امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

!واکنش وزیر ارتباطات به فیلترینگ تلگرام!

#1
واکنش وزیر ارتباطات به فیلترینگ تلگرام

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت :بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه ای برای محدودسازی شبکه‌های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه های اجتماعی نیز بوده ایم
!واکنش وزیر ارتباطات به فیلترینگ تلگرام! 1به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با پیشرفت جامعه و ورود تکنولو‍ژی های ارتباطی از جمله اینترنت وتلفن های همراه ودر عصری که با یک کلیک وارد دنیای اطلاعات می شویم طبیعتا گرایش افراد ازکودک وبزرگسال به این سمت بیشتر شده است.اما نکته قابل تامل در این میان دسترسی به برخی مطالب غیر اخلاقی دراینترنت وشبکه های اجتماعی است که چندسالی است موضوع فیلترینگ را مطرح کرده است.

این موضوع باعث شده تا کاربران این نوع شبکه ها کمی حساس شوند وهر لحظه منتظر محدودیت دسترسی به این شبکه ها باشند به طوری که طی روزهای گذشته در فضای مجازی بحث‌های مختلفی درباره فیلتر‌شدن شبکه اجتماعی تلگرام در آینده نزدیک مطرح و از سوی کاربران مطالب متعددی منتشر شد به گونه ای که حتی وزیر ارتباطات که بارها بر فعالیتهای مفید شبکه‌های اجتماعی  تاکید داشته واجرای فیلترینگ هوشمند را بر محدودیت دسترسی به صفحات غیراخلاقی موثر عنوان می کرد نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی به ارائه‌ی توضیحاتی در این باره پرداخت.

در مطلبی که بر روی شبکه اجتماعی کلوب به نقل از وزیر ارتباطات آمده می‌خوانیم:« متاسفانه در شبکه های اجتماعی شایعاتی درباره محدودیت یا فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام توسط وزارت ارتباطات منعکس شده است.

این مطالب صرفا شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد. بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه ای برای محدودسازی شبکه‌های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه های اجتماعی نیز بوده ایم. در ضمن از کاربران عزیز تقاضا دارم تا حصول اطمینان نسبت به یک خبر، از انتشار و ارسال آن در شبکه های اجتماعی و ارتباطی خودداری کنند تا اینگونه شایعات کمتر فضای نشر در جامعه داشته باشند.»

وی همچنین تاکید کرد: سیاست ما برخورد با عواملی است که مسائل امنیتی کشور را نشانه گرفته باشند. سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، نظارت کاملی بر تمام شبکه‌های اجتماعی دارد و علاوه بر این سازمان، دستگاه‌های مرتبط دیگر نیز محتویات این شبکه‌ها را از نظر امنیتی رصد می‌کنند.

گفتنی است  با توجه به اینکه از گذشته به نوعی دیدگاه‌های سلبی در ارتباط با برخی شبکه‌های اجتماعی وجود داشته، هر از چند گاهی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با امیالی خاص اقدام به انتشار شایعاتی بی پایه و اساس می‌کنند که تنها منجر به ایجاد موجی نگرانی برای کاربران شبکه های اجتماعی می شود که این شایعه نیز صبح 7 تیر ماه منتشر شد اما مجددا از سوی مسئولین ارتباطات با عدم صحت فیلترینگ همراه بود.

پاسخ
 سپاس شده توسط parkour=love
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart سفر غیر منتظره وزیر خارجه ایتالیا به لیبی
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
Heart توافق موساد و مصر برای کاهش شدت واکنش کشورهای عربی به طرح الحاق
Heart مخالفت وزیر خارجه رژیم صهیونستی با طرح نتانیاهو برای الحاق دره اردن
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
Heart وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار مقام‌های چینی می‌رود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان