امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شفیع‌زاده: امروز تیم را برای لیگ برتر می‌بندیم

#1
شفیع زاده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما به جهانداری اعتماد کردیم و طبق قراری که داشتیم قرار بوده ما 51درصد سهام را به او بدهیم اما حالا می بینیم که یک هفته به بازی های مانده هنوز تکلیف هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست. نه تسویه حسابی با ما انجام شده و نه تیم بازیکن و مربی دارد. چراغ باشگاه را ما 14 سال روشن نگه داشتیم اما حالا خطر انحلال را احساس می کنیم.


او ادامه داد: متاسفانه ما به آقای جهانداری اعتماد کردیم. او عنوان کرده بود که با کمک آقای ملکی به عنوان اسپانسر که سرمایه مهیا دارد بلافاصله کارهای باشگاه را هماهنگ می کند اما حالا می بینیم که آقای جهانداری برای ما شاخ و شانه می کشد که یک و نیم میلیارد بیاورید تا هزینه کنیم. پنجشنبه هفته بعد لیگ شروع می شود و تیم هنوز هیچ کاری نکرده است.

وی افزود: من روزی 20 بار به جهانداری زنگ می زنم تا شاید او یک بار جواب دهد. بعد به او می گویم تیم را به ما برگرداند اگر همین امروز هم این کار را بکند من تیم را می بندم ولی دو، سه هفته اول نتیجه نمی گیریم اما بهتر از این است که مثل الان احساس کنیم تیم در حال منحل شدن است.

شفیع زاده به هواداران استقلال اهواز گفت: من می دانم که هواداران نگران ترین افراد هستند آنها نه ملکی را می شناسند و نه جهانداری را آنها فقط شفیعی‎زاده‎ها را می شناسند. من به عناوین مختلف از آقای جهانداری خواستم که تیم را برگرداند اما یک بچه بازی و قدبازی باعث شده که او این کار را نکند. آقای جهانداری را ما در سطح مدیریت مطرح کردیم، او در کمیته انضباطی کارمی کرد، آقای ملکی را که اصلا نمی شناسم فقط می دانم که با قبول چنین مسوولیتی اشتبا ه بزرگی کرده است من می دانم که در حال حاضر خیلی ها از دور اختلاف ما را جنگ زرگری می دانند اما باور کنید قرار بود جهانداری 2 و نیم میلیارد هزینه کند و بدهی های باشگاه را بدهد. حالا من می بنیم که یک چک یک و نیم میلیاردی برای بیست و پنجم مردادماه دارد که از ما می خواهد آن را پرداخت کنیم. من در این رابطه با مسوولین هیات فوتبال استان و مسوولین فولادنوین صحبت کرده ولی تحمل ما هم یک اندازه ای دارد بهتر است خود جهانداری وکالت را برگرداند و برود دنبال زندگی اش.

شفیع زاده با اشاره به قدمت باشگاه استقلال اهواز افزود: قدمت این باشگاه از سال 1347 است به غیر از اشخاص و هواداران خو باشگاه ای باشگاه هم آبرویی جمع کرده است. ما بعد از اینکه دیدیم ایشان نمی تواند تیم را اداره کند هفته گذشته به حکم بین مان که یک موسسه حقوقی است شکایت کردیم. او هم به جهانداری اطلاع داد که باید مدارک را بیاورد. این کارهای جهانداری به جز اینکه برای ما تعهد ایجاد کند، هیچ سودی ندارد و در نهایت باشگاه به ما برگردانده می شود. متاسفانه من می بینم که با احمد آل نعمه بازیکن خود ما و عادل کلاه کج که خودش خوزستانی نبوده نتوانستند قرارداد ببندند و رفتن 4 بازیکن از لیگ یک از بندرعباس آوردند. در صورتی که خود بازیکنان لیگ یک خوزستان مخصوصا فولادنوین با من تماس گرفتند و علاقه خودشان را برای حضور در تیم نشان داده بودند. آقای جهانداری بهتر است خودت را کنار بکشی من نهایت تمام هزینه ها را در دو قسط پرداخت می کنم. بهتر از اسپانسری است که تا حالا یک ریال پرداخت نکرده است. متاسفانه ما به شما اعتماد کردیم و حالا داریم ضربه اش را می خوریم. هواداران 5 سال صبر نکرده اند که حالا تیم در لیگ برتر با این شرایط حاضر شود.

او در پایان گفت: یک بار دیگر تاکید می کنم اگر تیم امروز به ما برگردانده شود ما آن را برای بازی ها می بندیم و با آقای یاوری به توافق می رسیم. او مربی کوچکی نیست و متاسفانه در اهواز با شخصیت او بازی کردند. امیدوارم که زودتر این مشکلات حل شود و تیم به ما برگردانده شود تا ما بتوانیم از آبروی اهواز دفاع کنیم.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  قلی‌زاده با پاس گل فیکس شد
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو
  گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان