امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احتمال حذف ۷ دهک یارانه بگیر قوت گرفت

#1
برخی گزارش‌ها حاکیست که دولت و مجلس بر سر موضوع حذف ۷ دهک یارانه بگیر به «توافق» رسیده‌اند.

به گزارش جهان، روزنامه قدس در ستون اخبار ویژه شماره روز پنج شنبه خبرهای زیر را قرار داده است:

شهادت ۲رزمنده سپاه‌بدر درسامرا

«عماد کاظم»، فرمانده عملیات نظامی و «منتظر جاسم خضیر» دو تن از رزمندگان سپاه بدر در حین انجام وظیفه جهادی در شهر مقدس سامرا به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

بحران آب در ۳۰۰ دشت کشور

عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حال کشاورزی کشور خوب نیست و با اشاره به اینکه ۳۰۰ دشت کشور، ارومیه پنهان است، افزود: شهرهایی مانند نیشابور، اصفهان و سبزوار در خطرند و با مشکل کم آبی مواجه هستند. از دید بخش کشاورزی، آینده کشور را باید با کاهش تقاضای آب اداره کنیم.

پلمب ۶ شهربازی در استان تهران

مهدی علیپور، رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات استان تهران از پلمب ۶ شهربازی این استان به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم خبر داد و گفت: شهربازی‌های شاهد پونک، پارک ساعی، رودهن، بومهن، شهر ستاره‌ها و فجر افسریه، شهربازی‌هایی هستند که نسبت به جمع آوری تجهیزات آنها اقدام شده است.

من باید شکایت کنم!

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره‌ اینکه شنیده شده قرار است پس از نماز جمعه این هفته تهران علیه او راهپیمایی صورت گیرد، گفت: در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد! مطهری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی نمایندگان قصد شکایت از وی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را دارند، گفت: من این موضوع را شنیدم، در واقع من باید شکایت کنم، اما آنها دست پیش را گرفتند که پس نیفتند.

کار جالب امام‌ جمعه دره‌شهر

در یک اقدام جالب امام جمعه دره‌شهر، زیرزمین منزل خود را به کارگاه تولید و پرورش قارچ اختصاص داد.

مجتبی قنبربیگی‌، در این رابطه گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۳ با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، قطعاً تدبیر حکیمانه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب است. وی تأکید کرد: باید با فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج آن در میان مردم و مسؤولان، بستر اجرای این امر را در منطقه ایجاد کرد.

انتقاد‌ سلطانی‌فر از فیلترینگ

محمد سلطانی‌فر، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی در دنیای مدرن، نسبت به ممنوعیت و محدودیت استفاده از این نوع رسانه‌ها در کشورمان انتقاد کرد.

خواننده زیرزمینی را به اردو راه ندادند

یکی از خوانندگان زیرزمینی که به کیش سفر کرده است، قصد حضور در اردوی استقلال را داشت که از این اتفاق جلوگیری شد و اجازه این حضور را به وی ندادند!

هوایی که همچنان آلوده است!

آلودگی هوای تهران روز گذشته به وضعیت هشدار رسید و این برای چندمین بار متوالی است که در طول پاییز و زمستان سال جاری، وضعیت هوای تهران به مرز هشدار رسیده و حد سلامت را نیز رد می کند.

متأسفم

ادویسه نورهیم، سفیر نروژ در تهران در گفت وگو با یک رسانه ایرانی گفت: متأسفانه تعدادی از اتباع نروژی هم مانند خیلی دیگر از کشورهای غربی به داعش پیوسته‌اند. وی افزود: فقط می گویم که متأسفم.

آمار تکان دهنده از آلاینده‌ها

وحید حسینی، دبیر سومین همایش ملی آلودگی هوا و صدا با تأکید بر اینکه از منظر استاندارد سالیانه، تهران حتی یک روز هوای سالم ندارد، گفت: وضعیت دی اکسید نیتروژن به مراتب بالاتر از استانداردهای سالیانه است.

حمایت از بشار اسد در زمین فوتبال

در هفته بیستم رقابتهای لوشامپیونه، دو تیم پاری‌سن ژرمن و باستیا در ورزشگاه آرماند سزاری به مصاف هم رفتند که جایگاه تماشاگران با حاشیه‌های جالبی همراه بود. در این دیدار که با شکست سنگین شاگردان لوران بلان (پاری‌سن ژرمن) همراه بود، تماشاگران با بنرهایی علیه قطر در جایگاه حضور داشتند. بر روی این بنرها نوشته شده بود که قطر از پاری‌سن ژرمن واز تروریسم حمایت می‌کند. در قسمتی دیگر تماشاگران بنری در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده: FORZA BASHAR : قدرت با بشار است.

تخلف دانشگاه آزاد در اجرای قانون

قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد را خلاف قانون دانست و گفت: باید از سوی نهادهای نظارتی مانند مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر حوزه آموزش هم نظارت شود که در مورد دانشگاه آزاد این دو نهاد وظیفه خود را انجام داده و تخلف این دانشگاه را دنبال کرده‌اند.

عذرخواهی به خاطر انتقاد از اسراییل!

تیم ویلکاکس، مجری سرویس جهانی بی‌بی‌سی به دلیل گفتن اینکه «خیلی از منتقدان اسراییل معتقدند، فلسطینیان بیشتر از یهودیان رنج دیده‌اند»، با فشار صهیونیستها و حامیان آنها مجبور به عذرخواهی شد.

‌نظر دیوانعالی کشور درباره پرونده رحیمی

محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: بخش‌هایی از حکم پرونده «محمدرضا رحیمی» از سوی دیوانعالی کشور تایید شده است. وی تصریح کرد: بخش‌هایی از حکم صادره از سوی دادگاه بدوی درباره این پرونده از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است که البته نمی‌توانم جزییات آن را بیان کنم، اما اگر سخنگوی قوه قضاییه نشست خبری داشته باشد، در صورت صلاحدید آن را اعلام می‌کند.

احتمال حذف ۷ دهک یارانه بگیر

برخی گزارش‌ها حاکیست که دولت و مجلس بر سر موضوع حذف ۷ دهک یارانه بگیر به «توافق» رسیده‌اند. کاهش سهم دولت از واریز درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی و حذف ۷ دهک از دریافت یارانه نقدی دو راهکار دولت و مجلس برای جلوگیری از کسری بودجه احتمالی است.
احتمال حذف ۷ دهک یارانه بگیر قوت گرفت 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  7 گیگ اینترنت رایگان بگیر
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
Heart بهم خوردن نامزدی در خانواده بشار اسد رنگ خون گرفت
Heart ترامپ احتمال شکست در انتخابات آمریکا را تأیید کرد
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  استانی عاری از کرونا نداریم/ احتمال برقراری مجدد محدودیت‌ها
  افزایش احتمال انتقال کرونا در محیط‌های بسته
  افزایش احتمال انتشار و انتقال کروناویروس با کولر گازی
  از "توان غیرمعمول کووید ۱۹" تا "احتمال عود مجدد اپیدمی"

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان