امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکست غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا/ کلمبیا انتقام گرفت + تصاویر

#1
تیم های برزیل و کلمبیا، از ساعت 04:30 امروز، پنج شنبه در ورزشگاه مانومنتال در سانتیاگو به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان کلمبیا موفق شد با تک گل دقیقه 36 مورلیو به پیروزی دست یابد.
به این ترتیب، شاگردان پکرمن توانستند انتقام شکست در یک چهارم نهایی جام جهانی را ار برزیل بگیرند. ضمن اینکه این اول شکست برزیل در یک سال اخیر با هدایت دونگا بود.
شکست غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا/ کلمبیا انتقام گرفت + تصاویر 1
قبل از این دیدار، برزیل با برتری 2-1 در برابر پرو، صدرنشین رقابت ها بود و در طرف مقابل، کلمبیا که در دیدار اول در برابر ونزوئلا شکست خورده بود، با شکست در این دیدار نیز در آستانه حذف قرار می گرفت. قضاوت این دیدار نیز بر عهده آقای اوسس بود.
در نیمه اول بازی، کلمبیا با انگیزه بیشتری وارد میدان شد و حملاتی را روی دروازه برزیل تدارک دید. همچنین زرد پوشان کلمبیایی، با گرفتن خطا از بازیکنان برزیل در زمین این تیم، برای خود موقعیت سازی می کردند. سرانجام نیز روی یکی از ضربه های ایستگاهی که حاصل از خطای بازیکنان بزریل بود، مورییو موفق شد در شلوغی محوطه جریمه برزیل، دروازه این تیم را با یک ضربه از داخل محوطه جریمه باز کند تا حساب کار، در دقیقه 36، 1-0 به سود کلمبیا شود.
شکست غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا/ کلمبیا انتقام گرفت + تصاویر 1
پس از این گل، کلمبیا یک حمله دیگر را نیز تدارک دید که اگر فالکائو، مهاجم این تیم چابکی لازم را به کار می برد، می توانست حتی گل دوم را نیز به ثمر برساند. در طرف مقابل اما برزیل هم دست به کار شد و در یک حمله خوب، ضربه سر نیمار توسط اسپینا دفع شد، روی برگشت این توپ، نیمار توپ را با دست به سمت دروازه کلمبیا زد که این حرکت از چشم داور دور نماند و نیمار با کارت زرد جریمه شد. این کارت زرد برای نیمار، به منزله از دست رفتن بازی بعدی برزیل در برابر ونزوئلا برای او است. به هر روی، با تمامی این اتفاقات نیمه اول با برتری 1-0 کلمبیا به اتمام رسید.
با آغاز نیمه دوم بازی، ابتدای نیمه، این باز هم شاگردان پکرمن بودند که حملات خود را آغاز کردند و در آغاز نیمه، یک ضربه از پشت محوطه جریمه برزیل توسط کوادرادو زده شد که با اختلاف کمی از کنار دروازه برزیل به بیرون رفت. در ادامه اما روی اشتباه مدافعان کلمبیا، فرصتی فوق العاده برای برزیل و فرمینو ایجاد شد که این مهاجم هافنهایم، در نهایت بی دقتی فرصت طلایی برزیل را از دست داد و درحالی که تنها دروازه خالی را پیش روی خود داشت، توپ را به آسمان فرستاد. در ادامه و پس از اینکه این خطر جدی از بیخ گوش کلمبیا گذشت، زردپوشان در پی کنترل بازی برآمدند تا با آرام کردن بازی تا زهر حملات برزیل را بگیرند و در این امر نیز موفق بودند و بازی برای چند دقیقه، بدون داشتن موقعیت خاصی دنبال شد.
شکست غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا/ کلمبیا انتقام گرفت + تصاویر 1
اما با نزدیک شدن به پایان بازی، این برزیل بود که به فشار حملات خود افزود، اما این دفاع مستحکم کلمبیا بود که مانع نتیجه گیری برزیل شد و حتی در دقایق پایانی، شاگردان پکرمن شانس زدن گل را نیز داشتند. بدین ترتیب، کلمبیا موفق شد با حفظ نتیجه 1-0 در نهایت پیروز شود تا به نوعی شکست خود در برابر ونزوئلا را جبران کند. با این نتیجه برزیل و کلمبیا از هر نظر با یکدیگر برابر شدند. دیگر بازی این گروه نیز بامداد فردا میان ونزوئلا و پرو برگزار خواهد شد.
گفتنی است که در وقت های اضافه بازی، درگیری میان بازیکنان دو تیم بالا گرفت که در این بین باکا با دنی آلوز و نیمار با یکی از مدافعان کلمبیا درگیری لفظی پیدا کرد. این درگیری ها حتی تا پس از سوت پایان نیز ادامه داشتند و با بالا گرفتن نزاع میان بازیکنان دو تیم، نیمار و باکا از با کارت قرمز جریمه شدند.



شکست غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا/ کلمبیا انتقام گرفت + تصاویر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کینه شتری بالوتلی؛ انتقام پس از ده سال(عکس)
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  مجیدی روی ابرها با گرفتن انتقام از الاهلی(عکس)
  طلسم واسعی بالاخره شکست (عکس)
  طلسم طارمی بعد از ۹ بازی بالاخره شکست
  سریال ناکامی سعید ملایی با شکست مقابل نفر سوم آسیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان