امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد .

#1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد / من دستمال كاغذی نيستم كه اينطور رفتار كنند / اگر وضعيتم روشن نشود حقايق را می‌گويم

دیروز فرهاد ظریف مصاحبه جالبی با همکاران ما در خبرآنلاین انجام داد و اعلام کرد نه قهر کرده و نه مشکل خانوادگی دارد. او در حالی چشم‌انتظار تماس کادر فنی برای بازگشت به تیم ملی است که هیچ خبری از تماس دوستان نیست و... به همین بهانه خبرورزشی در گفت و گویی راز حرف های لیبروی ایران را جویا شده است:

آقافرهاد، برخی‌معتقدند ظریف می‌توانست حرف‌هایش را بگذارد برای بعد از اتمام بازی‌های ایران در لیگ جهانی تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.
من که هنوز چیزی نگفته‌ام. خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم که به احترام تیم ملی بغض‌هایم را می‌خورم. این را هم حتماً بنویسید دل فرهاد ظریف برای تیم ملی کشورش می‌تپد و آرزو می‌کنم به دور بعد صعود کند چه بدون من، چه با من!
ولی از لحن صحبت‌هایت این‌طور برداشت می‌شود که گله‌مند هستی.
بحث من این است که چرا تکلیف مرا مشخص نمی‌کنند. فرهاد ظریف دستمال کاغذی نیست که با او این برخورد را داشته باشند. هنوز فراموش نکرده‌ام وقتی اسلوبودان کواچ به ایران آمد، من از تیم ملی خداحافظی کرده بودم. اصرار کرد برگردم و به او کمک کنم. آن روز این حرف‌ها را زد تا راضی‌ام کند برگردم.
جداً؟!
بله، حتی آقای داورزنی هم خیلی با من صحبت کرد. رئیس فدراسیون والیبال به من گفت فرهاد تا المپیک باید کنار تیم باشی. ما همه یک گروه بودیم که والیبال را به این نقطه رساندیم و باید بعد از صعود به المپیک 2016 ریو با ما باشی.
حالا توقع داری عضوی از تیم ملی باشی؟
نه، من توقع احترام داشتم. البته در ورزش ایران ثابت شده که قهرمان زنده را عشق است. تا زمانی که به تو نیاز داشته باشند، همه دنبالت هستند و هر روز سراغت را می‌گیرند و نازت را می‌کشند اما خدا نکند از چشم مسئولان و مربیان بیفتی... بگذریم! حرف زیاد است. متأسفانه برخوردهایی می‌شود که در شأن یک ورزشکار ملی نیست.
این شایعه هم شنیده می‌شود که با سعید معروف به مشکل خوردی و یکی از دلایل دور شدن تو از تیم ملی،‌ کاپیتان والیبال است؟
چرا سعید معروف بخواهد زیرآب مرا بزند؟ من و سعید رفت و آمد خانوادگی داریم و او بارها همراه مادر گرامی‌اش به منزل ما آمده است. تازه از اینها گذشته بعد از بازی با آمریکا در لس‌آنجلس همین سعید معروف به من گفت که فرهاد، شیر مادر حلالت! من که باور نمی‌کنم سعید زیرآب مرا زده باشد.
قبول داری جانشین تو مهدی مرندی هم خیلی خوب کار کرد؟
اتفاقاً آن روزهایی که اسلوبودان کواچ اصرار می‌کرد من به تیم ملی برگردم، به او گفتم ایران سرشار از استعداد است. می‌توانید یکی بهتر از مرا پیدا کنید اما سرمربی تیم ملی خیلی اصرار کرد برگردم. مدام می‌گفت بیا به من کمک کن. الان به تو نیاز داریم و از این حرف‌ها... من الان به او حق می‌دهم انتخاب خودش را داشته باشد اما لااقل تکلیف مرا هم مشخص کنند.
بسیار خوب، زیاد نمی‌خواهیم مزاحم تو شویم. می‌دانیم حال و حوصله چندانی هم نداری و... اگر حرف ناگفته‌ای مانده، در خدمتیم.
مردم در کوچه و خیابان وقتی مرا می‌بینند، می‌پرسند چرا به تیم ملی برنمی‌گردی؟ چرا جلوی آمریکا بازی نکردی و... لطف و محبت‌شان شامل حالم می‌شود. واقعاً نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم؟ البته خودم مطمئن هستم دیگر با من تماس نمی‌گیرند. احساسم این را به من می‌گوید.
بی‌توجهی، دلیل اصلی شکستن سکوت ظریف
یک روز پس از پیروزی شیرین آسمانخراش‌های والیبال ایران مقابل آمریکا، انتظار هر چیزی را داشتیم غیر از مصاحبه فرهاد ظریف... ظریف که این روزها مرد تنهای والیبال است، وقتی بعد از بازی ایران و لهستان در این کشور اروپایی به تهران برگردانده شد، تصور می‌کرد برای بازی‌های خانگی مقابل آمریکا، لهستان و روسیه به اردو دعوت شود اما نه تنها او را به اردو برنگرداندند که حتی برای تماشای بازی خانگی ایران و آمریکا برای او که لیبروی تیم ملی بود، بلیت هم در نظر نگرفتند. انگار همین بی‌توجهی باعث شد فرهاد ظریف سکوت را بشکند و از ناراحتی‌هایش حرف بزند و بگوید: «نه مصدوم بودم، نه قهر کردم و نمی‌دانم چرا من را وسط مسابقات به تهران برگرداندند. یک نفر باید حقیقت را بگوید و تکلیف من را روشن کند وگرنه حرف می‌زنم و همه چیز را می‌گویم!


ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد . 1
ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد . 1
ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد . 1
ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد . 1
امیدوارم هر چه زودتر برگردن

ظریف: باور نمی‌كنم معروف زيرآب مرا زده باشد . 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow لورن بلان این شوک را باور نمی‌کند (عکس)
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  استارت تیم ملی والیبال در غیاب آلکنو و معروف
  بازگشت باشکوه کاپیتان معروف با فتح جام
  لیگ والیبال چین|معروف و یارانش با اقتدار فینالیست شدند
Subarrow معروف و موسوی در جمع بازیکنان الهام‌بخش والیبال جهان
  دستاوردی بزرگ برای سعید معروف
  ششمین برد متوالی یاران معروف در لیگ چین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان