امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تارتار: از کار کردن با دایی لذت می‌برم

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مهدی تارتار، در خصوص اتفاقاتی که در تیم صبا رخ داد و وی به عنوان دستیار در کنار علی دایی قرار است فعالیت کند،‌اظهار داشت: من 8-7 سال در لیگ برتر سرمربی هستم. به غیر از 4-3 ماهی که در آن زمان هم دستیار دایی بودم و همچنین مدتی دستیار ارنی برنتس در سایر سال‌ها سرمربی بودم و تنها با علی دایی بین مربیان ایرانی کار کرده‌ام.


وی ادامه داد: در این 8-7 سال یا در تیم‌هایی حضور داشتم که خطر سقوط آنها را تهدید می‌کرد و شرایط بحرانی داشتند و یا از لحاظ مالی بضاعت خوبی نداشتند. وقتی اتفاقات سال گذشته در بازی با نفت و بحث داوری به وجود آمد بسیار صدمه دیدم. خودم را که در تلویزیون دیدم تصمیم گرفتم که مدتی استراحت کنم اما شرایط مهیا نمی‌شد.دوست هم داشتم که فعالیت داشته باشم.

مربی صبا تصریح کرد: دایی و یکی دو مربی دیگر پیشنهاد داده بودند که در کادر فنی آنها حاضر شوم اما وقتی دیدم خود علی دایی شخصا از من خواست تا در کنار او باشم و دیدم شرایط مهیاست این مسئله را پذیرفتم. هیچ مربی نمی‌گوید که سرمربی قبلی بماند و این که دایی چنین مسئله‌ای را گفت نشان دهنده بزرگی اوست. من صادقانه این مسئله را می‌‌گویم.نه اهل تملق و نه اهل چاپلوسی هستم. از کار کردن کنار دایی لذت می‌برم و با تمام وجود به مجموعه کمک خواهم کرد.

تارتار در خصوص اینکه بخش خصوصی صبا را خریده و مشکلات این تیم برطرف خواهد شد، تصریح کرد: واقعا بازیکنان تیم ما نسبت به 5-4 روز قبل بسیار متفاوت شده‌اند. در آن زمان بازیکنان افسرده و پژمرده بودند و دل کار کردن نداشتند اما با آمدن آقای موسوی مالک جدید و دایی بازیکنان شرایطشان فرق کرد و همه چیز عوض شد. هم‌اکنون آنقدر خوب و با نشاط تمرین می‌کنند که با گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. ای کاش این مسئله 20 روز زودتر رخ می‌داد تا شرایط برای حضور باقدرت تیم در لیگ مهیا می‌شد.

وی در مورد اینکه صبا فرصت کمی تا شروع رقابت‌ها دارد،‌تأکید کرد: خوشبختانه این امید را داریم که دایی تجربه چنین کاری را داشته و در راه‌آهن هم دیر مسئولیت تیم را بر عهده گرفت. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با قدرت در لیگ حاضر شویم و در این مدت تیم را آماده رقابت‌ها خواهیم کرد.

مربی صبا در خصوص اینکه گفته می‌شود مالکین باشگاه از دوستان دایی هستند، تصریح کرد: این مسئله را نمی‌دانم. من هم شنیده‌ام که شرکت هواپیمایی زاگرس تیم را خریداری کرده و آنها هم دایی را انتخاب کردند که انتخاب بسیار خوبی بود.

وی در مورد جذب بازیکنان و همچنین نفراتی که در لیست مازاد قرار دارند، گفت: در مورد این مسئله دایی صحبت می‌کند. تا قبل از این مسئله شرایط صبا خوب نبود و بازیکنان به پیشنهادهای دیگرشان فکر می‌کردند اما تمامی بازیکنانی که جدا شده‌اند پشیمانند و می‌خواهند به تیم برگردند که این امکان وجود ندارد.

تارتار در مورد اینکه آیا قرار است صبا به تهران بیاید، گفت: به هر حال این مسائل مربوط به مدیریت می‌شود اما باید تصمیمی گرفته بشود که صلاح تیم هم باشد و بهترین تصمیم اتخاذ شود. رفت و آمد به بازیکنان و کادر فنی لطمه می‌زند و اگر محل اسکان و تمرین نزدیک باشد دچار مشکل نخواهیم بود.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند
  علی دایی و اورتون - ماجرا چیست؟
  بحث علی دایی در اردوی تیم ملی پرتغال
  پیراهن دایی و پیوس را به آل‌کثیر دادند!
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  دیبالا: بازی کردن در بارسلونا زیبا خواهد بود
  رئیس بایرن: به هیچ وجه دنبال بدنام کردن نویر نیستیم
  کارت زرد برای تف کردن در زمین فوتبال!
  تلاش قدرت‌های فوتسال برای متقاعد کردن فیفا در مورد جام جهانی ۲۰۲۰

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان