امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Project Cars 2 معرفی شد!

#1
Project Cars 2 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و steam OS معرفی شد و هیچ نشانه ای از Wii U در اخبار وجود ندارد. کمتر از دوماه پس از انتشار عنوان خوش ساخت Project Cars، استودیو Slightly Mad در وبسایت خودش Project Cars 2 را معرفی کرد. با ما  در ادامه مطلب همراه باشید.



گفته شده است که بر روی این بازی سرمایه گذاری عظیمی انجام شده است و قرار است در ۵۰ مکان مختلف خاص و حدود ۲۰۰ نقشه جدید طراحی شود. همچنین آب و هوای پویا، ۴۰ کلاس مختلف از خودورها و بخش co-op برای این عنوان در نظر گرفته شده است.
Project Cars 2 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و steam OS منتشر خواهد شد و هیچ اشاره ای به انتشار نسخه ای مخصوص Wii U و Nintendo NX نشده است.
سازنده بازی می‌گوید:

نقل قول:
استودیو Slightly Mad، سازنده بازی Project Cars، با خلق این عنوان که تحسین منتقدان و گیمران را نیزبر انگیخت و بسیار پر فروش بود، در سال ۲۰۱۵ پیشگام بود. در واقع جامعه پر شور گیمران و طرفداران عناوین ریسینگ در سراسر جهان اصلی‌ترین سرمایه گذاران و سازندگان Project Cars بودند. به دلیل آزمایش شدن بازی توسط ده‌ها هزار گیمر و گرفتن بازخورد آن‌ها و استفاده از این نظرات در ساخت Project Cars، این عنوان به یکی از بزرگ‌ترین رقبای عنایوین بزرگ و صاحب نام شد و توانست بهترین در زمینه ویژگی های بصری و بخش های فنی و تخصصی بشود.
استودیو Slightly Mad در ماه مه اعلام کرد که ساخت نسخه Wii U عنوان Project Cars با مشکلاتی مواجه شده است.
امیدواریم در روز های آینده اطلاعات بیشتری از Project Cars 2 در فضای مجازی توسط Slightly Mad منتشر بشود.

Project Cars 2 معرفی شد! 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان