امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زن قرمز پوش کیست؟

#1
بسم الله الرحمن الرحیم


زن قرمز پوش کیست؟ بهتره بگوییم چیست،خیلی ساده یکی از ابزار های موفق در برابر اسلام است که توسط اسرائیل استفاده میشود. اینکه میگوییم “زن” قرمز پوش صرفا منظور جنسیت زن نیست، صد در صد مردان یک جامعه اسلامی شرایط را برای ظهور امام زمان (عج) آماده میکنند و محرک آنان زن است به همین دلیل اسم این پروژه را زن قرمز پوش یا Lady In Red گذاشتند. دلیل استفاده از رنگ قرمز هم همان تحریک آمیز بودن آن برای مردان است، زن قرمز پوش میتواند هرچیزی باشد،هرچیزی که شما را از اهدافتان (ظهور) غافل کند تا با صرف وقت و یا انداختن به گناه از شما زمان بخرد زمانی که اگر نخرد منجر به ظهور منجی عالم مهدی فاطمه خواهد شد.سالیانه با هزینه های هنگفت فضای مجازی را از تصاویر مبتذل و تحریک آمیز مملو میکنند و شبکه های ماهواره ای جدید افتتاح میکنند و فیلم های بسیار پر هزینه میسازند و تا بحال متاسفانه موفق بوده انددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.
زیرا از یک قاعده طبیعی و تجربه تاریخی استفاده میکنند،در زمان ناصرالدین شاه یا خشایار شاهخامنشی تنها چیزی که منجر به تحقق اهداف آنان شد تحریک حاکمان وقت با حرمسرا و سرگرم کردن آنان با شراب بوده است.
اگر بتوانیم از گزند زن قرمز پوش در امان باشیم مطمئنا به هدف خود خواهیم رسید اما هجمه های فرهنگی بسیار گسترده ترند،محرک های جنسی بیش از حد در پیرامون ما هستند و یک حفره و روزنه محسوب میشوند و ما به عنوان یک شیعه باید در درجه اول با ترک گناه خود را از شر آن ها حفظ کنیم.اگر میبینید اینترنت یا تلفن همراه شما را اذیت میکند از آن دوری کنید! از تلفن های ساده استفاده کنید و همیشه به یاد داشته باشید چشم و امید حضرت مهدی به شیعیان است کسانی که دنیا را تحویل حکومت ابدی خواهند داد آیا ارزش ما این قدر است تا با اسباب بازی که شیطان پرستان در اختیار ما قرار میدهند سرگرم شویم؟ هر آنچه در این دنیا ممنوع گردیده در بهشت وعده داده شد.
وظایفمان را فراموش نکنیم درگیر روزمره نشویم زندگی آن نیست که به ما گفتنددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

آرى چنین خواهد بود و آن ها را با حوریان درشت‏ چشم همسر مى ‏گردانیم. سوره ی دخان – آیه ی 54
و سوره ی نبا آیه 33

زن قرمز پوش کیست؟ 1
میدان فردوسی – تهران (تهیه مستند)

زن قرمز پوش کیست؟ 1


..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط rezaak ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، mohsenniceboy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شهید کیست؟
  حصین بن نمیر (تمیم) کیست؟
  آیا می دانید رفیق فابریک خدا کیست؟
  منافق کیست؟؟؟
  . مسلمان کیست؟who is muslim
  کیست مرا یاری کند؟!!!
  خدا کیست و چه دلیلی می‌توان برای اثبات او آورد؟
  ناظم شما کیست؟
  وقتی امام جواد(ع) از دیدگانشان اشک جاری می شود/پرسیدم که امام پس از ایشان کیست؟
  من شارلی هستم،اعلام وضعیت قرمز در فرانسه، من مسلمانم تروریست نیستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان