امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مادربرد MSI X99A GODLIKE کامل ترین مادربرد جهان

#1
مادربرد MSI X99A GODLIKE کامل ترین مادربرد جهان

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مادربرد MSI X99A GODLIKE کامل ترین مادربرد جهان 1
کمپانی MSI که در چند سال اخیر به تولید محصولات اختصاصی گیمینگ علاقه فراوانی نشان داده، با تولید مادربرد X99A GODLIKE قدرت خود را در تولید تجهیزات گیمینگ به رخ رقبا کشانده است. تمامی فناوری و قابلیت های جدید در این مادربرد گردآوری شده و گیمرها در مقایسه با محصولات سطح بالای سایر برند ها هیچ قابلیتی را از دست نخواهند داد. یکی از قابلیت های جذاب مادربرد جدید MSI بهره گیری از دیود های نوری RGB قابل تنظیم و برنامه ریزی است که قابلیت نمایش 2048 رنگ با افکت های متعددی مانند فلش، موج و ضربان برای آن در نظر گرفته شده است. برای کنترل قابلیت های LED RGB اپلیکیشن اختصاصی Mystic Light در دسترس قرار دارد که برای پلتفرم های مختلف مانند کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی هوشمند قابل استفاده می باشد.
 
این مادربرد رویایی قابلیت پشتیبانی از پردازنده های Core i7 سوکت 2011 نسخه سه اینتل را داشته و امکان نصب حافظه های رم DDR4 روی آن وجود دارد. فناوری DoubleShot-X3 Pro شامل دو کانکتور LAN و آداپتور وای فای Killer 1535 می شود که در کنار یکدیگر سرعت و امکانات بی نظیری برای بازی آنلاین و سایر امور تحت شبکه را در اختیار کاربران قرار می دهد. با بهره گیری از ماژول وای فای Killer 1535 امکان ارائه 25 درصد عملکرد بیشتر در شبکه بی سیم وجود دارد که به گیمر ها اجازه بازی آنلاین با استفاده از شبکه وایرلس را خواهد داد.
 

مادربرد MSI X99A GODLIKE کامل ترین مادربرد جهان 1

 
فناوری صوتی Audio Boost 3 PRO شامل چیپ ست قدرتمند Hi-Fi ESS 9018K2M DAC می شود که کیفیت صدا در سطح یک استودیوی موسیقی حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. حساسیت صدای 120 دسی بل به همراه کیفیت 192 کیلوهرتز و 32 بیت به همراه خروجی اختصاصی 6.3 میلی متری استریو برای هدفون از دیگر امکانات صوتی مادربرد MSI X99A GODLIKE به شمار می رود. در بخش تجهیزات ذخیره سازی می توانید یکی از کامل ترین مجموعه های در نظر گرفته شده برای یک مادربرد را در اختیار گرفته و از روش های ارتباطی جدیدتر لذت ببرید. کانکتور و پورت های جدید مانند Turbo M.2، Turbo U.2، SATA Express،، M.2 و USB 3.1 تکمیل کننده تجهیزات متعدد این مادربرد هستند و پورت USB 3.1 در نظر گرفته شده از دو نسخه مختلف Type-A و Type-C می باشد تا در آینده نزدیک بتوانید از این طریق با تجهیزات قابل حمل مانند گوشی های هوشمند ارتباط برقرار کنید.
 

مادربرد MSI X99A GODLIKE کامل ترین مادربرد جهان 1

 
سوکت  LGA 2011 این مادربرد به 25 پین بیشتر برای تامین و توزیع بهتر توان به پردازنده مجهز است که با نام Turbo Socket شناخته می شود و برخی از محدودیت های موجود برای اورکلاک پردازنده های سری Extreme اینتل را حذف نموده است. همچنین این سوکت بهینه سازی شده برای دستیابی به فرکانس بالاتر حافظه رم DDR4 در کنار زمان تاخیر کمتر و پایداری قابل توجه پس از اورکلاک مورد استفاده قرار می گیرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پکیج کامل آموزش فوتوشاپ به زبان انگلیسی
  آموزش کامل نرم افزار تون بوم استودیو - VTC Toon Boom Studio 5
  آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018
Wink راهنمای کامل توییتر
  نمایش جزئیات کامل در هنگام copyیاmoveکردنفایل ها در ویندوز 8
  نمایش زئیات کامل در هنگام copyیاmoveردن فایل ها در ویندوز8
  خلاص شدن کامل از شرّ ايميل هاي تبليغاتي !
  29 نکته جیمیل برای کنترل کامل ایمیل
  لیست خطرناک ترین ویروس های رایانه ای جهان
  نمایش جزئیات کامل در هنگام Copy یا Move کردن فایل‌ها در ویندوز 8

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان