امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی

#1
در دنیای بازی های ویدیوی، همیشه اچیومنت ها راه خوبی برای نشان دادن توانایی و مهارت یک فرد به حساب می‌آیند. در صورتی که یک اچیومنت به خوبی طراحی شده باشد، می‌تواند باعث لذت بردن بیش تر شما از بازی مو‌رد علاقه یتان شود. اما گاهی وقت ها در بازی های ویدیویی با برخی اچیومنت ها روبرو می‌شوید که نه تنها موجب لذت بردن بیش تر شما از بازی نمی‌شوند بلکه اگر برای کسب آن ها تلاش کنید و موفق نشوید، باعث دل زدگی شما از بازی خواهند شد. برخی اچیومنت ها این گونه به نظر می‌رسند که تنها  برای آزار دادن شما طراحی شده اند.

در بین تمام اچیومنت هایی که در دنیای بازی های ویدیوی یافت می‌شوند، 10 اچیومنت وجود دارد، که سخت تر از بقیه می‌باشند. در ادامه می‌توانید با این ده اچیومنت آشنا شوید:
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Mortal Kombat
نام اچیومنت: My kung Fu Is Stronger 
برای بدست آوردن این اچیومنت، شما باید 100 مبارزه را برنده شوید و 100 حرکت fatality  و 150 حرکت X-ray انجام دهید و 10000 لیتر خون بریزید. البته باید  تمامی این کار ها را برای هر 28 شخصیت بازی انجام دهید.
این را هم فراموش نکنید که شما باید 24 ساعت کامل را صرف بازی در نقش هر شخصیت کنید. با این حساب، شما حداقل به 672 ساعت بازی نیاز دارید تا این اچیومنت را کسب کنید.
 
سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Lost Planet 2 
نام اچیومنت:  Committed ‘Til the End
برای بدست آوردن این اچیومنت، شما باید تمامی مراحل و ماموریت های بازی را انجام دهید و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید که چیزی در حدود 250 ساعت از بازی را شامل می‌شود. اما این تنها بخشی از لوازم این اچیومنت به حساب می‌آید. شما همچنین باید در یکی از بخش های آموزشی بازی رکود جهان را بشکنید. لازم است گفته شود که هر چه زمان به جلو می‌رود، رسیدن به مکان اول بر روی تابلوی امتیازات سخت تر و سخت تر می‌شود.
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Mega Man 10 
نام اچیومنت: Mr. Perfect
اچیومنت Mr. Perfect نسبتا معقول به نظر می‌رسد چرا که فقط از شما می‌خواهد بازی را به پایان برسانید اما صبر کنید ... شما باید این کار را بدون صدمه دیدن انجام دهید. تنها هدفی که یک بازکین می‌توانید برای کسب این اچیومنت داشته باشد، این است که بخواهد خود را آزار دهد. البته می‌توان در حال آسان به انجام بازی پرداخت اما در این صورت هم موفقیت، بسیار دشوار خواهد بود.
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Rock Band 2 
نام اچیومنت: The Bladder of Steel Award 
برای بدست آوردن این اچیومنت، لازم است مرحله‌ی ‘Endless Setlist 2’ را که تقریبا تمامی آهنگ های بازی را در خود جای داده است، بدون هیچ باخت یا وقفه ای کامل کنید. این کار چیزی در حدود 6 الی 7 ساعت زمان می‌برد. هیچ کد تقلب یا روش جایگزینی هم در دسترس شما نخواهد بود. اگر هم باتری کنترلر شما تمام شود، شما خواهید باخت. تنها چیزی که می‌تواند کمی به شما کمک کند این است که می‌توانید این مرحله را در درجه‌ی سختی متوسط و بدون هیچ آلت موسیقی تکمیل کنید.
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: War of the Worlds 
نام اچیومنت: I Am Arthur Clarke 
بازی War of the Worlds به خاطر سختی بیش از حد شهرت دارد. شما در این بازی هیچ وقت در امنیت نخواهید بود. حتی وقتی فکر می‌کنید در امان هستید، یک نفر در گوشه‌ی صفحه وجود دارد که شما را خواهد کشت. کنترل بازی نیز به گونه ای است که باعث سخت تر شدن آن می‌شود و می‌توانید به قیمت جانتان تمام شود.
اچیومنت War of the Worlds از شما می‌خواهد که تمامی بازی را در یک نوبت کامل کنید البته بدون مردن. این بازی به قدری سخت می‌باشد که برای سال ها، افرادی که به دنبال کسب اچیومنت در بازی ها می‌باشند، بر این باور بودند که کسب این اچیومنت غیر ممکن است. تا کنون تنها دو نفر موفق به کسب این اچیومنت شده اند که همین موضوع سبب شده است به یکی از کمیاب ترین اچیومنت ها در دنیای بازی ها  تبدیل شود.
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Max Payne 3 
نام اچیومنت: The Shadows Rushed Me 
این اچیومنت از شما می‌خواهد که در یک نوبت، تمامی بازی را در مدت زمانی بسیار محدود و بدون مردن یا ذخیره کردن بازی، به اتمام رسانید. شکی نیست که شما نخواهید توانست به این اچیومنت دست پیدا کنید مگر اینکه حداقل دو مرتبه از قبل، بازی را به اتمام رسانده باشید. پاداش شما برای تحمل این همه رنج و مشقت، تنها 10 امتیاز یا یک تروفی نقره خواهد بود.
 
سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Halo: The Master Chief Collection 
نام اچیومنت: LASO Master 
برای بدست آوردن این اچیومنت شما باید Halo 1, 2, 3, 4 را در درجه‌ی سختی Legendary با تمامی Skull ها به پایان رسانید. درجه‌ی سختی Legendary شوخی نیست! بسیار سخت تر از چیزی است که تصور می‌کنید. حال به این سختی چالش Skull را هم اضافه کنید. این چالش، نارنجک هایی را که یک دشمن ممکن است به سمت شما پرتاب کند افزایش می‌دهد، جان دشمن را دو برابر می‌کند، رادار شما را غیر فعال می‌کند و بسیاری مشکلات دیگر را بر سر راه شما قرار می‌دهد. تنها روزنه‌ی امیدی که وجود دارد این است که شما مجبور نیستید به تنهایی به انجام بازی بپردازید. بنابراین شما می‌توایند این رنج و عذاب را با یک نفر دیگر به اشتراک بگذارید!
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
 نام بازی: Dead Rising 
نام اچیومنت: 7 Day Survivor 
بخش Infinity Mode بازی Dead Rising بخش بسیار جالبی است. در این بخش، جان شما بطور مداوم در حال تمام شدن است و شما باید در یک بازار خرید پر از زامبی بدوید و تمامی غذا ها و نوشیدنی هایی را که قابل زایش نیستند بخورید تا جان سالم به در برید. شما در هر 1 دقیقه و 40 ثانیه، یک خانه از جان خود را از دست می‌دهید بدین ترتیب دقیقا بیست دقیقه طول می‌کشد تا شما تمامی جان خود را از دست بدهید. حال این اچیومنت از شما می‌خواهد به مدت 14 ساعت زنده بمانید. باید بدانید که هیچ ذخیره ای هم در کار نیست. با این وجود، دیگر این بخش چندان هم جالب نیست! 
 
سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 
نام اچیومنت: World Champion 
کمی غیر منصفانه است که اچیومنت های بخش چند نفره‌ی بازی ها را هم به این لیست اضافه کنیم اما Advanced Warfighter به طرز خاصی دشوار است و به همین خاطر شایستگی حضور در این لیست را دارد. اچیومنتWorld Champion از شما می‌خواهد که در تابلو‌ی امتیازات جهانی، رتبه‌ی اول را کسب کنید. چندین سال پیش تر، این کار نیازمند حدود 2 الی 3 ماه تلاش بی وقفه بود. اکنون، این زمان مدام در حال اضافه شدن است و دست کم  به 1000 ساعت بازی احتیاج  می‌باشد.
 سخت ترین اچیومنت های دنیای بازی های ویدیویی 1
نام بازی: Gears of War 3 
نام اچیومنت: Seriously 3.0 
هر نسخه‌ی Gears of War شامل چندین اچیومنت سخت می‌باشد که بدست آوردن آن ها، نیازمند کاری سخت وطاقت فرسا است. هر سری هم که پیش می‌رود، بدست آوردن اچیومنت ها سخت تر می‌شود.
در Gears of War 3 برای بدست آوردن اچیومنت  Seriously 3.0 باید تمامی مدال های  Onyx را کسب کنید. در مجموع 65 مدال Onyx در بازی وجود دارد که برای کسب آن ها باید 500 نشان MVP بدست آورید، 3000 مسابقه را برنده شوید، با 6 اسلحه‌ی مختلف 6000 نفر را بکشید، 3000 مرتبه First Blood کسب کنید، تمامی 240 مرحله‌ی بازی را بدون مردن به اتمام رسانید و 55 کار دیگر که به طرز باور نکردنی وقت گیر می‌باشند را انجام دهید.
منبیع : پردیس گیم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 5|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 4|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 3|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 2|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 1|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از عجیب ترین رمز ها در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از سخت ترین بازی های تاریخ که پلیر رو حرفه ای میکنند|WUNDER-GUG-GAMERS
  Infliction، ترسناک‌ترین بازی سال
  دوست دارین تو کدوم دنیای بازی ویدیویی باشید؟نسخه 1
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان