امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

41148

#1
در دنیای راز و رمز غرق شوید!.

41148 1
بازی ضد فراماسونری 41148 : بازی که حقیقت ها را افشا خواهد کرد .: جـــــــدال درون :.

.

41148 1
استودیو بازی سازی سفید، چند ماه پیش یکی از جنجالی تری بازی های ایرانی را منتشر کرد. عنوانی که با دغدغه این روزهای قشر کثیری از جوانان همخوانی دارد. بسیاری آن را توهین آمیز خواندند و علیه اش جبهه گرفتند و بسیاری دیگر آن را ستودند.
مهدی فنایی، کارگردان و خالق بازی، برای مدتی کوتاه، ۴۱۱۴۸ را از کافه بازار حذف کرد تا بحث و گفتگو پیرامون بازی مسئله ساز نشود. در حالی که ساخت ادامه این بازی در هاله ای از ابهام قرار داشت، ۴۱۱۴۸ دوباره به کافه بازار برگشت.
.
41148 1.
41148 1
بازی 41148 عنوان یک بازی ماجرایی، فکری و صد البته ترسناک و داستانی می باشد. بازی ای که به گفته سازنده دارای رمز و رازهای زیادی است. در مورد نام بازی حتماً برای شما هم سؤال پیش آمده است! این اعداد چه چیزی هستند و آیا ربط خاصی به یک رمز دارند؟ مهدی فنائی می گوید بهتر است دلیل این نام گذاری را فاش نکند، چرا که دلیل این نام گذاری در اپیزودهای بعدی مشخص می شود.
مهدی فنایی، سازنده بازی ۴۱۱۴۸ می گوید داستان این بازی مروج شیطان پرستی و الفاظ رایج مثل فراماسونری نیست، بلکه تنها یک داستان در موازای آن است. اگر پس از انجام بازی فکر می کنید این بازی مشکلاتی دارد می توانید به وبلاگ فنایی مراجعه کنید تا پاسخ سوالات تان را به طور دقیق دریافت کنید. به هر حال ساخت یک بازی که بتواند استانداردها را رعایت کند و کمی بالاتر از سطح تصور مردم از یک بازی ایرانی ظاهر شود، تئوری های مختلفی را به ذهن برخی مخاطبین نا آگاه می آورد.
.

41148 1.
41148 1.
41148 1
داستان
به اپیزود اول این بازی یک فلش بک میزنیم.بازی در اپیزود اول از جایی آغاز میشود که فردی با نام سینا تنتا (Sina Tanta) ناگهان در مکانی نامعلوم و وحشتناک به هوش می آید در حالی که گذشته خود را به یاد نمی آورد.او با گشت و گذار در آن مکان متوجه میشود که قبل از این که به هوش بیاید فجایع وحشتناکی رخ داده است و افراد زیادی در آنجا کشته شده اند.حال او در حال تحقیق درباره گذشته خود است که ناگهان موجود عجیب به سمت او حمله ور شده و سینا از آن مکان خشن و تاریک فرار میکند.پس از این حوادث داستان این بازی در اپیزود اول به پایان میرسد.
اما در اپیزود دوم داستان از آنجایی شروع میشود که سینا با اطلاعات و ابزاری که به همراه دارد آدرس منزل خود را پیدا میکند.البته در اینجا ابهاماتی وجود دارد که شاید این خانه متعلق به او نباشد اما بخاطر محدودیت هایی که در این داستان وجود دارد هنوز نمیتوان از این اتفاق مطمئن بود و باید منتظر اپیزود های بعدی بود.اما به هر حال او با فرض این که این خانه متعلق به اوست داستان را آغاز میکند.
شماره خانه ی شما ۱۳۶ میباشد.پس از ورود به این خانه تازه ماجراجویی های شما آغاز میشود.خانه شما دارای یک اتاق نشیمن،آشپزخانه،یک اتاق،سرویس بهداشتی و حمام میباشد.شما بسیار خسته هستید.پس از خوردن یک نوشابه استراحت و در این موقع است که احساس سرگیجه میکنید.در همین زمان است که متوجّه برخی از راز های نهفته قاب عکس های موجود در خانه میشوید.پس از متوجه شدن این راز ها در اتاق بر روی شما باز میشود.یک کمد مهم در اتاق وجود دارد که برای گشودن آن نیاز به دو حلقه دارید.پس از گشودن آن کمد میتوانید محتویات زیر را مشاهده کنید:
یک اسلحه،خشاب،قرص،کلید خانه شماره ۱۳۳ و کارت اعتباری با نام خودتان

41148 1
پس از دیدن نامتان بر روی کارت اعتباری مطمئن میشوید که نامتان سینا تنتا میباشد.
در ادامه شما میتوانید بازی را به دو صورت به پایان برسانید، که البته اجازه دهید بنده برای شما توضیح ندهم تا خودتان آنرا تجربه کنید.
چیزی که همچنان مهم است مبهم بودن داستان بازی است.داستان بازی بمانند اپیزود اول گنگ بوده و تنها میتوان چند مورد داستانی در پایان بازی مشاهده کرد که نسبت به نسخه قبلی متفاوت است.در کل بخاطر تم بازی نمیتوان از این بخش ایراد گرفت و بنده نمره ای از این بخش کم نکردم.

..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط !...rana ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، NONAME ، mr.destiny ، slanderarya
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان