امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرآسیایی: برای پرسپولیس برنامه داریم

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مجتبی سرآسیایی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی در اردو داریم و قرار است ٣ بازی تدارکاتی را با تیم های مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم پدیده در کمپ گرین پارک در نزدیکی استانبول اقامت دارد و کادر فنی نیز تمرینات پر فشاری را برای بازیکنان در نظر گرفتند.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر و رویایی پدیده با پرسپولیس در هفته اول مسابقات اظهار داشت: به هر حال این قرعه کشی انجام شده و ما باید تنها به فکر آماده کردن تیم خود باشیم و اتفاقا این کار هم به خوبی در تیم ما در حال انجام شدن است. پرسپولیس هم تیم بزرگی است اما ما هم برای آنها برنامه داریم و قطعا بازی جذابی را از ما در تهران خواهید دید.

سرآسیایی همچنین در خصوص صحبت های رضا حقیقی در رابطه با مشکلاتش در پدیده گفت: از روز اولی که او به تیم ما آمد شرایط را به گونه‌ای به وجود آورد که کار کردن با او را مشکل می کرد.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان ادامه داد: حقیقی اگر مطالبه‌ای از ما دارد می‌تواند بیاید و آن را دریافت کند، اما این راهم باید بگویم که تنها کسی که در شرایط سخت مالی ما حاضر نشد به هیچ وجه تعامل کند و منافع شخصی برایش مهم تر بود این فرد بود.

وی ادامه داد: از زمانی که حقیقی به پدیده آمد تیم ما هم زیر بار انتقادات هواداران و رسانه ها رفت و بدتر از همه این بود که رفتار غیر حرفه‌ای او در تمرینات تیم و زمین مسابقه و عملکرد بدش نیز بر شدت انتقادات افزود. به نظر من حقیقی باید این مسئله را بداند که اشتباهات فردی خودش را به گردن بقیه نیاندازد و خودش را تبرئه نکند چرا که رفتار او در همین مدت نقل و انتقالات فصل جدید نیز مبین وضعیت او بوده است.
سرآسیایی در ادامه به احتمال شکایت میلان یووانویچ از پدیده به فیفا بابت طلبش اشاره کرد و گفت: این بازیکن پیش از پایان نیم فصل ٩٣-٩٤ تیم ما را بدون هیچ دلیلی ترک کرد و اتفاقا ما از او شکایت کردیم که تیم را ترک کرده بود. به هر حال این مسائلی که مطرح می‌شود کار خود میلان نیست و شیطنت هایی است که عده‌ای از دوستان ما انجام می‌دهند تا تیم را به حاشیه ببرند ولی مطمئن باشید ما برای این حواشی ارزشی قایل نیستیم.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان افزود: همه می‌دانند که ما فصل گذشته آن هم از نیم فصل به بعد به خاطر برخی از مسایلی که پیرامون مجموعه بزرگ پدیده به عنوان متولی اصلی ما به وجود آمد درگیر حواشی مالی شدیم که این موضوع در فصل جدید بسیار کمرنگ تر شده است.

وی ادامه داد: اینکه الان ما در لیگ برتر حضور داریم به خاطر فوتبال خراسان و مردم بزرگ آن بوده است اما یک عده از همان اول که ما وارد فوتبال شدیم تا به امروز دائما در حال سنگاندازی هستند و چون ما به آنها توجه نمی کنیم برایشان سخت تر می شود.

سرآسیایی ادامه داد: به لطف امام رضا(ع) و پشتیبانی و حمایت مردم کار خودمان را پیش می‌بریم و این مسئله را هم عنوان می‌کنم اگر کسی واقعا از باشگاه پدیده طلب دارد به خود ما مراجعه کند تا مشکلش را بتوانیم به صورت منطقی حل کنیم.
.
پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان