امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توضیحات معاون شهردار درمورد ساخت مصلی

#1
کشمکش‌ها از اظهارات قالیباف در مراسم روز زن در شهرداری آغاز شد. شهردار تهران تکمیل پروژه مصلای تهران را که سال‌های زیادی است آغاز شده اما هنوز به پایان نرسیده یکی از اولویت‌های مهم شهرداری دانست؛ اما هنوز ساعتی از انتشار این خبر نگذشته بود که روابط عمومی مصلا ضمن انتشار تکذیبه‌ای، اعلام کرد که شهرداری تهران قرار نیست وارد پروژه اتمام ساخت مصلا شود، اما باز هم مدیران شهری پایتخت با رد واکنش روابط عمومی مصلا، از عزم جدی شهرداری برای اتمام این پروژه خبر دادند.

به گزارش جهان، حالا با گذشت چند روز از این ماجرا معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران در گفت‌وگو با ایسنا توضیحاتی پیرامون ورود شهرداری به پروژه ادامه ساخت مصلا ارائه کرده است.

ناصر امانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به برخی ابهامات درباره حضور شهرداری برای ادامه ساخت مصلا با بیان اینکه شهرداری تهران با تکمیل مصلا، جواب انتقادات مطرح‌شده را می‌دهد، گفت: بخشی از تکمیل مصلا برعهده شهرداری تهران است .

وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله مطالعات قرار دارد، در مورد انتخاب «مازیار حسینی» به عنوان مسئول این پروژه گفت: با توجه به اهمیت مصلا ، قالیباف معاون فنی و عمرانی خود را مسئول تکمیل این پروژه کرد که از اهمیت اتمام این پروژه نشان دارد.

امانی همچنین با بیان اینکه شهرداری تمامی اقدامات را با هماهنگی مسئولین فعلی انجام می‌دهد گفت: قطعا کدورت‌ها طی کار برطرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جزئیاتی از تکذیبه روابط عمومی مصلای تهران که بخشی از مسئولیت عدم اتمام پروژه مصلای تهران را متوجه شهرداری دانسته گفت: شهرداری مسئولیتی در خصوص ساخت و تکمیل مصلا تا لحظه‌ای که اعلام شد، نداشته است و ما تنها در مورد تپه‌های عباس‌آباد مسئولیت داشتیم که آن را به نحوه احسن انجام دادیم، در حالیکه شهرداری در مورد مصلا مسئولیت ابلاغی نداشته است.

امانی با بیان اینکه علت تکذیب ورود شهرداری تهران به پروژه مصلا از سوی روابط عمومی این پروژه را باید از مسئولان مربوطه پرسید،‌ ادامه داد: شهرداری تهران به اطلاعیه‌ای که روابط عمومی مصلا منتشر کرد واکنشی نشان نداد؛ زیرا اعتقاد دارد از روی دلسوزی این اظهارات را مطرح کرده‌اند. آن‌ها ۳۰ سال است در مصلا فعالیت می‌کنند و با مشکلاتی مواجهند،‌ بنابراین در تلاش هستیم کمک کنیم تا آن مشکلات برطرف و هر چه سریع‌تر مصلا تکمیل شود.

معاون شهردار تهران همچنین با اشاره به محمل قانونی اعلام شهرداری با اشاره به این‌که «مصوبه انجام این کار را در بودجه سال ۹۴ شهرداری از شورای شهر گرفته‌ایم» تصریح کرد: بر اساس بند الف تبصره ۴۱ به شهرداری اجازه داده شده است تا به شکل کارگزاری بخش باقی‌مانده مصلا را تکمیل کند؛ اما قرار نیست از منابع مالی شهرداری برای انجام این کار استفاده شود؛ بلکه منابع مالی از محل منافع اجرای پروژه تأمین خواهد شد.

وی درباره زمان آغاز به کار شهرداری افزود: در حال حاضر این پروزه در مرحله مطالعه قرار دارد و ‌بعد از پایان زمان‌بندی تکمیل پروژه اعلام می‌شود.

با توضیحات تفصیلی معاون شهردار تهران و در حالی که علیرضا دبیر، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز در نشست خبری اسفندماه سال گذشته، از ورود شهرداری تهران برای تکمیل و ساخت پروژه مصلای امام خمینی (ره) خبر داده و گفته بود در بودجه سال ۹۴ اجازه کارگزاری به شهرداری تهران برای مشارکت در این پروژه داده شده است، باید دید پایان این تاییدیه و تکذیبه‌ها چه می‌شود.
توضیحات معاون شهردار درمورد ساخت مصلی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth توجه توجه!(اخبار درمورد درگیری آذری ها با کردها و کشته شدن چهارنغر)!!!!آذربایجان غربی
  همه چیز در مورد تزریق چربی و توصیه های مهم درمورد آن
  توضیحات "زالی" درباره تاثیر یک داروی ام‌اس در کاهش مرگ کرونایی‌ها
  توضیحات معاونت علمی درباره شائبه‌های صادرات محصولات کرونایی
  ساخت پهپادی که می‌تواند تا ۲۰ کیلوگرم وزن را بلند کند
  ساخت ۲۰ هزار تخت نقاهتگاهی در ایران در اوج کرونا
Thumbs Up منافع کشورها در گرو ساخت واکسن کروناست!
Heart تماس تلفنی حناچی با شهردار وین
Heart ميرسليم به دنبال وزن‌کشي با قاليباف؛ مصاف مؤتلفه با حاميان شهردار سابق
  ساخت خانه‌ای شبیه کاخ سفید روی پشت‌بام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان