امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صددرصد خواهان حفظ اوکتاویو هستیم

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر عباس ترابیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی ۲۰۱۵- پرتغال ضمن بیان مطلب فوق، گفت: کادر فنی و بازیکنان ایران عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند و صعود نکردن به جمع ۴ تیم پایانی جام، چیزی از ارزش‌های آنان کم نمی‌کند.


وی اضافه کرد: باخت به تاهیتی یک شکست میلیمتری بود و درحالی که تیم ایران شایسته صعود به مرحله نیمه نهایی بود با بدشانسی از دور مسابقات کنار رفت.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد تیم تاهیتی اظهار کرد: تاهیتی میزبان جام جهانی گذشته بود که عنوان چهارم جهان را در اختیار دارد. آنها قدمت زیادی در این رشته دارند، اما ما چند سالی نیست که در مسابقات بین‌المللی حضور داریم، ولی عملکرد بازیکنان ایران قابل قبول بود.

فوتبال ساحلی مانند والیبال به قدرت‌های برتر جهان نزدیک شده

وی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی ایران در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و مانند والیبال خود را به قدرت‌های برتر جهان در این رشته نزدیک کرده است، آن‌هم با توجه به امکاناتی که داریم. مطمئنا در آینده بهتر از این هم خواهیم شد.

ترابیان در مورد وضعیت آینده مارکو اوکتاویو هم تاکید کرد: صددرصد خواهان ادامه همکاری این مربی با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هستیم، زیرا او با علاقه کار می کند و تیم ایران را تیم خودش می‌داند.

وی در ادامه افزود: در نشست‌های مشترکی که با این مربی داشته‌ایم، توضیحات جامع ارائه داده و شناخت کاملی از فوتبال ساحلی ایران دارد و قطعا ادامه همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ساحلی به سود این تیم خواهد بود.

صعود از مرحله گروهی کار بزرگی بود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تایید عملکرد اوکتاویو و تاکید بر حفظ این مربی، ادامه داد: صعود به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی از گروهی که اسپانیا نایب قهرمان و برزیل تیم سوم جهان در آن حضور داشتند، کار بزرگی بود و نباید این موفقیت به خاطر شکست میلیمتری برابر تاهیتی فراموش شود.

وی همچنین یادآور شد: تیم ایران در حالی به تاهیتی باخت که ۴ بار ضربات ملی‌پوشان ساحلی به تیر دروازه این تیم برخورد کرد و با بدشانسی از دور مسابقات کنار رفت. در مجموع عملکرد این تیم با توجه به امکاناتی که در اختیارش قرار گرفته، رضایت‌بخش بوده است.

ترابیان در پایان در مورد پاداش موفقیت تیم فوتبال ساحلی، گفت: علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم می‌گیرد اما ما تاکیدات لازم را انجام می‌دهیم.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  تاتنهام خواهان بازگشت بیل به مادرید.
  صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  مهابادی: منتظر دستورالعمل فدراسیون هستیم
  افتخاری: در حال جمع بندی پیشنهادات برای نحوه تخصیص بودجه بین فدراسیون‌ها هستیم
  رضایی: آماده برگزاری اردوهای پارالمپیکی در شرایط قرنطینه هستیم
  کلهر: همچنان منتظر باز شدن پیست‌ها هستیم
  زهرا قنبری: از مسیر حرفه‌ای دور هستیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان