امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موزه بطری های شیشه ای تایلند

#1
موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها، کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.




مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند



مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند



از منطقه عمده خرید در بانکوک تایلند مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند است که در خیابان راما یکم قرار گرفته است و فروشگاه های مجاور آن :سیام سنتر ، سیام دیسکاوری ، توکیو ، سیام پاراگون ام.بی.کی هستند. اجناس فروشگاه قیمت بیشتری متناسب به منطقه پرتونم دارد و تنها در ام.بی.کی قیمت های پایین تری می توانید پیدا کنید و خرید نمایید . بزرگترین فروشگاه بانکوک ام.بی.کی و از بزرگترین فروشگاه ها در آسیا است که در سال ۱۹۸۵ افتتاح شد . دارای هشت طبقه با از صد و پنجاه رستوران و 2000 مغازه ، هشت سالن بولینگ و سالن سینما است. این فروشگاه تقریبا ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده در طول روز دارد.


مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند



مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند



مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید. مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.


هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است و خدمات رفاهی و تفریحی را برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.


هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند ، در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون آندامان بنا شده است. هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد . هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای امکاناتی مانند: اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال، مرکز آب گرم ، استخر ، یک باغ , یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند با رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ، تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.




رستوران ایرانی پردیس در بانکوک

رستوران ایرانی پردیس در بانکوک

رستوران ايراني پرديس در بانكوک تایلند در يك محيط زیبا و لوكس غذاهاي ايراني را برای میهمانان و مسافران تور تایلند تدارک دیده است ويكي از رستورانهاي خوب و مناسب ايراني در کشور تایلند مي باشد.
آدرس رستوران پرديس بانكوک تایلند : خيابان راما چهار ، بعد از تقاطع سوریونگ



مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند
این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس قرار دارد.بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلند است و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. بودای زمردین از تاریخچه ای طولانی برخوردار است:بر اساس افسانه ها، این بودا سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از ۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا برده شد. پس از آن شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار طوفان شد و درکامبوج لنگر انداخت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ به علت برخورد صاعقه به معبد، این بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد. این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند.



مرکز خرید سنترال ورد تایلند

مرکز خرید سنترال ورد بانکوک با مساحتی در حدود 102400 متر مربع بزرگترین مرکز خرید آسیا محسوب میشود و از مهمترین مراکز خرید در بانکوک و مراکز خرید تایلند به شمار میرود. در این فروشگاه اجناس زیادی جهت عرضه وجود دارد و دارای امکاناتی مانند کافی شاپ، اینترنت، مرکز بازی بچه ها و ... میباشد. در این مجموعه که یکی دیگر از مراکز خرید بانکوک تایلند میباشد فروشگاه های زیبا و منسجم دیگری از جمله فروشگاه زن و کودک وجود دارد.





بازار شناور روی آب بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوک Bangkok Floating Market در 80km غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند. این بازار واقع بر کانال شهر بانکوک که هميشه پر از فروشندگان و خريداراني است که حال خريد و فروش محصولات گياهي و سبزي و غذاهاي محلي هستند , از مراکز خرید بانکوک است که برای گردشگران بسیار جذاب است و جزو دیدنی های بانکوک محسوب میشود.در این بازار جذاب تایلند زنان محلي ميوه و سبزيجات خود را در قايقهاي کوچک ميفروشند. شلوغ ترين ساعات کاري 6 تا 11 صبح است و از اين رو بهتر است گردشگران از اين شيوه سنتي خريد و فروش کالا در ساعات اوليه صبح بازداد کنند. اين کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه راماي چهارم براي سهولت در سفرهاي آبي بين شهري ساخته شده است.

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند





هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند 3ستاره میباشد و در نزدیکی از ایستگاه ترن هوایی" BTS " واقع شده است و به نقاط مهم شهر را ساده میکند. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند نزدیک جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی قرار دارد و برای گردش و دیدن شهر در نقطه مناسب قرار دارد .دیگر امکانات هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند شامل استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی را میتوان نام برد. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند سه ستاره شامل 113 اتاق مي باشد.

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند



هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند در جاده Surawongse شهر بانکوک بنا شده است. فاصله هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا ایستگاه ترن هوایی و مترو بسیار کم می باشد. مسافت هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است. امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند شامل استخر روباز ، سونا ، میباشد . از دیگر امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند میتوان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ،کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و استخر آب گرم، گاو صندوق، مینی بار، رستوران های هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند که انواع غذاهای تایلندی و همچنین بین المللی را سرو می کنند اشاره کرد.





رستوران Ban khun Mae

این رستوران در جایی قرار گرفته است که اغلب ساکنین محلی برای خوردن غذای لذیذ و قابل اطمینان تایلندی در فضایی صمیمی به آن مراجعه می کنند. اتاق ها تاریک و راحتند و با میزهای بزرگ دایره ای پر شده اند.این رستوران یکی از رستوران های مناسب برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی می باشد.پیشنهاد مابرای شما این است که غذای خود را در این رستوران با Kung Sa oug ( یک ظرف پر از میگوی نیمه خام که با سیر و فلفل طعم دار شده است) شروع و با Pla rad Pig (ماهی Grouper سرخ شده با سس تند) به پایان برسانید.





رستوران Basil

این رستوران جدید که در سال 2007 به عنوان یکی از بهترین رستورانهای تایلند شناخته شد , با دکور زیبا در هتل شرایتون ( Sheraton Grande Sukhumvit Hotel) واقع شده است . اگر می خواهید از محیطی دلچسب و زیبا و آرام بخش هتل استفاده کنید و عصر دل انگیزی داشته باشید یا یک غذای تجاری و کاری با همکاران یا شرکاء کاری خود میل کنید می توانید از این رستوران و هتل زیبا با دکور قشنگ استفاده کنید. ضمن اینکه مواظب صورتحساب خود حتما باشید.





رستوران Eat Me

این رستوران در سال 1998 تاسیس گردیده و با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی همه روزه از ساعت 3 بعد ازظهر تا 1 صبح از مهمانان خود پذیرایی می کند. ایت می با وجودی که یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر بانکوک است، با این حال به دلیل وجود روند رو به رشد عملکرد مدیریت و پرسنل هیجان و تازگی خود را به طور کامل حفظ کرده است. علاوه بر پذیرایی از مشتریان برای صرف ناهار و شام در فضائی آرام بخش و راحت، وجود گالری هنری در قسمتی از این رستوران زیبایی خاصی را به این مجموعه بخشیده است. تا جایی که صحنه های گردآوری شده در آنجا بیشتر از غذاهای خوشمزه جلب توجه می کند.





رستوران vertigo بانکوک



رستوران Vertigo بانکوک واقع در منطقه سیلوم یکی از مرتفع ترین رستوران هایی است که در هوای آزاد قرار دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر، میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته اند که غذا خوردن در چنین رستورانی سرشار از هیجان و تفریح می باشد. بر خلاف اسم این رستوران، معمولا ترس از ارتفاع تاثیر نامطلوبی بر مسافرین نخواهد گذاشت. در این رستوران، فهرست کاملی از غذاهای گوناگون موجود است که غالب آنها را غذاهای دریایی , اروپایی و تایلندی در بر گرفته اند.





معبد سوآن داک



معبد سوآن داک یکی از زیباترین و قدیمی ترین معابد تایلند است که معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتب و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای واقع شده است. سوآن دوک مملو از مجسمه ها و نقاشی های زیبا است و محیطی آرام بخش دارد. دعا و عبادت کاهنان بودایی این معبد نیز برای گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا به چیانگ مای سفر کرده اند، جذاب است. این معبد ویژگی هایی دارد که در جاهای مختلف نمی توان آن ها را دید. اصلی ترین ویژگی آن، سالن نمازگزاری کاهنان بودایی است. از ویژگی های دیگر آن می توان به مناره های مختلف اشاره کرد. در این مناره ها آثار مقدس بوداها قرار دارند. مناره اصلی به رنگ طلا و بقیه آن ها سفید رنگ هستند. علاوه بر مناره ها، می توان از نقش های دیواری برجسته این معبد نیز به عنوان جاذبه توریستی یاد کرد. از معبد سوآن داک، می توان جاهای دیگر شهر چیانگ مای تایلند را دید. جالب است بدانید که گردشگران می توانند اطلاعات کامل از این مذهب و این معبد را به صورت مستقیم از خود راهبان و کاهنان کسب کنند.

رستوران بلوچ

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد.با اینکه این رستوران دکوراسیون خاصی دارد ولی با این حال علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت غذا مهم ترین فاکتور است وحرف اول را می زند.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تور تایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین در این رستوران توجه می شود.



رستوران زازن



رستوران زازن مکانی رویایی برای عاشقان غذای تایلندی و غذا های بین المللی است.فضای رستوران زازن کمال ترکیب صمیمیت وعاشقانه است. این رستوران شیک و به روز هر شب با استفاده از نور بیش از صد شمع روشن درخشندگی خاصی به وجود می آورد.ترکیب موزیک جاز آرام، صدای موج دریا و سرویس عالی کارکنان باعث لذت صد چندان از غذای عالی رستوران می گردد.رستوران زازن در کنار ساحل باپوت،با چشم اندازی بی نظیر از جزیره پانگان و ساحل آرام خلیج لحظات فراموش نشدنی برای مسافرین به ارمغان می آورد.

کوه بودا در پاتایا

يکي از جاهاي ديدني پاتايای تایلند ، کوه بودا است که در فاصله 6 کيلومتري شهر پاتايا به سمت شهر ساتاهيپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زيبا و کم نظير ميباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمايش گذاشته شده است. اين عکس به طول 109 متر و عرض 70 متر ميباشد که در دل کوه تراشيده شده و با طلا تزئين شده و در مقابلش يه فضاي سبز بسيار زيبا به صورت يه پارک و درياچه طراحي شده است.کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan گفته میشود، در ابتدا داراي يک شکاف بوده که يک هنرمند با ذوق تايلندي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاج گذاري پادشاه اين اثر تاريخي را به پادشاه هديه دادند. در بيرون اين معبد،رستوران هاي تايلندي زيادي آماده پذيرايي بازديد کننده ها هستند و همچنين در محوطه بيروني اين معبد امکان فيل سواري نیز وجود دارد.

رودخانه چائو پرایا بانکوک



رودخانه چائوپرایا بانکوک تایلند یکی از بهترین دیدنی های تایلند در قلب بانکوک به شمار می رود. نه تنها به دلیل تاریخچه غنی این رودخانه بلکه به این دلیل که هر روز ، 50000 گردشگر، به اینجا می آیند. کشتی های باری، محموله های خود را از این طریق جابجا می کنند. کودکان در آبهای سرد آن به بازی و جست و خیز می پردازند. آلاچیق های چوبی نیز در اطراف آن وجود دارد.فضای مدرن و در عین حال سنتی، مذهبی و غیر مذهبی و خارجی و بومی ، سفر مسافران تور تایلند به چائو پرایا را خاطره انگیز می سازد. پنج اسکله در این رودخانه وجود دارد که قایق های آن، همگی توسط شرکت قایقرانی چائوپرایا تهیه شده است،‌ که هر روز از ساعت 6:00 تا 19:30 ،آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. در مسیر جاده به موازات رودخانه چائو پرایا فروشگاه ها و مغازه های متنوع و رستوران ها و کافه های دنج با موزیک زنده قرار دارد.

آبشار بانک پی پوکت



آبشار بانک پی یکی از دیدنی های پوکت تایلند می باشد که گردشگران میتوانند با طی مسافتی حدود ده کیلومتر به روستای پاکالاک و یا با ماشین حمل و نقل مسافربری به این آبشار دست یابند. این آبشار با اندازه کوچک دارای باغ آموزشی برای دانشجویانی میباشد که می خواهند طبیعت را بفهمند و مسافت آن تا آبشار تونسای حدود چهار کیلومتر است.در این مکان مجوز استراحت شبانگاهی به مسافران و گردشگران داده می شود. آوردن وسایل و چادر به عهده آنان می باشد و علاوه بر این در اینجا هم به وجود برنامه تحت عنوان بازگشت میمونها به جنگل برگزار می شود . در این مکان آواز پرندگان و صدای آب احساس آرامش را به ارمغان می آورد.

مرکز خرید رابینسون در بانکوک



فروشگاه زنجیره ای رابینسون یکی از بهترین , لوکس و مدرنترین مراکز خرید بانکوک تایلند ، دارای اجناس متنوع با کیفیت بالایی است که شعبه های مختلفی در اغب کشورهای دنیا دارد. نخستین شعبه آن در فلیپین تاسیس شد. اما در حال حاضر در بیشتر کشورهای دنیا دست کم یک نمایندگی از رابینسون وجود دارد.این بازاردر منطقه سیلوم ودر ورودی خیابان قرار گرفته و این مکان دلچسب مرکز فروش جواهرات، کافی شاپ و لوازم ورزشی می باشد. بازار طلای رابینسون مانند بازار جواهرات تهران در بازار بزرگ تهران ، بسیار پر زرق و برق و دیدنی می باشد. در صورت خستگی در حین خرید می توان در کافی شاپ های آن ، اوقات خوشی را سپری کرد.

از جمله جاذبه های این فروشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود 23 فروشگاه از رابینسون که دسترسی به آنها بسیار ساده است. همه آنها در خیابان های مشهور شهر بانکوک واقع شده اند، بنابراین بدون هر گونه دشواری می توان از آن دیدن کرد.

در رابینسون می توان انواع مواد غذایی بسیار تازه همچون غذاهای ژاپنی را پیدا کرد.

فروشگاه های زنجیره ای رابینسون کالاهای متنوع و مختلف برای اقشار مختلف جامعه دارد.مرکز خرید زنجیره ای رابینسون از بافت محلی و سنتی شهر بانکوک مجزاست. این فروشگاه ها بیشتر مورد توجه گردشگرانی است که به طور موقت و برای انجام امور کاری و تجاری به این شهر سفر می کنند. در این مرکز خرید ،انواع مواد غذایی تازه که با ذائقه خارجی ها جور در می آید، فروخته می شود.



بازار شبانه تپراسیت پاتایا



یکی یگر از مراکز خرید تایلند در تور پاتایا، بازار شبانه تپراسیت می باشد که وقت کار این بازار شبانه است .در این بازار هر نوع کالایی که می خواهید یافت می شود این بازار یکی از بازارهای معروف شب در پاتایا است.در این بازار شبانه انواع محصولات مانند لباس، کفش، لوازم جانبی، محصولات دست ساخته شده، حیوانات، و غیره وجود دارد. بسیاری از مواد غذایی نیز برای بازدید کنندگان وجود دارد. ساعت شروع این بازار 19.00 الی 23.00 میباشد.بنظر می رسد این بازار شب به عنوان بزرگترین بازار شب در پاتایا شناخته شده است.این بازار نیز به دلیل محصولات ارزان معروف است به همین دلیل هم مردم تایلند و هم بقیه کشور های خارجی اغلب به این بازار شب پاتایا مراجعه می کنند.این بازار نه تنها به خوبی به مشکلات اقتصاد تایلند پرداخته بلکه به خوبی به حمایت بازدید کنندگان وگردشگران پرداخته است و سالانه این بازار بازدیدکنندگان زیادی را به دنبال دارد.

مرکز خرید راتچا پراسانگ بانکوک



این مرکز خرید تنها در چند قدمی میدان سیام قرار دارد. این بازار مکانی بسیار جذاب و درجه یک به حساب می آید که برندهای معروف پوشاک و کیف و کفش و غیره در این مرکز خرید به فروش می رسد.در طبقه همکف این فروشگاه به فروش پوشاک مردانه و زنانه می پردازند. که علاوه بر این پوشاک بوتیک هایی چون : جسم تامپسون , محصولات ابریشمی نارایا , تیم برلند , چمدان فروشی , کفش فروشی , محصولات چرمی و مغازه هایی که به فروش CD و DVD مشغولند وجود دارند.طبقات دوم و سوم مخصوص مغازه های پوشاک آقایان و خانمها , فروش کفش، پارچه فروشی ها و رستورانها و کافی شاپ های متنوع میباشد.هتل هایی چون : آرنوما , اینتر کنتینانتال , سویس اتل نای لرت پارک , هالیدی این , گرند حیات اروان بانکوک , فور سیزن , کورت یارد نیز وجود دارد که با اقامت در آنها میتوان به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرد.

مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک



ایمپوریوم یک مرکز خرید بزرگ و معروف برای خرید برندهای معروف دنیا می باشد.در داخل این فروشگاه یک سینما، سالن نمایشگاه، مراکز بازی کودکان و رستوران می باشد.مرکز خرید ایمپوریوم یک فروشگاه بزرگ است که در چند طبقه ساخته شده است و دسترسی به آن با قطار هوایی بسیار آسان است. در داخل این مرکز تعداد زیادی از فروشگاهها را با مارکهای مختلف بین المللی میتوان پیدا کرد. در داخل این مجموعه می توان انواع لباس،مبلمان، کفش و یا سایر مایحتاج مورد نیاز را به راحتی تهیه کرد.همچنین امکانات دیگری مانند کافی شاپ وسینما و…هم در آن وجود دارد.در این مرکز به دلیل قیمت مناسب اجناس تعداد بازدید کنندگان روزانه بیش از 100،000می باشد که نیمی از آنها مردم تایلند جوان ونیمی از آنها بازدید کنندگان از کشور های خارجی دیگر هستند.

مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک



مرکز خرید سیام سنتر بانکوک ساخته شده توسط شرکت سیام در کنار مرکز خرید سیام پاراگون قرار دارد که دراین مرکز خرید بوتیک های جذاب و غرفه های مدهای محلی موجود می باشد. سیام سنتر یکی از مراکزمعروف شهر بانکوک می باشد که با 2 بازار Siam Paragon و بازار Siam Discovery در ارتباط می باشد.سیام سنتر در سال 1973 ساخته شد و یکی از اولین مراکز خرید بانکوک بود. این مرکز خرید به نام بازار مد در تایلند معروف بوده است و تا این زمان شیک ترین لباس های تایلندی در سیام سنتر به فروش می رسد.مرکز خرید سیام سنتر بانکوک، مجتمع خرید نسبتا بزرگی برای نوجوانان و بزرگسالان و جوانان که روی مد حساس هستند میباشد.

مرکز خرید لوک داد در پاتایا



مراکز خرید لوک داد در شهر پاتایا طیف گسترده ای از محصولاتی که به صورت محلی ساخته شده از قبیل صنایع دستی ،چوبی ، آیتم های دکوراسیون منزل، مبلمان عتیقه سبک، ابریشم تایلندی با کیفیت مناسب دارا است و برای خرید سوغات بسیار مناسب است. این مرکز خرید دارای دوربین مدار بسته است .اکثر گردشگران و توریست ها بیشتر سوغاتی های خود را در این فروشگاه خریداری می کنند و یا میتوانند بسیاری از محصولات را آنلاین از طریق وب سایت سفارش دهند . ساعت کار این فروشگاه روزانه از 09:00 الی 06:30 عصر می باشد .

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت



مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت یکی از مراکز خرید پوکت در تایلند برای حمایت از صنایع دستی تاسیس شده است که توسط دولت حمایت می‌شود و نام آن وان تامبون و وان پرودکت میباشد. این سازمان برای تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها و دریافت سود بطور مستقیم تاسیس شده است .فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل هالیدی این قرار گرفته است. فروشنده‌ها غرفه‌های خود را حدود ساعت 18 باز می‌کنند و تا ساعت 23 کار میکنند.بهترین خریدهای ارزان و خوب از قبیل لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و ... در این مرکز خرید صورت می گیرد.



دریاچه نقره ای در پاتایا



یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید نارای فند در بانکوک



مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب پیدا می شود.این فروشگاه در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست.







مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک



مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در این مرکز خرید بزرگ، مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci) می باشد. شما همچنین می توانید بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.







باغ وحش دوزیت در بانکوک



در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده 2000 حيوان و را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، وجود دارند.



باغ وحش دوزیت در بانکوک



پارک سه پادشاه در پاتایا



پارک سه پادشاه یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که براساس یکی از افسانه های معروف چینی افسانه عشق سه پادشاه ساخته شده است . این پارک زیبا ترکیبی از هنر زیبای چینی و تایلند است.شما در هنگام بازدید از این ساختمان با یک داستان تصویری بر روی دیوار آن روبه رو میشید که همان داستان عاشقانه این سه پادشاه است.این داستان تصویری به طول 240 متر شامل 56 عکس بر روی دیوارمیباشد.این پارک همچنین دارای گلهای بسیار زیبا با امکانات تفریحی مناسب برای خانواده ها می باشد.این یک پارک مجهز با مجسمه های زیبایی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. این یک پارک یک پارک تمیز می باشد که رعایت نظافت در آن الزامی می باشد.




















موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها، کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.


تسهیلات گردشگری ویژه پزشکان

تسهیلات گردشگری پزشکان
سایر تورهای تایلند


هتل های تایلند

هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند
هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند
هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند
هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند
هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند
هتل ایبیس ریورساید بانکوک تایلند
هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند
هتل رویال ارکید بانکوک تایلند
هتل دوسیت تانی بانکوک تایلند
هتل لمریدین سامویی تایلند
هتل امپریال سامویی تایلند
هتل سنترا گرند سامویی تایلند
هتل رویال پارادایز پوکت تایلند
هتل تارا پاتونگ پوکت تایلند
هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند
هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند
هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند
هتل ویستا پاتایا تایلند
هتل دوآنجیت پوکت تایلند
هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

دیدنی های تایلند

جزیره فی فی پوکت تایلند
آكواريوم پوكت تایلند
جزيره مرجان تایلند
سفر با کشتی بانکوک تایلند
مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند
بازار شناور روی آب بانکوک تایلند
مزرعه تمساح تایلند
باغ رز تایلند
مجموعه کاخ پادشاهی تایلند
معبد بودای خوابیده تایلند
معابد بانکوک تایلند
مینی سیام پاتایا تایلند
خانه مقدس حقیقت پاتایا تایلند
خانه سالمندان فیل ها پاتایا تایلند
دنیای زیر آب پاتایا تایلند
جزایر جیمز باند پوکت تایلند
دهکده حیوانات هوآهین تایلند
جزیره پوکت جنوب تایلند
فانتاسي شو تایلند
صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی تایلند Grandparents rock
جزیره ساموئی در تابلند
ساحل جومتین پاتایا تایلند
باغ استوایی نانگ نوچ
معبد ببر تایلند
موزه بطری های شیشه ای تایلند
موزه ریپلی تایلند
دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند
مزرعه فیلها در تایلند
باغ پروانه ها در ساموئی
بازار گل در بانکوک
شهر سوخته بانکوک
معبد سوآن داک
کوه بودا در پاتایا
رودخانه چائو پرایا بانکوک
آبشار بانک پی پوکت
دریاچه نقره ای در پاتایا
پارک چاتوچاک در بانکوک
باغ وحش دوزیت در بانکوک
پارک سه پادشاه در پاتایا

تفریحات تایلند

پارک آبی پاتایا تایلند
بانجي چامپينگ تایلند
غواصی در تایلند
فیل سواری در جزیره پوکت تایلند
قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت تایلند
شهر بازی رویایی بانکوک تایلند

مراکز خرید تایلند

مرکز خرید سنترال چیدلوم تایلند
مرکز خرید سنترال ورد تایلند
مرکز خرید کیی سرن تایلند
مرکز خريد چاونگ سامويي تایلند
مرکز خرید پرتونم بانکوک تایلند
مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند
مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند
مرکز خرید مایک پاتایا تایلند
مراکز خرید بیگ سی تایلند
مرکز خرید توکوم تایلند
مرکز خرید رابینسون در بانکوک
بازار شبانه تپراسیت پاتایا
مرکز خرید راتچا پراسانگ بانکوک
مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک
مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک
مرکز خرید لوک داد در پاتایا
مرکز خرید اونیو در پاتایا
مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت
مرکز خرید سنترال فستیوال در پوکت
مرکز خرید نارای فند در بانکوک
مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک


رستورانهای ایرانی در تایلند

رستوران ایرانی پردیس در بانکوک
رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور ترکیه
پاسخ
آگهی
#2
پسرم کوش؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موزه بطری های شیشه ای تایلند 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
  دانشگاه تایلند با درختان منحصر به فرد +عکس
  همه چیز درباره جشن بادبادک ها در تایلند
  موزه سومایا، مکزیک
  موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند
  هتل ارزان در تایلند
  تور تایلند
  سفر به تایلند و معرفی جزیره های آن
  1۰ مکان دیدنی تایلند که حتما باید ببینید
  جلوه های زیبا از کشور تایلند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان