امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه

#1
Thumbs Up 
ماه‌های تولد و شخصیت افراد

خصوصیات رفتاری انسان‌ها بستگی به عوامل متعددی دارد. یکی از آنها تأثیر انرژی‌های کیهانی هنگام تولد می‌باشد. هر فرد موقع تولد، تحت تأثیر کیهانی سیاره‌ای می‌باشد که با توجه به سیاره، خصوصیات فرد نیز مشترک باآن انرژی است. خیلی خوب است که با دانستن این خصوصیات خود را بهتر بشناسیم و در جهت رفع نقاط ضعف یا تقویت خصوصیت اخلاقی خوب خود بکوشیم.

فروردین

مشخصات کلی متولدين فروردين‌ماه

پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بي‌پرو، زود عکس‌العمل نشان مي‌دهد، لايق و کاردان، عاشق قدرت بي‌صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهي، طرّاح، اهل هيجان، حادثه‌جو، پرتوقّع، رياست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمي‌کند، جوانتر از سنش، شايسته، ماجراجو، روشنفکر،دقيق، اشتباه خود را نمي‌پذيرد، با مديريّت عالي، متنفّر از مداخله ديگران، فعّال و جنجالي، با شهامت، بامطالعه، هوشيار و زرنگ، صاحب عقيده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوّع، با حس مسئوليّت، پرانرژي، اهل کشمکش و ستيز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهي ياغي، بي‌ريا، گاهي خشک و يک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعيف‌تر از ظاهر است، مددکار، گاهي غير واقعي و غير منطقي، هوشمند.

فروردين‌ماه: متولدین مرد

رک و راست، عاشق پيشه، حسود، پرتوقع و رياست طلب، هرگز به گذشته فکر نمي‌کند، رفتار و قيافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر مي‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفي باف بيزار است.

فروردين‌ماه: متولدین زن

او بيش از هر زن ديگري در دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي کند. داراي قابليت‌هاي زيادي است بطوريکه تقريباً از عهده‌ی انجام هر کاري از فروشندگي تا نخست‌وزيري برمي‌آيد. خوش‌بين است و خواهان داشتن کاري در خارج از منزل مي‌باشد. عصبانيت‌هايش ظاهري و مهربانيش عميق و واقعي مي‌باشد.

اردیبهشت

مشخصات کلی متولدين اردیبهشت‌ماه

خيلي قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکيّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، بامحبّت، خيلي قوي وسالم، عاشق عطر و بوي طبيعي، از تجارب گذشته الهام مي‌گيرد، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط، ‎‎‎با سليقه خوشگل‌پسند، پول‌دوست، هميشه راضي، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگين، فقط در مقابل حرف آرام رام مي‌شود، اهل ماديّات، دنبال زندگي شيرين، مادّي‌گرا و سودجو، به‌هر کاري صورت واقعي مي‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پايدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگيري، اگر عصباني شود طوفان بپا مي‌کند، مستعد کشاورزي، هرکاري را به پايان مي‌رساند، رئيس فعّال و لايق، با همهکنار مي آيد، خود سر، نجيب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبيعت، عاشق رفتار ملايم، کمک رسان، داراي قلبي بزرگ، با صف، مسلّط به نفس، داراي عزّت نفس، عاشق گل و زيبائي، بي تفاوت نسبت به دشمنان ،ميانه رو، رفيق و دوست بسيار شيرين،شيک پوش، علاقه‌مند به موسيقي، قدر شناس، مخالف عجله، داراي تحمّل زياد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

اردیبهشت‌ماه: متولدین مرد

دير ناراحت مي‌شود اما اگر ناراحت شود دنيا را به‌هم ميريزد. زن شوخ، سياستمدار، مطيع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولي اصلا رويائي نيست. زود رنج و بد خشم استاما هرگز از خانه‌اش قهر نمي‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

اردیبهشت‌ماه: متولدین زن

طبيعت را دوست دارد. مادري سخت‌گير، همسري فدکار و کمک دهنده، عاشق موسيقي و ساز و آواز است. ازبسياري جهات نمک رندگي محسوب مي‌شود. دغلباز و ناپک و اهل فلسفه بافي نيست. در عشق بي‌پرواست. در شيک‌پوشي طرفدار سادگي است، مخالف شتابزدگي است و يک رگ لجبازي دارد .

خرداد

مشخصات کلی متولدين خردادماه

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سريع‌الانتقال، متلّون‌المزاج، غير پايدار، عاشق کارهاي فکري، کنجکاو، پرانرژي داراي شخصيّت دوتايي، بي‌ثبات، دمدمي مزاج، هرگز کار را تمام نمي‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتي، سر به هو، زرنگ، قابل تطبيق با هر محيط، پي به اسرار مي‌برد ، نا آرام، در جستجوي مطالب جديد، واقعاْ باسليقه، ماهر، داراي قدرت فکري زياد ، آدم شناس، عاشق برنامه‌هاي کوتاه‌مدت، منطقي، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپيوتر، از کار طولاني خسته مي‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در يک‌جا بند نمي‌شود، نرم و غيرمستقيم حرف مي‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ، داراي قوّه تخيّل زياد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بي ثبات، شيک پوش ، غير حسود، گاهي شاد و گاهي غمگين، گاهي پر حرف و گاهي خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداري، کم حرف، آب زير کاه، اهل معاشرت، رويائي، بي قرار، اصلاْ رويش حساب نکنيد، ميل ندارد کسي از کارش سر در بيارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهي لجباز، عاشق غذاهاي تند .

خردادماه: متولدین مرد

با ذوق، هنر دوست، غير حسود و کمي بدقول، براي فرزندان پدري نرم و مهربان، در زناشوئي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهي اهل زخم زبان، کنايه و آزار است. از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بيزار است.

خردادماه: متولدین زن

زني با چند شخصيت گوناگون، با قوه تخيل بالا، خوش سر و زبان و با سليقه، ماجرا دوست و بي‌ثبات، خيلي بيش از اينکه طالب عصبانيت شما باشد به شفقت شما نياز دارد. عاشق تغيير و تحول است. مادري است شاد و خندان و بچه‌هايش مانند خودش خود مختارند و روي پاي خود مي‌ايستند .

تیر

مشخصات کلی متولدين تیرماه

خيلي حسّاس، سريع الانتقال، رويايي، عاشق خانه و خانواده، منزوي، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه مند به کشاورزي، گاهي آرام و گاهي طوفاني، خجالتي، بسيار با سليقه و شيک پوش، پشتيبان اقوام، داراي قويترين احساسات، بهترين آشپز، علاقه زياد به گل، داراي حس پدرانه يا مادرانه، با وف، رفيق باز، صرفه جو و اقتصادي، محتاج به کمک ديگران، پر محبّت، مطيع همسر، تا حدودي خسيس، متنفّر از انتقاد، با هوش، اهل قهر و آشتي، در آشتي پيشقدم نمي شود، همسري با وف، غمگين در روزهاي ابري، گاهي خوب و گاهي بد، خيالاتي، عاشق عتيقه و اشياء کهنه، اهل تدارک و آذوقه، ماديّگرا و پول پرست ، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودي سطحي نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زياد به مادر، عاشق تعريف و تمجيد، مهمان نواز عالي .خيلي ظريف، شکيب، صميمي، محافظه کار، اهل ريسک نيست، ميهن پرست، انتقامجو، وسواسي، رئوف و مهربان .

تیرماه: متولدین مرد

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازي بچه‌ها، کمي بخيل و پول دوست، او بدون شک استاد است و مي‌تواند طولاني‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمي‌شود و از پرچانگي بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لک خويش فرو مي‌رود. هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.

تیرماه: متولدین زن

با وفا، نجيب، گاهي اوقات خسيس، در آشپزي قابل، در شب‌هاي مهتابي عاشق، در دوران مادري يک زن کم‌نظير، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گيرد به شدت آزرده خاطر مي‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگي او براي کسانيکه دوستشان دارد حد و مرزي ندارد .

مرداد

مشخصات کلی متولدين مردادماه

پرمحبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسيار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پيله، خود بزرگ بين، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پايدار، قوي و با اراده، اهل معنويّات، خود نم، عاشق تعريف و تمجيد، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانرو، زود گول مي خورد، پر انرژي، بلند نظر، صدّيق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگي تجمّلي، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعي، يک پدر نمونه، بي ري، رام شونده، داراي خشمي طوفاني، مدافع و پشتيبان اطرافيان،علاقه مند به موسيقي، بايد مورد ستايش قرار گيرد، کمي حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودي ولخرج، با گذشت ولي خودخواه، بدون کينه، فاقد بد ذاتي، خون گرم، ظريف کار، سريع الانتقال، خوش سيما و شکيل ، هميشه تميز، يک دفعه و ناگهاني عصباني ميشود، بسيار مؤدب و مورد احترام مردم.

مردادماه: متولدین مرد

يک شير ژيان و سر کش، يک عاشق پکباز، يک دوست واقعي و يک پدر نمونه، بي عشق نمي‌تواند زندگي کند دل او از آئينه پکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفاني هم سهمگين خواهد بود. اغلب آدمهاي کارآمدي هستند به نحوي که اغلب کارهاي منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام مي‌دهند.

مردادماه: متولدین زن

باهوش، گرم و جذاب، شيک پوش، با شخصيت، خواهان تجمل، رياست طلب، دوستدار تعريف و تمجيد و کدبانو، در دوستان تاثير بسيار مطلوب بر جاي مي‌گذارد. مادري مهربان و صميمي که مي‌کوشدفرزندان خود را مستقل وداراي اعتماد به نفس بار بياورد .

شهریور

مشخصات کلی متولدين شهریورماه

حسّاس، باهوش، شاد و سرحال، دقيق، وظيفه‌شناس، خوش‌هيکل و خوش‌تيپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود‌جو، خجول، بدپيله، واقعاْ ساعي و کوشا، سرمايه‌دار، کمال‌گر، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکي به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپيوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسي، پرانرژي، مبتکر، اهل اعتدال و ميانه‌روي، کمک‌رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ايمان، رام‌نشدني، بي‌ريا و بي تزوير، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حي، ثابت قدم، مورد حسد قرار مي گيرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمي‌خورد، فرشته‌خو، خيلي درس‌خوان، چابک، خيال‌پرداز، داراي ذائقه‌ی قوي، با انضباط و مستقل، کاردان و لايق، نکته‌سنج، خود‌کفا، پرتوقّع، اهل همدردي، زودرنج، قاطع، دورانديش ، خرده‌‌گير و خورده‌بين.

شهریورماه: متولدین مرد

آتش عشق اين مرد بسيار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌اي است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگيختن احساساتش کار دشواري است. او مي‌تواند سال‌هاي سال بدون اينکه قلبش براي کسي بتپد زندگي کند. به کوچکترين چيزهائي که مورد علاقه همسرش است فکر مي‌کند و به آنها اهميت ميدهد.

شهریورماه: متولدین زن

بسيار احساساتي، بي‌ريا و تزوير، خوش‌قلب، خواستار عشق حقيقي و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعي کنيد از جر و بحث پرهيز نمائيد. در هيچ کاري زياده‌روي نمي‌کند و خوب مي‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خويش سرسختي عجيبي نشان مي‌دهد.

مهر

مشخصات کلی متولدين مهرماه

اهل اعتدال، حامي وپشتيبان همسر، شيرين بيان، صلح جو، علاقه مند به فض، آرام و متين، بسيار منطقي، بي آلايش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسيقي، اجتماعي، مؤقّر، بد پيله، خجالتي، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبيات، سياستمدار، به فکر فردا نيست، مقبول اطرافيان، اهل مساوات و برابري، پر شور و حرارت نيست، عاقل، اهل حمايت از ديگران، معتدل و پايدار، شکمو، اميدوار، با انصاف،خوش سليقه، اهل تجزيه و تحليل، گاهي تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زيادي مهمان، انتقامجو، از بي بند و باري متنفّر است، با معلومات و با درايت، به آساني تغيير عقيده نمي دهد، مهربان، شيک پوش و جذّاب، نکته سنج، داراي پشتکار فراوان، يک روز گرم و يک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست ياب، منظّم و مرتّب،عاشق رنگ آبي، گاهي لجباز، مثل باتري بايد مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گير، دو دل و مردد، خوش‌بين .

مهرماه: متولدین مرد

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سليقه و گاه تنبل و بي اعتنا نسبت به زندگي، اگر شوهر متولد مهر داريد هميشه به سر و وضع خود برسيد خانه را تميز و مرتب نگاه داريد. اين مرد به هيچ وجه مايل به رنجاندن ديگران نيست. شما مي‌توانيد به خود بباليد که هوشمند‌ترين مشاور جهان را د رجوار خود داريد.

مهرماه: متولدین زن

معمولا استخوان بندي درشتي دارد و نسبتا سنگين وزن است. شما بارها در او علائم ياز قدرت، اراده، جديت و تصميم مي‌بيند که با خلق و خوي زنانه کمتر سازگاري دارد. در هر موقعيتي چه جزئي و چه مهم هوشياري و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر مي‌سازد و از انزوا و تنهائي نفرت دارد

آبان

مشخصات کلی متولدين آبان‌ماه

قوي و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادين ، ورزشکار، هوشيار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام ولي در باطن خروشان، انتقامجوي شديد، پر انرژي، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبيعه، اهل معنويّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاري را به پايان مي رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجري بسيار خوب، پايدار و با ثبات، محقّق ورزيده،کاشف و دانشمند، علاقه مند به تفتيش عقايد، فکر سايرين را مي خواند، داراي روح قوي، واقعاْ اميدوار، فرمانده و سياستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذير، عدّه کمي را وارد زندگي خود مي کند، عاشق تولّد مجدّد، داراي اهداف عالي، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوي و روانشناسي، پر شور و حرارت، پدري فدکار، عاشق نصيحت کردن ديگران، داراي افکار تخيّلي و ايده آل، زيب، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقي، ماجراجو، عاشق اسرار حيات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلير ،کمال گر، اهل معنويّات و واقعاْ قاطعانه عمل مي کند .

آبان‌ماه: متولدین مرد

تيز هوش، با اراده، خواستار هدفهاي بزرگ، پدري دلسوز و مهربان، مواظب باشيد که هرگز به مرد متولد اين ماهدروغ نگوئيد و احساسات او را جريحه دار نکنيد و يا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاري نداشته باشيد زيرا که انتقام و عکس العمل خشمگينانه او بسيار سوزنده و خطرنک است.

آبان‌ماه: متولدین زن

طناز و زيبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، براي متولد اين ماه اندکي علاقه و يا اندکي تنفر مفهوم ندارد يا عاشق است يا دشمن و در غير اينصورت کاملا بي تفاوت و بي اعتناست.

آذر

مشخصات کلی متولدين آذر‌ماه

پر شانس‌ترين فرد، ساده و بي آلايش، عاشق تعليم و تربيت، سازش‌کار، با هوش و با نشاط، اهل دين و مذهب و معنويّات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتني، علاقه‌مند به مسافرت و گردش، اجتماعي و خوشمشرب، اهل تجربه، سخاوتمند، با ذوق، چالک، يک دفعه حرف شيرين مي پراند، انعطاف پذير، فراموشکار، اهل عدالت، مشتاق و پر انرژي ، زود خسته مي شود، علاقه‌مند به معاشرت و دوست يابي، مرتّب کار عوض مي کند، عاشق تنوّع، شاد و خندان، با شهامت، پک و معصوم، دعوائي و زودرنج، اهل فرار از مسئوليّت، خوش ذات، صادق، کم دقّت، خوش بين، منطقي، مهمان دوست، ولخرج، رک گو، اهل سؤال و جواب،دمدمي مزاج، براي دوست هر کاري مي کند، عاشق شهرت و افتخار، خونگرم، با معلومات، سريع الانتقال و باهوش، خوش گذران، چيز فهم، مشتاق بيان حقايق .

آذرماه: متولدین مرد

صادق و راستگو، دمدمي مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادي و بي‌قيدي و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرنکترين شوهر دنيا است. صاحب بزرکترين کلکسيون دوست آشنا در دنياست، به هنگام انتخابدوست به جاي توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها ميسازد.

آذرماه: متولدین زن

اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بي‌ريا و پول خرج کن، بي نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت‌گو، زبان متولد اين ماه نيشدار و پر کنايه است اما قلبش پک و صميمي و بي‌ريا ست. بيشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و ماديات مشخصات کلی

دی

مشخصات کلی متولدين دی‌ماه

داراي شخصيّت عالي، خيلي لايق و کاردان، بهترين رئيس، انتقام‌جوي شديد، ساده‌پوش و بي‌آلايش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پرتحمّل، جدّي و جاه‌طلب، فعّال و کوشا، واقع بين، سرکش، پولدوست، بيهوده انرژي تلف نمي کند، از تجربيّات خود و ديگران به خوبي استفاده مي کند، با‌شرف و با ‌وجدان، تميز، خودکفا و سودجو، داراي حس مسئوليّت زياد، دشمن ولخرجي و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان‌دهنده خوب، تقريباْ سياستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبين، متنفّر از طلاق، داراي عدم اعتماد به نفس کافي، قدرت طلب، خانواده دوست، خشکولي مهربان، خشن، داراي زبان نيش‌دار، شاد و با نشاط، داراي باطن خروشان، غير قابل گذشت، قدر شناس، گاهي اوقات خجالتي، باانضباط، بد اخم و بد عنق، داراي حافظه قوي، زود سر کار مي آيد و دير مي رود، از تنبلي بيزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت‌قدم ، خودکار، مذهبي، شنونده خوب و گاهي اوقات لجباز .

دی‌ماه: متولدین مرد

قدرت‌طلب، خانواده‌دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر، پدري جدي و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجيح مي‌دهد. در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج که پا به سن مي‌گذارد نرم مي‌شود. ابراز عشق و علاقه را بايد به وي ياد بدهيد. مرد اين ماه هرگز از روي هوس ازدواج نمي‌کند.

دی‌ماه: متولدین زن

جاه‌طلب، کدبانو، منظم، کمي لجباز و زودرنج، هميشه آراسته و خوش‌لباس، هدف نهائي او هميشه تأمين زندگي، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداري از موقعيت‌هاي چشمگير است. از نظر اجتماعي فوق‌العاده مبادي آداب و بانزکت است.

بهمن

مشخصات کلی متولدين بهمن‌ماه

بسيار حسّاس، استوار و ثابت‌قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ريا و تزوير، انسان واقعاْ خوب، دان، خونسرد، روي خودش بيش از ديگران حساب مي‌کند، مستقل، منطقي، عاشق بشريّت و انسانيّت، فکر ديگران را مي‌خواند، ثابت‌قدم، آرامش دوست، کمک‌رسان، آسان زندگي مي‌کند، پرسه‌زدن را دوست دارد، داراي حسّ ششم قوي، علاقه‌مند به دوستان، آزاديخواه، بلندپرواز، رام‌نشدني، هرجا برود بر مي‌گردد، جاه‌طلب ، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسيار زيادي دارد، رازدار و تودار، اجتماعي، تا حدودي خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته‌خو، از تعريف لذّت مي‌برد، راه و روش خود را به طور دائم تغيير مي‌دهد، منافع خود را به خاطر ديگران به خطر مي‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستي، دوستي او عميق و شکوهمند است، ول‌خرجيش از روي عقل است، خوش‌قلب و مهربان، کم‌حافظه، بهترين مشاور، پرحرکت و بي‌قرار، کم علاقه به اصول سنتّي و قدرشناس .

بهمن‌ماه: متولدین مرد

دارا دوستان زيادي است، از اقرار به نقطه ضعف‌هاي خود منزجر است. حسود و سوظني نيست، هارت و پورت و هياهو دارد. دير ازدواج مي‌کند و در بيماري وسواس است. ذاتآ اجتماعي است و افکاري را در سر مي‌پروراند که اصلآ عملي نيستند. عشق اول خود را براي تمام عمر در خاطر نگه مي‌دارد.

بهمن‌ماه: متولدین زن

بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد

اسفند

مشخصات کلی متولدين اسفندماه

بسيار حسّاس و رؤيايي، داراي حسّ ششم، خيلي ظريف و نرم عمل ميکند، اهل آرامش و ملايمت، هميشه موافق، سازش‌کار و داراي تخيّلات شديد، اصلاْ واقع بين نيست، سازگار، زود رنگ عوض مي کند، احساساتي، قابل انعطاف، داراي افکار غير واقعي و غير منطقي، بسيار متين و آرام، کم عصباني مي شود، مهربان،علاقه مند به موسيقي، عاشق صلح و آرامش، کم انرژي، ساده‌لوح، پول دوست، مرموز، داستان‌پرداز قوي، نيکوکار خجالتي، خواستار تشويق و حمايت، زود رنج، از نظر جسمي ضعيف، دو دل، ترسو، خيلي حسود، باريک بين و دقيق، خيالباف، نا اميد، اهل نامه نگاري، علاقه زيادي به جشن ‌تولّد، يا منفي کامل است يا مثبت کامل، داراي صبر ايّوب است، گاهي اوقات واهي و پوچ گر، نازنين ولي ‌ناقل، اهل معنويّات، به دخترانش علاقه زيادي دارد، غم‌گر، خواستار نوازش، احساس آرامش مي‌دهد .

اسفندماه: متولدین مرد

به هيچ عنوان حد وسط ندارد، يا منفي کامل است يا مثبت کامل، از کم کاري و خونسردي او نرنجيد، هفته‌اي دوسه بار به او بگوئيد دوستش داريد. متعصب نيست و هرگز به قضاوت نمينشيند و تا زمانيکه به مطلبي پي نبرده باشد نظريه‌اي ابراز نمي‌دارد.

اسفندماه: متولدین زن

ظرف عسلي است که قدري فلفل به داخل آن ريخته شده است. از بسياري جهات بي‌نظير است. ناراحت‌‌ترين مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش مي‌کنند. سخت رويائي و خيالباف است، به کودکان خويش عشق مي‌ورزد.



سپاس و نظر فراموش نشه... Blush Blush
ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1
 سپاس شده توسط **elmira** ، Hanie...... ، پری استار ، یاشگین جون ، sufiy ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، AعطریناA ، حسن CR7 ، آویـــسـا ، سمیرا۸۰
آگهی
#2
من مهری ام ولی هر چی نوشته بر خلاف خصوصیات منه.اخه من سنگین وزن نیستم.
ولی مرسی خوب بود Heart
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1 [/img]
 سپاس شده توسط درسا گلی ، nanali
#3
(28-06-2015، 10:34)**elmira** نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
من مهری ام ولی هر چی نوشته بر خلاف خصوصیات منه.اخه من سنگین وزن نیستم.
ولی مرسی خوب بود Heart

ممنون که اومدی و نظر دادی Heart

بازم ببخش اگه خصوصیاتت درست نبود Blush
ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1
#4
آبان

مشخصات کلی متولدين آبان‌ماه

قوي و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادين ، ورزشکار، هوشيار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام ولي در باطن خروشان، انتقامجوي شديد، پر انرژي، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبيعه، اهل معنويّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاري را به پايان مي رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجري بسيار خوب، پايدار و با ثبات، محقّق ورزيده،کاشف و دانشمند، علاقه مند به تفتيش عقايد، فکر سايرين را مي خواند، داراي روح قوي، واقعاْ اميدوار، فرمانده و سياستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذير، عدّه کمي را وارد زندگي خود مي کند، عاشق تولّد مجدّد، داراي اهداف عالي، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوي و روانشناسي، پر شور و حرارت، پدري فدکار، عاشق نصيحت کردن ديگران، داراي افکار تخيّلي و ايده آل، زيب، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقي، ماجراجو، عاشق اسرار حيات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلير ،کمال گر، اهل معنويّات و واقعاْ قاطعانه عمل مي کند .

آبان‌ماه: متولدین مرد

تيز هوش، با اراده، خواستار هدفهاي بزرگ، پدري دلسوز و مهربان، مواظب باشيد که هرگز به مرد متولد اين ماهدروغ نگوئيد و احساسات او را جريحه دار نکنيد و يا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاري نداشته باشيد زيرا که انتقام و عکس العمل خشمگينانه او بسيار سوزنده و خطرنک است.
زمانه به من بدی کرد تو بدی نکن

به سلامتی سه کس سرباز  زندونی  بیکس

ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1



ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1
 سپاس شده توسط درسا گلی
#5
فقط مهررررر
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1 [/img]
 سپاس شده توسط درسا گلی
#6
عالی بود عزیزم ممنون Heart
ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1
 سپاس شده توسط درسا گلی
آگهی
#7
من فروردینی ام مرسی   Heart

وقتی زیادی دوسش داری..

حسود میشی...

حساس میشی...

چشم دیدن نگاهای بقیه رو نسبت بهش نداری...

چشم نداری ببینی به غیر از تو با بقیه هم حرف میزنه....

اینا همه از دوست داشتن زیاده اما ...

اون فکر میکنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدی...
 سپاس شده توسط درسا گلی ، nastaran9835
#8
بهمن‌ماه: متولدین زن

بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماه های تولد و شخصیت افراد...بیا تو جالبه 1
 سپاس شده توسط درسا گلی
#9
فروردین

مشخصات کلی متولدين فروردين‌ماه


پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بي‌پرو، زود عکس‌العمل نشان مي‌دهد، لايق و کاردان، عاشق قدرت بي‌صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهي، طرّاح، اهل هيجان، حادثه‌جو، پرتوقّع، رياست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمي‌کند، جوانتر از سنش، شايسته، ماجراجو، روشنفکر،دقيق، اشتباه خود را نمي‌پذيرد، با مديريّت عالي، متنفّر از مداخله ديگران، فعّال و جنجالي، با شهامت، بامطالعه، هوشيار و زرنگ، صاحب عقيده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوّع، با حس مسئوليّت، پرانرژي، اهل کشمکش و ستيز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهي ياغي، بي‌ريا، گاهي خشک و يک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعيف‌تر از ظاهر است، مددکار، گاهي غير واقعي و غير منطقي، هوشمند.



فروردين‌ماه: متولدین زن


او بيش از هر زن ديگري در دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي کند. داراي قابليت‌هاي زيادي است بطوريکه تقريباً از عهده‌ی انجام هر کاري از فروشندگي تا نخست‌وزيري برمي‌آيد. خوش‌بين است و خواهان داشتن کاري در خارج از منزل مي‌باشد. عصبانيت‌هايش ظاهري و مهربانيش عميق و واقعي مي‌باشد.
no body can drag me down
 سپاس شده توسط درسا گلی
#10
خودم متولد اردیبهشت !!!آقامون متولد اسفند Angel Angel
یه عاشق Heart


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink شما در هنگام تولد چی گفتید
  شخصیت شناسی توسط کیک مورد علاقه...
  اولین حیوانی که در این تصویر می بینید بیانگر شخصیت شماست؟
  با این تست ب شخصیت درونیتون پی ببرید!
  این دختر خودشو شبیه شخصیت ها کارتونی کرده است!+عکس
  این شخص دختره یا پسره (جالبه) !!!!
  تولد نوزاد 660 گرمی در قزوین (+ عکس)
  کدوم ازاینارو دوس دارید؟ شخصیت شناسی!
  بگویید از چه رنگی تنفر دارید تا شخصیت‌تان را متوجه بشید!
  ویژگی های شخصیت خود را مطابق جوابتان بیابید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان