امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تجدید خاطره با آلبوم ۲۴ ساعت

#1
Music 
تجدید خاطره با آلبوم ۲۴ ساعت 1

تنها یک روز تا انتشار یکی مورد انتطارترین آلبوم‌های سال یعنی «اشتباه خوب» مانده است. این مجموعه سومین آلبوم رسمی بهرام محسوب می‌شود که با بیش از چهار سال سکوت، از بهرام منتشر می‌شود.
حدود هفت سال پیش یعنی مردادماه سال ۱۳۸۷ بهرام اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد. در آن زمان بهرام به تازگی به عضویت تشکل دیوار درآمده بود و آلبومش تحت نظارت این لیبل منتشر می‌شد البته این مجموعه اولین اثر پخش شده از لیبل دیوار نیز محسوب می‌شد. بهرام این مجموعه  را هم مثل آلبوم اشتباه خوب برای فروش قرار داد و کار توزیع آن به لیبل دیوار سپرده شد و نسخه‌هایی از آن در تهران و تعدادی از شهرستان‌ها به فروش رفت.
تجدید خاطره با آلبوم ۲۴ ساعت 1
قبل از این که تشکل دیوار به توزیع و انتشار آثار موسیقی بپردازد یک سایت حاوی مطالبی در مورد سبک موسیقی رپ بود و مهم‌ترین فعالیت این گروه «رادیو دیوار» یکی از اولین رادیو‌های اینترنتی بود که به مسائل مربوط به هیپ‌هاپ می‌پرداخت و در زمان خودش با استقبال خوبی همراه شده بود. بیش از ده پادکست از رادیو دیوار منتشر شد که آخرین آن مربوط به معرفی آلبوم ۲۴ ساعت می‌شد. بهرام در این قسمت از برنامه حاضر شد و آلبوم جدید خود را معرفی کرد و در مورد هر یک از ترک‌ها و محتویاتشان توضیحات کوتاهی را داد. این به نوعی پیش‌نمایش یا به اصطلاح دمویی از مجموعه‌ی بهرام بود. نکته‌ی جالب معرفی نیما نیموش به عنوان یک استعداد توسط بهرام بود که در حال حاضر یکی از بهترین‌ها در سبک خودش است. ا
بعد از انتشار آلبوم ۲۴ ساعت در پایان همان سال متاسفانه بهرام و آهنگسازش آتور به مدت یک هفته در بند ۲۰۹ اوین بازداشت شدند و استودیوی مربوط به ضبط این برنامه پلمپ شد. روزنامه وطن امروز در ۱۲ دی‌ماه همان سال در این باره نوشت:
افرادی که اقدام به راه‌اندازی غیرمجاز شبکه رادیویی در تهران تحت عنوان «دیوار» کرده‌ بودند، بازداشت شدند. شنیده شده استودیوی این رادیو در تهران و سیستم فرستنده آن در لندن مستقر است. عوامل و دست‌اندرکاران این رادیو برنامه‌های مورد نظر خود را که تمام آن درباره موسیقی رپ است در استودیوی مذکور تولید و برای پخش به لندن ارسال می‌کردند.
بعد از این لیبل دیوار دچار دگرگونی‌های زیادی شد و زمان زیادی به طول انجامید تا دوباره فعالیت خود را از نو شروع کند. با گذشت بیش از دو سال از این ماجرا آلبوم «سکوت» از بهرام تحت این لیبل منتشر و بعد از آن جدایی و قطع همکاری لیبل دیوار با بهرام اعلام شد.
۱۳ تیرماه سومین مجموعه‌ی رسمی بهرام بعد از چهار سال به طور مستقل و با تهیه‌کنندگی مهدیار آقاجانی منتشر می‌شود و امیدواریم که به مانند دو آلبوم گذشته‌اش موفق باشد.

پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Rainbow فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی!
  همکاری آریانا گرنده و زین مالیک در آلبوم جدید جاستین بیبر O_O ؟!
  مراحل گرفتن مجوز آلبوم موسیقی در ایران
  ۩۞۩ بررسی کوتاه آلبوم "اخ" از محسن نامجو + متن ۩۞۩
Music آلبوم «بی نام» محسن چاوشی پنجم آذر منتشر می شود
Music علیرضا قربانی: آلبوم مشترکم با همایون شجریان ماه آینده منتشر می‌شود
Music آلبوم موسیقی بازیگر "پایتخت" منتشر شد
  آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2
Music آلبوم سوئیت سمفونی «زندگی» به آهنگسازی عباس علوی منتشر شد
Music آلبوم بیکران ابرها از سهیل ملاحسینی منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان