دعوای فامیلی با 3 برادرزنش با ضربات چوب و چاقو به قتل رسیده است.

ماموران با دستور قاضی پرونده برای دستگیری 3 برادر خشمگین وارد عمل شدند و در نخستین اقدام از همسر محمدحسین كه گریه‌كنان ادعا می‌كرد باور ندارد خانه خراب شده است، بازجویی كردند.

این زن به كارآگاهان گفت: «از وقتی ازدواج كردم برای همسرم كیسه‌بوكس بودم، 20 سال است كه این شرایط را تحمل كردم اما نمی‌توانستم شاهد بدبختی پسر بزرگم باشم».

وی افزود: «شوهرم راننده یك كامیون سنگین بود كه اغلب در بیابان‌ها به سر می‌برد اما هر وقت به خانه می‌آمد با من دعوا كرده و با مشت و لگد به جانم می‌افتاد. روز جنایت وقتی شنیدم محمدحسین دختری را برای ازدواج با پسر بزرگم انتخاب كرده با اعتراض به این كارش در حالی كه لباس‌ها را در حیاط خانه می‌شستم نپذیرفتم همراه او به خواستگاری بروم.

هرچه گفت نپذیرفتم تا اینكه باز به من حمله كرد و مجبور شدم به خانه همسایه‌ها فرار كنم، در آنجا از ترس جانم به پدرم زنگ زدم و تلفنی همه ماجرا را به او گفتم و خواستم به من كمك كند و دنبالم بیاید تا با هم به خانه‌اش برویم».

این زن سیاهپوش گفت: پدرم بعد از اینكه ماجرای دعوای زن و شوهری ما را به برادرانم گفته بود سراغم آمد و من را به خانه‌اش برد. همانجا بود كه متوجه شدم برادرهایم با در دست داشتن چوب و چماق به سمت خانه‌ام راه افتاده‌اند.

وقتی دیدم ماجرا جدی است خواستم مانع شوم ولی دیر شده بود. آنها به خانه‌مان رفته و شوهرم را در پشت بام با ضربه چاقو كشتند در حالی كه قرار نبود چنین اتفاقی بیفتد».

كارآگاهان با شنیدن ادعاهای همسر مقتول از 2 پسر 18 و 17 ساله وی تحقیق كردند و شنیدند آنها وقتی به هواخواهی از پدر در برابر دایی‌های خشمگین ایستاده‌اند كتك مفصلی خورده و محمدحسین با ترس به پشت بام فرار كرده است و در آنجا با ضربه چاقوی دایی‌شان كه علی نام دارد و 32 ساله است از پای درآمده و كشته شده است.

3 برادر به نام‌های عباس، محمد و علی، 40، 27 و 32 ساله خیلی زود بازداشت شدند و پای میز بازجویی نشستند. هر 3 ادعایی مشابه داشتند و هواخواهی از خواهرشان را دلیل این درگیری دانستند. تا اینكه علی گفت: «وقتی از پدرم شنیدم كه دامادمان باز هم خواهرم را كتك زده خیلی عصبانی شدم، 2 برادر دیگرم نیز همراهم شدند تا به او درس عبرتی داده باشیم، خواهرم می‌خواست مانع شود اما نمی‌خواستیم باز كوتاه بیاییم.

با چوب و چماق آنجا رفتیم، محمدحسین از ترس به پشت بام رفت. خواهرزاده‌هایم را كناری انداختیم، در پشت‌بام پس از درگیری وقتی شیشه نورگیر شكست و محمدحسین ناسزاگویی‌هایش را ادامه داد من بعد از وارد آوردن ضربات چوب كنترل خودم را از دست دادم و ضربه‌یی چاقو به سینه‌اش زدم».

وی افزود: «پشیمان هستم اما اصلا قصدی برای قتل دامادمان نداشتیم. حتی سریع با كمك‌ همسایه‌ها دامادمان را سوار پراید كرده و به بهداری بردیم! شرمنده خواهرم و بچه‌هایش هستم. باید خودمان را كنترل می‌كردیم».

بنا به این گزارش، دكتر معالج پس از معاینه جسد علت مرگ را خونریزی شدید و پر شدن ریه‌ها از خون همراه با خفگی دانست.


پاسخ
 سپاس شده توسط ◄Iяαи►
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation در کردستان برادرزن دامادشان را به قتل رساند!
  جزئیات اعتراف 2 برادر به قتل طلافروشان +عکس
  ناگفته‌های قتل دختر جوان مقابل دانشکده پرستاری/ پدر خشمگین مانع رسیدن نیرو‌های امدادی
  پسر جوانی که بدنبال متلک گویی به یک دختـَر ،برادر اورا هم کُشته بود،از قصاص نجات یافت
  شوهر خشمگین خودش و همسرش را به آتش کشید
  اسیدپاشی روی همسر و فرزند برادر
  سناریوی قتل برادر را چه کسی نوشت؟
  دفاع خونين از برادر
  حکم قصاص برای پسری که برادر دختر مورد علاقه خود را کشت
  سوءظن برادر و همسر؛ دلیل قتل ٢ زن جوان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان