امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کوروشی: امیدوارم اخبار مسموم انتقال پیدا نکند

#1
به گزارش "ورزش سه" سیامک کوروشی در مورد شرایط نفت گفت: شرایط نفت خیلی خوب است خدا را شکر بدنسازی خوبی را پشت سر می گذاریم و شرایطمان را روز به روز بهتر می کنیم و به آمادگی مد نظرمان نزدیک می شویم.
او با اشاره به اینکه برای شروع لیگ آماده است ادامه داد: برای شروع لیگ خودم هر روز دارم لحظه شماری می کنم که هرچه زودتر لیگ‌و بازی ها شروع شود چون انگیزه بالایی دارم و می خواهم با صد در صد آمادگی در لیگ جدید حضور پیدا کنم.
مدافع نفت تهران در مورد پیوستن سید جلا حسینی به نفت نظرش را اینگونه بیان کرد: سید جلال به هر حال یک بازیکن ملی پوش است و آمدنش به تیم ما از لحاظ تجربه و اینجور مسائل خیلی کمکمان می کند،امیدوارم سال خوبی را در کنار هم داشته باشیم.
وقتی از این بازیکن سوال شد ناکامی دو سال اخیرشان را امسال جبران می کنند یا خیر پاسخ داد: راجع به قهرمانی حرف زدن خیلی زود است ولی ما با تمام انگیزه،انرژی و قوا آماده می شویم برای اینکه یک لیگ خوب را شروع کنیم چون امسال راهمام مشخص است و باید در سه جام بجنگیم.
کوروشی در پاسخ به این سوال که از قراداد امسالشان دریافتی داشته اند یا خیر گفت: پول جدید هنوز به هیچ کدوم از بازیکنان پرداخت نشده.
وی در همین باره ادامه داد : انشاالله که هرچه زودتر مشکلات حل شود و‌ بتوانیم با تمرکز کامل پا به میدان بگذاریم و به هدفمان نزدیک شویم‌ چون امسال شرایطمان سخت تر و تیم های خوب در لیگ بیشتر شده و ما بازی های آسیایی را هم در پیش داریم،به شخصه آمادگی صد در صد برای شروع بازی ها دارم.
مدافع نفتی ها در مورد اینکه هدفش رسیدن به پیراهن تیم ملی است گفت: خیلی انگیزه دارم برای اینکه بازی کنم و شرایط خودم را خوب نشان دهم تا به تیم ملی نزدیک و حتی دعوت شوم‌.
نفتی های تهران که پارسال در فینال لیگ به مصاف تراکتور رفتند امسال نیز در دیدار آغازین لیگ باید رویاروی سرخ پوشان تبریز قرار گیرند کوروشی در همین رابطه افزود:به نظرم بازی با تراکتورسازی قشنگ از آب در می آید امیدوارم مثل سال پیش ورزشگاه پر شود و‌خبر های مسموم از بالا به پایین انتقال پیدا نکند و همه چیز فوتبالی پیش رود.
.
پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  جانشین مجید حسینی پیدا شد
  فوری : انتقال قاسمی‌نژاد ملغی شد!
  سردار آزمون چهارمین انتقال گران قیمت زنیت
  برایتون اماده انتقال قرضی جهانبخش
  بارسا سد راه جذاب‌ترین انتقال تابستانی
  پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی ناپولی به زسکا برای انتقال ولاسیچ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان