امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اوسانی: شاگردی آقای دایی افتخار است

#1
اوسانی با 4 گل در مسابقات یونیورسیاد کره‌ی جنوبی به عنوان آقای گلی دست یافت. وی این عنوان را مدیون دانش بالا و مدرن سرمربی شان دانست.


اوسانی: شاگردی آقای دایی افتخار است 1







محمد اوسانی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره مسابقات یونیورسیاد کره ی جنوبی و عملکرد تیم ملی دانشجویان ایران گفت: این مسابقات با حضور 16 کشور قدرتمند جهان آغاز شد و ما با قرعه ی بدی روبه رو شدیم و در گروه مرگ با حضور برزیل و ژاپن قرار گرفتیم، تیم هایی که در انتها جز 4 تیم اول بودند. سطح مسابقات به طور محسوسی بالا بود و تیم هایی که حضور داشتند از بازیکنان لیگ های اروپایی بهره می بردند و تیم ما تنها چند بازیکن لیگ برتری داشت. البته این را نیز باید بگویم آقای کرمی هم با دست و بالی بسته و البته با فکر آینده سازی برای دانشجویان این تیم را انتخاب کردند و تا انتها پای بی تجربگی بچه ها ماندند. البته گرچه امسال نتیجه موفقیت آمیزی حاصل نشد اما در سالهای آینده می توانیم با جدیت بیشتر شاهد موفقیت ورزشکاران در یونیورسیاد های بعدی باشیم.

مهاجم اندیمشکی تیم ملی دانشجویان در مورد کسب عنوان آقای گلی مسابقات یونیورسیاد گفت: شاید مهمترین دلیل موفقیت من آقای کرمی باشد که با فکر و دانش مدرن با بازیکنان رفتار می کرد و همین باعث می شد اعتماد به نفس بالایی بگیریم. البته باید از اینجا از تمام بازیکنان و مسوولان تیم ملی دانشجویان تشکر کنم چرا که این موفقیت محصول تلاش جمعی بوده است.

مهاجم صبا درباره تمدید قراردادش و همچنین حضور علی دایی در صبا گفت: من قراردادم را با تیم صبا برای یک سال دیگر تمدید کردم و امسال هم در خدمت این تیم هستم. امیدوارم بتوانم امسال دل مردم قم را شاد کنم و برای تیمم مفید باشم. دیروز بعد از اینکه قراردادم را تمدید کردم خبر حضور آقای دایی را در سایت "ورزش سه" دیدم. این را باید بگویم که آقای دایی از بچگی الگوی من بوده اند و همیشه آرزوی داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. اکنون که شاگرد ایشان شده ام از صمیم قلب خوشحالم و افتخار می کنم. امیدوارم بتوانم مشکلات فنی خودم را در کنار ایشان برطرف کنم و یک علی دایی دیگر برای کشورمان شوم.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید
  خطیبی: به تیمم افتخار می کنم
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  مغانلو جانشین رسمی آقای گل پرسپولیس شد
  کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان