امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دستگیری مرد زن‌ نما در سایت‌ های همسریابی !

#1
مردی که با معرفی خود به عنوان زن، مردانی را که در سایت های همسریابی به دنبال شریک زندگی خود بودند اغفال و از آنها اخاذی می‌کرد با تلاش مأموران پلیس فتای البرز شناسایی و دستگیر شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس پلیس فتای استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه مرد جوانی به پلیس فتای استان البرز و اظهار شکایت مبنی بر اینکه از سوی یک سایت همسریابی در فضای مجازی اغفال شده و مورد اخاذی قرار گرفته است بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

شاکی در تحقیقات تکمیلی مأموران بیان داشت از طریق یک سایت همسریابی که در فضای مجازی بارگذاری شده بود به دنبال شریک زندگی برای خود بودم که با دختری آشنا شدم که از نظر شرایط اخلاقی و زندگی کاملاً با هم تفاهم داشتیم.

سرهنگ نیکنام افزود: پس از مدتی که از این ارتباط اینترنتی بین مرد جوان و شریک اینترنتی گذشت، کاربر اینترنتی با ارسال ایمیلی از شاکی می خواهد در صورت تمایل به ملاقات حضوری با وی ، مبلغ ۴ میلیون ریال به حسابش واریز کند.

وی بیان داشت: مرد جوان که تحت تأثیر سخنان به اصطلاح شریک آینده زندگی خود قرار گرفته بود و کاملاً به وی اعتماد داشت مبلغ مذکور را به حساب مورد نظر واریز کرد و طی تماس تلفنی از متهم خواست تا مکان و زمان قرارشان را مشخص کند که وی هر گونه تماس تلفنی و واریز وجه به حسابش را انکار کرده و تماس را قطع می کند.

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد فضای مجازی دریافتند که متهم کسی جز یک مرد نیست که با معرفی خود به عنوان زن و راه اندازی سایت های همسریابی مردان جوان را اغفال کرده و از آنها اخاذی می کند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مأموران موفق شدند با به کارگیری شیوه های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

نیکنام تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود مبنی بر بارگذاری یک سایت همسریابی و معرفی خود به عنوان دختر اعتراف کرده و اقرار داشت که با جلب اعتماد مردان جوانی که به دنبال شریک زندگی خود بودند از آنها می خواست تا به منظور آشنایی بیشتر و ملاقات حضوری به حسابش پول واریز کنند و بدین صورت از آنها کلاهبرداری می کرد
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information دستگیری کارمند بانک با اختلاس ۲۴ میلیاردی!
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
  چجوری به طور امن به سایت دیپ وب بریم؟
Heart دستگیری ۸ نفر از خطرناک‌ترین تروریست‌ها به دست الحشد الشعبی
  ضربه قدرتمند عراق به داعش با دستگیری خطرناک‌ترین تروریست
  دستگیری سه پسر ایرانی بخاطر چالش سگ شدن
  اولین صحبت‌های نوشنده ادرار شتر پس از دستگیری | واکنش و اقدامات پلیس
  عکس معنادار سایت رهبر انقلاب بعد از تهدید ترامپ برای شلیک به شناورهای ایرانی
  ماجرای دستگیری اش بخاطر رقص (عکس)
  اغفال 100 دختر در سایت همسر یابی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان