امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 پروژه آموزش الکترونیکی متن باز

#1
10 پروژه آموزش الکترونیکی متن باز 1
از آنجا که سازمان های صنفی و دولتی برای دریافت برنامه های آموزشی بیشتر به اینترنت رو آورده اند، ارزش نرم افزارهای متن باز و رایگان آموزش الکترونیکی در برداشتن موانع موجود، بیش از پیش افزایش یافته است. در زیر 10 نمونه از پروژه های در حال انجام دز این حیطه را آورده ایم:



:ATutor



یک سیستم مدیریتی برای موضوعات آموزشی به صورت وب پایه است (LCMS) که برای دسترسی و سازگاری در مرکز تحقیقات تکنولوژی دانشگاه تورنتو طراحی شده است.ATutor ادعا می کند که یکmodular است با شکل و قابلیت های جدید و همانند آنATutor یک برنامهPHP است با حدود 25000 برنامه رجیستر شده. باATutor دانشجویان و اساتید می توانند واحد هایی را که می گیرند یا ارائه می دهند مدیریت کنند، به دیگر اعضا پیغام بفرستند، گروه های کاری و بلاگ ایجاد کنند، موضوعات درسی را به اشتراک بگذارند. این پروژه با PHP بناشده و تحت مجوز GPL منتشر می شود. وب سایت آن در آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.atutor.ca قرار دارد. و پشتیبانی تجاری پروژه را نیز همین سایت برعهده دارد.



Claroline:



یک پلتفرم آموزش و کار الکترونیکی است که به اساتید این امکان را می دهد که دوره های آموزشی به صورت آنلاین برگزار کنند و بتواند فعالیت های آموزشی را تحت وب کنترل کند.این پروژه از دانشگاه Louvain در بلژیک شروع شد و از سال2004 مرکز تحقیقاتECAM نیز در توسعه این پروژه همکاری می کند و هم اکنون Claroline در 35 زبان موجود است.



Claroline با مفهوم داشتن فضاهایی (spaces) مرتبط با واحدهای ارائه شده و یا فعالیت های آموزشی، بنا شده است.هرspace امکانات و ابزاری برای ایجاد محتوای آموزشی مورد نظر، مدیریت فعالیت های آموزشی و ارتباط با باقی دانشجویان فراهم می کند..
آگهی
#2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=225530 !


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان