امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طاقت بریده مردم از قطع شدن اینترنت

#1
طاقت بریده مردم از قطع شدن اینترنت 1
حاتمی با انتقاد از خدمات اینترنت شرکت مخابرات لرستان تصریح کرد: اپراتور این شرکت در پاسخ به گلایه بنده به صراحت اظهار کرد این قضیه به ما ربطی ندارد!
 در سال 1993 ایران دومین کشوری در خاورمیانه بود که به اینترنت متصل شد. از آن زمان شمار کاربران اینترنت در ایران روند فزاینده‎ای داشته اما براساس آمار دسامبر 1202 ایران به لحاظ سرعت اینترنت در دسترسی برای کاربران خانگی در بین 178 کشور در جایگاه 164 قرار داشت.

به گزارش ایسنا همچنین ایران در میان کشورهای جهان دارای کندترین سرعت اینترنت است و متأسفانه این قضیه در خرم‎آباد سبب نارضایتی و کلافگی بسیاری از کاربران شده و در این میان میزان قطعی اینترنت شرکت مخابرات بیش از دیگر شرکت‎هاست.

شهروندان خرم‎آبادی در طول روز شاهد اختلال در شبکه اینترنت مخابرات هستند و سرعت لاک‎پشتی اینترنت‎های خانگی تحت پوشش این شرکت داد بسیاری از مردم را درآورده است به طوری‌که مشترکان از سرویس‎دهی این شرکت راضی نیستند.

این قضیه در حالی است که با وجود تماس‎های مکرر کاربران با سامانه 2020 مخابرات یا با پیام «در حال حاضر هیچ کدام از پاسخگویان مرکز فعال نمی‎باشند» و یا با بی‎توجهی اپراتورها مواجه می‎شوند و برخی از شهروندان خرم‎آبادی در خصوص این موضوع به ایسنا اعلام کردند که قطعی اینترنت این شرکت به یک امر طبیعی برای آنها تبدیل شده است و این قضیه باعث گلایه شدید مردم شده است.

قطعی اینترنت در محله قاضی‎آباد به صورت روزانه است
علی رضایی یکی از شهروندان خرم‎آبادی از نوسان و قطعی اینترنت مخابرات به شدت گلایه کرد و گفت: شرکت مخابرات پاسخگوی این اختلال نیست.

وی افزود: در حال حاضر دیگر شرکت‎های خدمات‌دهنده‌ی اینترنت استان بدون هیچ مشکلی به ارائه خدمات ادامه می‎دهند و کاربران این شرکت‎ها برای استفاده از اینترنت مشکلی ندارند.

این شهروند خرم‎آبادی ادامه داد: ماهانه حجم بسیار زیادی از ترافیک خود را به‌علت پایان یافتن دوره و عدم استفاده به دلیل قطعی‎ها از دست می‎دهیم و انتظار می‎رود مخابرات استان نسبت به هزینه‎های بی‎ثمر ما نیز چاره‎ای بیندیشد.

حاتمی با انتقاد از خدمات اینترنت شرکت مخابرات لرستان تصریح کرد: اپراتور این شرکت در پاسخ به گلایه بنده به صراحت اظهار کرد این قضیه به ما ربطی ندارد!

هیچ مرجعی پاسخگوی وضعیت نامناسب اینترنت استان نیست

«محمد مرادی» دیگر شهروند خرم‎آبادی به خبرنگار ایسنا گفت: حدود 2 هفته‎ای است که صبح تا غروب چراغ اینترنت مودم منزل ما قرمز شده و اینترنت قطع می‎شود.

وی می‎گوید: بعد از تماس با پشتیبان اینترنت و انتظار 25 دقیقه‎ای نه تنها مشکل حل نشد بلکه بدهکار هم شدیم.

این شهروند خرم‎آبادی اضافه کرد: هیچ مرجعی پاسخگوی وضعیت نامناسب اینترنت استان نیست و مسئولان خود را در این قضیه پاسخگو نمی‎دانند.

مرادی اظهار کرد: به‌واسطه‌ی شغلم استفاده زیادی از اینترنت دارم و طی مدت اخیر مشکلات اینترنت مخابرات به کارم لطمه وارد کرده است.

قطعی اینترنت و خطوط تلفن همراه و شهر خرم‎آباد مشکلی است که شهروندان خواستار پیگیری این موضوع بوده و مسئولان نباید بیش از این دست دست کنند، چون مردم از پاسخگو نبودن این شرکت به تنگ آمده‎اند و دیگر با دلایل گاها توجیه نداشته اینترنت‌ها وصل نشده امیدواریم هر چه سریعتر شاهد حذف این نوسانات باشیم.

تهیه و تنظیم از ساناز رباطی خبرنگار ایسنا منطقه لرستان
پاسخ
 سپاس شده توسط spark T ، Ranger* ، mahsa-s ، IM JUST TIRED
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ایرانسل بسته اینترنت شبانه نامحدود خود را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
  7 گیگ اینترنت رایگان بگیر
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  به جای نطق‌های سیاسی با مردم سخن بگوئید/کادر درمان هرمزگان خسته و اندوهگین است
  عادی انگاشتن مردم؛ وقوع بحرانی محتمل در مازندران!
  چه کنیم که مردم کرونا را جدی بگیرند؟
  هزینه‌های بیمارستانی؛ در صدر شکایات مردم از بیمارستان‌ها
  چرا مردم نسبت به "کرونا" بی‌تفاوت شده‌اند؟
  استفاده از ماسک نماد همراهی مردم برای مبارزه با کرونا است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان