امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی اولین فبلت 6 اینچی ایسوس

#1
اخبار فناوری؛
اولین فبلت 6 اینچی ایسوس وارد ایران می شود + عکس

نخستین گوشی 6 اینچی فول HD ایسوس (فبلت) هفته آینده توسط شرکت داده پرداز رایانه متین وارد بازار کشور می شود. اما کمپانی ایسوس با افزودن قابلیت تلفن به تبلت 7 اینچی خود یک گوشی شش اینچی جدید عرضه کرده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نخستین گوشی 6 اینچی فول HD ایسوس (فبلت) هفته آینده توسط شرکت داده پرداز رایانه متین وارد بازار کشور می شود.
عرضه گوشیهای جدید در بازار حکایت از گرایش کاربران به نمایشگرهای بزرگتر دارد و ابعاد این گوشیها روز به روز بزرگتر میشود اما کمپانی ایسوس دست به ابتکار عمل جالبی زده است و با افزودن قابلیت تلفن به تبلت 7 اینچی خود یک گوشی شش اینچی جدید عرضه کرده که با امکانات جالب توجه خود از جمله نمایشگر فول HD قطعا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.


نقد و بررسی اولین فبلت 6 اینچی ایسوس 1

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای نوت 6 یا به عبارت دیگر فبلت میتوان به پورت USB 2.0 آن اشاره نمود که امکان اشتراکگذاری محتوی و شارژ دستگاه را برای کاربران فراهم میکند.
این گوشی همچنین از کارتهای microSD و فرمتهای SDXC تا ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی میکند.
یکی دیگر از امکانات این فبلت قلم نوری در نظر گرفته شده برای آن است که در داخل بخشی از بدنه تعبیه شده و به راحتی از جای خود خارج میشود.



سیستم عامل این گوشی هم اندروید 4.2.2 یا همان Jelly Bean است که از جمله نقاط قوت مهم آن محسوب میشود.
از نظر استانداردهای ارتباطی هم میتوان گفت که بهترین امکانات برای نوت 6 در نظر گرفته شده است که از آن جمله میتوان به quad-band GSM اشاره نمود که به لطف آن کاربران سراسر دنیا میتوانند در تمامی شبکههای زبانی از آن استفاده نمایند. استاندارد ارتباطی دیگری که برای این فبلت در نظر گرفته شده است WCDMA/HSPA+ نام دارد که عمل آپلود و دانلود داده را به ترتیب با سرعتهای 5.76 و 42 مگابیت بر ثانیه انجام میدهد.


نقد و بررسی اولین فبلت 6 اینچی ایسوس 1

ماژول وایفای این گوشی از استانداردهای IEEE 802.11 a/b/g/n پشتیبانی میکند و با فرکانسهای 2.4 و 5.0 گیگاهرتز دادهها را منتقل میکند. کیفیت صدای این گوشی نیز در سطح استانداردی قرار دارد و میزان نویز موجود در حین مکالمه با آن بسیار پایین است.
از لحاظ دوربین هم میتوان گفت که نوت 6 در سطح بسیار خوبی ظاهر شده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی با حسگر BSI سونی برای آن در نظر گرفته شده است که حتی در نور بسیار ضعیف هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش میگذارد. برای برقراری تماسهای تصویری هم یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی برای محصول در نظر گرفته شده است که برای تماسهای ویدیویی بسیار مناسب بوده و تصاویر را با کیفیت مناسبی ضبط میکند.


نقد و بررسی اولین فبلت 6 اینچی ایسوس 1

نمایشگر این گوشی همانگونه که پیشتر گفته شد 6 اینچی است و تا 10 انگشت را پشتیبانی میکند بدان معنا که از ده نقطه به طور همزمان میتوان با آن کار کرد. قلم نوری در نظر گرفته شده برای این گوشی هم میتواند برای وارد کردن آسان دادهها مورد استفاده قرار گیرد و به محض خارج شدن از موقعیت خود، دستگاه نوعی سیگنال صوتی و تصویری پخش میکند. این نمایشگر از نوع Full HD با رزولوشن 1920x1080 است که تراکم پیکسلی آن برابر با 367 ppi میباشد.


نقد و بررسی اولین فبلت 6 اینچی ایسوس 1

اسپیکر
دو اسپیکر استریو نیز برای پخش فیلم روی بدنه این گوشی تعبیه شده است که با استفاده از فناوری Sonic Master ایسوس بهینهسازی شدهاند و کیفیت صدای بسیار خوبی را از خود نشان میدهند.



نظر نهایی
نوت 6 یک فبلت بسیار خوب است و نمایشگر Full HD آن نیز قطعا یکی از نقاط مثبت آن است. این فبلت در حوزه مالتی مدیا یا چند رسانهای نیز امکانات خوبی دارد. از دیگر مشخصههای مهم این گوشی میتوان به دوربین 8 مگاپیکسلی آن اشاره نمود که کیفیت بالایی دارد. امتیاز مهم دیگر قیمت این محصول است که در مقایسه با رقبای خود نظیر سامسونگ و سونی محصولی مقرون به صرفه است.
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، _ʀᴇᴠᴇʀsᴇ sᴇɴsᴇ_ ، Titiw ، ×ThundeRBolT× ، ★ASAL-GIRL★ ، an idiot ، Roxanna
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی Vivo S9 5G اولین گوشی جهان با Dimensity 1100
  بررسی دوربین زیر نمایشگر گوشی زد تی ای اکسون ۲۰
  اولین آیفون تاشو اپل احتمالا از قلم پشتیبانی خواهد کرد
  آیفون ۱۳ ممکن است اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن باشد
  اولین گوشی های ویندوز فون
  اولین موج از Motorola Edge S تنها در دو دقیقه به فروش رسید
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  گوشی ریلمی C20 معرفی شد؛ یک موبایل ۶.۵ اینچی ارزان قیمت
  اولین گوشی صاایران در فروشگاه ایرانسل موجود شد
  اولین کالبدشکافی گلکسی S21 تعمیرپذیری آسان آن را ثابت می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان